Zdravíčko....
Konečně jsem si "spravil" klepající výfuk o panhardku, respektive aspoň při nenaloženém autě to už nebouchá. Sunadl jsem komplet výfuk, první jen tlumič a pak i druhý díl. Zkoušel jsem se projet bez zadního tlumiče a byl jsem pěkně překvapený o kolik narost výkon. Auto jelo jak splašené. Nakonec jsem sundal i druhý díl, ale to už rozdíl moc poznat nebyl. Jen to parádně při ubrání plynu střílelo do výfuku. Při plném plynu hluk přímo neuvěřitelný

Při poslední projížďce jsem si všiml že na voltmetru je poněkud divné napětí. Ručička ukazovala svisle. Změřil jsem napětí na baterce 11,5 při nastartovaném. Šáhnu na zadní stěnu alternátoru a hle....regulátor "visí" na jednom šroubku. Ke vzteku nešlo regulátor zamontovat zpátky bez demontáže altíku z auta, ale šlo to vcelku dobře. Takže jedna závada odstraněna dřív, než stihla napáchat škody vybitou baterkou

Ten dej jsem stihl vyměnit ještě termostat. Ten můj byl pořád pootevřený a auto se dlouho zahřívalo. Za termostat děkuju Pátračovi
Jooooo a konečně mám v autě svůj startér s Ivošovou cívkou, tou krátkou...taktéž děkuji
