Niva netopí
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř pro 01, 2010 08:39
- Bydliště: Mariánské lázně
Niva netopí
Ahojte všici, jsem tu nový, tak nevim jestli jsem správně založil nové téma. Mam Nivu 1.7i 2000 a mam problém s topením.kohout mam nový, větrák jede parádně na obě dvě polohy, ale z nivy fouká jen slabý vlažný vzduch. Přitom je ohřátá tak jak má být,takže termostatem to nebude. Poradí nějakej zkušenej nivák? Díkes Pepan
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Závadu ucpané trubky bych (při stáří vozu) vyloučil.
Spíš to vypadá na špatně upevněný bowden (je jedno jestli na páčce nebo na kohoutu) a potom se kohout otevře jen trošku a nestíhá ohřát radiátor/výměník. L.
Spíš to vypadá na špatně upevněný bowden (je jedno jestli na páčce nebo na kohoutu) a potom se kohout otevře jen trošku a nestíhá ohřát radiátor/výměník. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř pro 01, 2010 08:39
- Bydliště: Mariánské lázně
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
nebude KO termostat ???
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř pro 01, 2010 08:39
- Bydliště: Mariánské lázně
Klapkou to podle mě není, aji kdyby byla zavřená na přísun vzduchu z venku, tak stalé musí ten vzduch být horký i když o menší intenzitě foukání, ta klapka řídí přísun vzduchu a ne teplotu. Myslím si, že buďto neotevírá ventil - a to pozná když tam strčí ruku, jestli je teplá trubka k ventilu nebo je teplá i za ním - a nebo tam má vzduchovou bublinu a voda necirkuluje přes radiátor - to je pak teplá trubka i hned za ventilem, ale výstupní trubka z radiátoru je studená. Stále tu je i možnost, že ten radiátor je vadný - třeba ucpaný nebo zalomené neoriginální hadice na vstupu do radiátoru u motorového prostoru, když to nejsou kolínka, ale jenom ohlá hadice, může se stát, že voda neproteče - jak je ta hadice zlomená.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř pro 01, 2010 08:39
- Bydliště: Mariánské lázně
když jsi ten novej tak studuj info o nivě tady
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... yacii.html
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... yacii.html
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
A nemoze to byt iba zavzdusnene? Teda momentalne netusim,ci sa aj Lady nejako odvzdusnuju,ale ine auta odvzdusnovaky chladenia/kurenia maju a ked je tam malo vody,tak sa ta tepla jednoducho do radiatora nedostane. To bol pripad mojho Volva,ktore som mal ako predposledne. Slabo odvzdusnene a kurilo to biedne.
Ak voda v chladeni zamrzne,pri nastartovani sa roztopi iba to,co je v motore,ztuhla kvapalina zabrani prietoku do chladica a ta z motora po chvili vyvari. Toto som zazil u mojej niekdajsej 1500s-ky,kde som vtedy debilno setril na fridexe. Auto vyvarene a CDckom som zvnutra skrabal okna,klepal kosu a potom menil motor,pac piestne kruzky to neprezili.
Ak voda v chladeni zamrzne,pri nastartovani sa roztopi iba to,co je v motore,ztuhla kvapalina zabrani prietoku do chladica a ta z motora po chvili vyvari. Toto som zazil u mojej niekdajsej 1500s-ky,kde som vtedy debilno setril na fridexe. Auto vyvarene a CDckom som zvnutra skrabal okna,klepal kosu a potom menil motor,pac piestne kruzky to neprezili.
Citroen Evasion 2.1TD