LADA 1800i - pokračování II

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

To uz tam potom rovno supnut aj vecsie ventily :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Na to přece tohle vůbec nemá vliv, člověče !!!

Velikost talířů ventilů je limitována roztečí os stopek ventilů ve spalovacím prostoru. Kolik místa je okolo není vůbec důležité.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Majo píše:trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:


myslis jen na sebe? :mrgreen: :wink: dejme tomu ze na planovany motor to nejspis budu potrebovat tez 8)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ok, tak prozatim 4ks? zozente frezara :-P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Frézaře mám, není problém.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

no frezarov tu ma kazdy len ci bude nieco take ochotny urobit a hlavne nedojebat.

Ide oto ze je treba vyrazit stare sedla a vyfrezovat otvory na nove vecsie stym ze upravi aj spalovaci priestor tak aby sa tam tie vecsie ventily mestili.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Já měl na mysli úpravu spalovacího prostoru pro Luďka - o úpravě ventilů nebyla řeč.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem Motorsport Hungary.
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Pouzitie hlavy 21011 chapem, kvoli znizeniu k.p. . Ale preco 2101?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Cory píše:Ale preco 2101?

Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Luděk Musil píše:
Cory píše:Ale preco 2101?

Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi


mam takovej pocit ze se tu resilo ze 2101 ma mensi chladici kanaly. pri pouziti 011 hlavy a tvyho 2,5mm tesneni bych uz dal neresil.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

S hlavou 2101 má mít 15ka komp. poměr 8,8:1, ale s 21011 8,5:1, takže pokud chceš snižovat kompres, tak bych radši volil uni hlavu.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pro montáž je nachystána a zabroušena unihlava, ale kubatura spalováku hlavy 2101-1003015 mě samozřejmě také zajímá. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Luděk Musil píše:Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem WOLFMOTOR
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.


aby to bolo naporiadku
tak som zvedavy
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“