Stránka 3 z 5

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: sob črc 13, 2013 17:30
od fettis
taky mě napadly tu úvahy nechat si poslat palubku z Indie , jenže ta zas bude pravostranná a jsem tam kde byl předchozí majitel než začal auto předělávat na levostranné............zavžuju buď tu samaráckou nebo z 2105----

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: ned črc 14, 2013 07:13
od JmJ
a proc to musi mit levostrane rizeni, kdyz se to tak snad ani nevyrabelo?

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 07:29
od Veverka
Protože žijeme v jeurosocialismu a pravostranné nepřihlásíš.Pouze vldáda ví,co je pro vopčany nejlepší.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 07:47
od JmJ
Veverka píše:Protože žijeme v jeurosocialismu a pravostranné nepřihlásíš.Pouze vldáda ví,co je pro vopčany nejlepší.


to sice chapu, jenze pokud by to dostal do rozumne puvodniho stavu, tak se to da povazovat mozna za "veterana" a to by snad zlegalizovat jit melo? Prijde mi to jako snazsi cesta, nez prebastlit rizeni a snazit se pak ziskat homologaci. Ja temhle vecem ale moc nerozumim.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 08:28
od Cory
Je tu XY veteranov s pravostrannym riadenim dovezenych zo zahranicia a prihlasenych na veteranskych znackach.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 08:50
od ger007
pokial je auto r.v. 199X tak ho ako veterana prihlasis tak za 10 rokov, a dovtedy sa na neho iba kukat tiez nic moc

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 08:58
od Veverka
Tady se měl prodávat levostranný ne?Takže trochu přestavět na "turka" by neměl být morální problém.

Tak či onak,není to jedno jestli je volant napravo či nalevo?Auto bude pořád skoro stejné.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 10:10
od Crocodile
Nejen v Evrosojuzu je problém s přihlašováním aut s volantem vpravo. Od minulýho roku už i v RF došli k zákazu, hlavním důvodem byl dovoz levných aut z Japonska.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 11:44
od JmJ
Ja opakuju, ze legislativu neznam, takze jen selsky usudek. Kdybych ja byl organ ala STK, tak mi prijde rozumnejsi povolit vyjimkou auto, ktere ma od vyroby rizeni vpravo a je s tim homologovano aspon v nejake casti zemekoule, nez povolit auto s amaterskou prestavbou rizeni na stranu levou. Ja to chapal tak, ze to auto se s levostranym rizenim nikdy neprodavalo a do eu dost mozna vubec nevozilo. Pak se da mozna nejak uvazovat o technicke rarite, i kdyz to auto nema 50 let. Ale to jsou jen me dojmy a ja sam bych snahu o legalizaci prvni zameril touto cestou.

Pokud se to auto k nam vubec nevozilo, tak si myslim, ze ho tu nelze prihlasit i kdyby melo rizeni uprostred. Proste nema homologaci. A pak je zcela zbytecne resit nejakou prestavbu. Ale fakt nevim, jak to s timhle autem je. Jen uvazuju hlasite.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 12:33
od Jelen
volant vlevo = dobova uprava, za 10 let zeleny znacky a je pokoj.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 12:44
od JmJ
Jelen píše:volant vlevo = dobova uprava, za 10 let zeleny znacky a je pokoj.


:-))

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 12:49
od Yellow01
Nissan Skyline R34 nebo třeba S15 Silvia u nás taky přihlásit nejde, protože se tyhle auta s levostranným řízením nikdy nedělaly.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: pon črc 15, 2013 22:04
od ger007
Adamov otec by tu vedel porozpravat co vsetko treba spravit aby si na slovensku prihlasil auto co ma volant uprostred aj ked ma 30 rokov

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte črc 16, 2013 08:32
od mušketýr
Veverka psal že přesunutí volantu vlevo je kvůli přihlášení.Opravdu si myslíte že to lze dostat na značky?Ať s volantem vpravo či vlevo.Já o tom silně pochybuju.M.S.

Re: PREMIER NE 118 - Made in India

Napsal: úte črc 16, 2013 13:37
od Veverka
AutoDelta to určitě měla prodávat s volantem vlevo,takže klidně s ním doleva.
Občas si říkám,jestli bez státu by nebylo vše tak nějak jednodušší.