lucifero89 píše:Tak separačná nádobka (plastová) aj s nejakým ventilom je na mieste, na aute vyše 500 km nabehaných, benzín zatiaľ nesmrdel, dúfam, že už ani nebude... Všetkým ďakujem za rady, hlavne zelvotronovi. V servise argumentovali tým, že bez nej jazdí spústa áut a žiadny podobný problém sa nevyskytol, že si nemyslia, že jej montáž problém nevyrieši, ale na požiadanie ju veľmi ochotne namontovali...
aha. odbornici. ... pan doktor predepisuje vsem arsen. jeste si nikdo nestezoval ...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Šlapanice u Brna, to mi něco říká, není to BVT ? Když to tak vidím, tak bych nejradši jezdil s trakařem. Může se člověk neznalej spolehnout na autorizák ? No ale hlavně že to dobře dopadlo !
To bublanie som este zatial nezaregistroval, vzdy som isiel hned po jazde od auta prec... Jedine bublanie, co som zaregistroval je bublanie vody chladica v nadrzke, ked je teplota v cervenom a vypnem motor ;o)
Co sa tyka toho aktivneho uhlia, tak servisaci hovorili, ze ho v ramci moznosti precistili. Ak sa mozem opytat, ako sa da zbadat, keby to nahodou neprezilo?
plavec <- ziadnu tabulu s napisom "BVT" som nevidel, ale podla netu adresa aj tel. cislo sedi, takze to budu oni... tabulu ktoru tam maju mam nahodou odfotenu kvoli otvaracim hodinam, tu je:
lucifero89 píše:To bublanie som este zatial nezaregistroval, vzdy som isiel hned po jazde od auta prec... Jedine bublanie, co som zaregistroval je bublanie vody chladica v nadrzke, ked je teplota v cervenom a vypnem motor ;o)
Co sa tyka toho aktivneho uhlia, tak servisaci hovorili, ze ho v ramci moznosti precistili. Ak sa mozem opytat, ako sa da zbadat, keby to nahodou neprezilo?
Já to bublání slyšel většinou když byla plnější nádrž, ale vysvětlit to neumím. Divné je že u Nivušky nic neslyším, přitom systém by měl být hodně podobní ba možná stejný, 2111 byla r.v.2002 a Nivuška je 2004
lucifero89 píše:plavec <- ziadnu tabulu s napisom "BVT" som nevidel, ale podla netu adresa aj tel. cislo sedi, takze to budu oni... tabulu ktoru tam maju mam nahodou odfotenu kvoli otvaracim hodinam, tu je: ...
Hm ... . To není pro Otu a jeho lidi zrovna dobrá reklama. Já tam tedy jednou za čas zajedu (naposledy geometrie př. kol na "veteránovi") a vše bylo prozatím v pořádku, tak Navíc má náš klub s tímto servisem domluvenou spolupráci, takže to už vůbec L. Edit: to Plavec - ano je to bývalé BVT
I mistr tesař se holt někdy utne a aspoň je to pro ně poučení pro příště, nemyslet si, že konstruktéři jsou debilové a oni je očůraj. Nicméně bylo by zajímavé zjistit, kolik aut už takto vytunili.
Musím ešte reagovať, aby som uviedol vec na pravú mieru. Mojím cieľom nie je menovanému servisu uškodiť, skôr objektívne informovať. Ako som písal už v príspevku vyššie, robili mi tam už na aute viac vecí - výmenu tlmičov, geometriu, diagnostiku, nastavenie ručnej brzdy + nejaké ďalšie drobnosti... Všetko OK, so všetkým som spokojný, prístup k zákazníkovi na profesionálnej úrovni, vždy som dostal o všetkom doklad, cenové odhady boli veľmi dobré, skutočne nemôžem povedať ani pol zlého slova, len chváliť a odporúčať.
Čo sa týka tohto konkrétneho problému, tak si skôr myslím, že to bola ojedinelá výnimka. Nikde som netvrdil, že takýmto spôsobom upravujú autá! Jediné, čo povedali bolo, že: "Bez toho jazdí spústa áut." Nič viac. Na mojom aute nádržka nebola určite už dávno predtým. I keď je naozaj zvláštne, že si mysleli, že nádržka nemá žiadnu funkciu, myslím, že vychádzali zo skúsenosti, že množstvo áut, ktoré ku nim prišlo ju nemalo a žiadny podobný problém sa nevyskytol, tak ako aj u mňa celých 20 tisíc km. Plánujem im dať spätnú väzbu, keď s tým ešte nejakých čas pojazdím a problém sa naozaj nevyskytne...