Žádný katastrofický scénář. Co se stane při mezizávitovém zkratu ? Přerušení cívky je samozřejmě častější závada. Co zkrat v kabeláži na kostru ? Proč se asi jistí až na pár vyjímek veškerá elektrika v autě ?
Vím o čem píšu. U 2101 "odborný elektrikář" připojil ovládání k LPG (sadu přepínače v kabině) PŘED pojistku v pojistkové skříňce. Jde tam jen o dva elektroventily, tak vlastně o nic, že ? Kabely se spekly, smrděla izolace, nešel vypnout motor klíčkem. Můžu Ti říci, že v tu chvíli to legrace nebyla. Když začneš vyndavat pojistky (samostatná pojistka tam taky nebyla) a dým z izolace vedoucí k přepínači skrz palubku nepřestává.....odpojíš nakonec baterku a nezbyde, než na cestě odpojit kabeláž a ručně zapnout aspoň ventil benzínu, abys dojel.
Lidem taky furt můžeš říkat, nestoupej na točitou židli a stejně si sem tam někdo nabíje držku.
Komu není rady tomu není pomoci. Romane, nedokážu si Tě zařadit, jestli máš teoretické zkušennosti s elektronikou, praktické, obojí (a ignoruješ běžné zásady), případně vůbec žádné. Podle teorie, že se Tobě nic takového stát nemůže nebo je to málo pravděpodobné, nemusíš dělat z druhého pitomce. Opatření se nedělá jen pro všechny případy, ale i pro ty méně obvyklé. Doufám, že se přidá Mušketýr k Tvému názoru, povolá svoje "auto elektro experty" a budete ze mě dělat vola oba dva.
Princip zapojení od Laďuši je správný (pro názornost), ale nedotažený do finálu. A Ty tady budeš mystifikovat Rendose, který píše, že elektrice nerozumí ? Nic osobního, ale tohle je fakt síla.