Atex píše:JmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete
ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave deje
no, jak kdy to je spis dukaz toho, ze maji nedobry pracvoni rezim, ale neni receno, ze to je plny plyn
Moderátor: Moderátoři
Atex píše:JmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete
ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave deje
Miči píše:ozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky....
Miči píše:Navrhuju změnu tématu na
SAMARA vs. FELICIA (97-x´)
zkušenosti?
tavri píše:2110 vs. FELICIA
http://skoda.autokacik.pl/ladavsskoda/
Miči píše:to Maysner: tys mě asi za dobu co tu na fóru spamuju nepochopil co? Já si mohl koupit nějakou feldu s kterou bych akorát jezdil s tím co jsem už nacpal do lady bych měl něco z 96 roku ve slušným stavu..doma mám auto k dispozici, ale mě jde dost o to, že si svý první auto chci dát dohromady sám, prostě složit to svejma rukama. Lada má to kouzlo, že je to skládačka, na kterou se dá stačit v domácích podmínkách s vercajkem. Navíc když s tím potom někam přijedeš a je to jak nový, hezčí než origo z fabriky, tak je sranda jak na to uměj lidi koukat. Těžko to pochopí někteří tuneři, kteří potřebují auto na lovení holek a na machrování ve městě... No a pokud je Lada opravdu v pořádku, po všech stránkách tak přece jen nakonec na obdobně výkoná auta stačí. Dneska se mi líbí, že to auto už tehdy mělo náporový chlazení, motor v předu, topilo to, docela sympatickej interiér, nádhernej krátkej chod řadící páky, rozvod OHC, v případě 2105 1300 se mi líbí ten těžce podčtvercovej motor, chlazený brzdový kotouče, chlazený bubny, dokonce rusáci i přemejšleli při vyvážení auta - strana řidiče v kontrastu s umístěním karbecu, sacího a výfukovýho potrubí, baterie, nádrže způsobuje vyvážení skoro do nuly.
Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.
No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč
Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče. Akorát shnije kastle.mergl píše:to by asi facko nevydrzelo
Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče