Citroen
Moderátor: Moderátoři
Jako treba C3 povazuju za totalni kram a to mi nikdo nevymluvi
lak se skrabe nehtem, nalakovany je to jen kde je to videt, nejde to nastartovat kdyz je v blizkosti silny zdroj signalu bezdratove siti WiFi (vyjadreni autorizovaneho servisu), po 30 000 km a 3 letech tomu brni okna, brzdove trubky jsou vedeny nekryte tak 2 cm od podlahy auta, zarovku v prdenim svetle vymeni malo kdo, servis za to chce 300 kc a vyplnit tolik papiru, ze operace zabere smelre 60 minut, pri jizde na spatnych cestach to vyrazne putuje po silnici, brzdovy pedal ma velkou drahu mrtveho chodu atd... panika! pryc!
lak se skrabe nehtem, nalakovany je to jen kde je to videt, nejde to nastartovat kdyz je v blizkosti silny zdroj signalu bezdratove siti WiFi (vyjadreni autorizovaneho servisu), po 30 000 km a 3 letech tomu brni okna, brzdove trubky jsou vedeny nekryte tak 2 cm od podlahy auta, zarovku v prdenim svetle vymeni malo kdo, servis za to chce 300 kc a vyplnit tolik papiru, ze operace zabere smelre 60 minut, pri jizde na spatnych cestach to vyrazne putuje po silnici, brzdovy pedal ma velkou drahu mrtveho chodu atd... panika! pryc!
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Jelen píše:JmJ píše:nejde to nastartovat kdyz je v blizkosti silny zdroj signalu bezdratove siti WiFi (vyjadreni autorizovaneho servisu)
kdo neveri, at tam bezi bud je kram to auto, nebo servisman je idiot, at si kazdy vybere
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
JmJ píše: bud je kram to auto, nebo servisman je idiot, at si kazdy vybere
anebo oboje
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Kdo so koupi "auto" z Francie nebo Italie, at potom nebreci a nestezuje si ze to ma nejaky problem...navic reklamovat bezny provozni hluk "auta" - to je smesna, ma si koupit auto a nemusi se pak divit
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4261
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No uvidíme, právě proto abych si to zkusil, jsem si ten francouzský krám koupil. Zatím jsem spokojen. Faktem ale je, že spíš stojí v garáži než jezdí, teď v marastu to odjezdí Sierra, pak na jaře jí dám asi opravdu do šrotu a pak se uvidí, co Peugeot dovede.
Nicméně ten strašně poruchový a nepovedený Renault Espace (četl jsem ve Světě motorů) koupil známý, má 2,2 dci, koupil tříletý, najeto asi 80 000km. Za rok s tím najel 50 000km a i ty ventilky na kolech mu ukazují to co mají.
Jak je to možné, když je to francouzské auto, vysvětlí mi to někdo ze zarytých odpůrců?
Nicméně ten strašně poruchový a nepovedený Renault Espace (četl jsem ve Světě motorů) koupil známý, má 2,2 dci, koupil tříletý, najeto asi 80 000km. Za rok s tím najel 50 000km a i ty ventilky na kolech mu ukazují to co mají.
Jak je to možné, když je to francouzské auto, vysvětlí mi to někdo ze zarytých odpůrců?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Ja bych teda jeste dodal, ze nejaky zaryty odpurce nejsem. Prvni varianta C5 se mi dycky libla, stejne tak 405 povazuju za vzhledove velice povedene auto. Ale ta C3, z toho by jeden blil. Pokud ty C5 jsou C3 ve vetsim provedeni, tak je to proste velka skoda.
A vubec, drobku, vytlac konecne tvyho citrona, vykoukni na svet strechou a pojedme na vylet
A vubec, drobku, vytlac konecne tvyho citrona, vykoukni na svet strechou a pojedme na vylet
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Teepee píše:koupil známý, má 2,2 dci, koupil tříletý, najeto asi 80 000km. Za rok s tím najel 50 000km a i ty ventilky na kolech mu ukazují to co mají.
co je v mem okoli, tak problemy jsou s benzinama...
JmJ píše:A vubec, drobku, vytlac konecne tvyho citrona, vykoukni na svet strechou a pojedme na vylet
Mam tak cas na volovinky
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Teepee
- Příspěvky: 4261
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Drobek81 píše:co je v mem okoli, tak problemy jsou s benzinama...
Já jsem to pochytil tak, že je tam hlavně poruchová elektronika, která je napěchovaná zbytečným volovinkama typu právě sinalizace tlaku v pneumatikách. Teď o víkendu mě třeba překvapil, že dětská pojistka se aktivuje z místa řidiče, zaregistroval jsem taky elektricky sklápěná zrcátka. O klimatizaci snad dokonce čtyřzónový ani nemluvě.
U mě je pokrok, že vůbec mám v P406 manuální klimatizaci a zatím mi to stačí.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Teepee píše:Jak je to možné, když je to francouzské auto, vysvětlí mi to někdo ze zarytých odpůrců?
ono veľa záleží aj na tom, či je auto garážované, alebo stojí niekde vonku pod odkvapom ale možno sa to auto jednoducho podarilo. Len sa tu málo spomína okrem spoľahlivosti prístup k jednotlivým súčastiam motora. Pchal už niekto do renčeka ruky? (citrony som veľmi nerobil tak porovnať neviem) nič sa tam nedá meniť bez nejakých problémov, nieje to auto, je to proste píčovina A ak chcete napríklad vybrať výparník klímy z 1.9dti meganu (ten bratov), treba buď dať dole sanie a výfukové zvody, alebo trochu zdemolovať pár plechov naokolo