Stránka 1 z 124
Fábie.
Napsal: stř pro 02, 2009 08:33
od Wolf
Škodovka prý dělá vodníky
http://www.ceskatelevize.cz/program/cer ... :25-1.html [ Komentář přidal: zelvotron: st listopad 03, 2010 17:12 ]přidána anketaVýsledky předchozích anket:
Napsal: stř pro 02, 2009 08:59
od JmJ
To sou kokoti
. Takovy otvurek pro oddtok na podvozku, to je vetsi narez nez odtokove otvory ve dverich na zigulu
Uz zbyva jen udelat okap z prahu a bude to komplet
Napsal: stř pro 02, 2009 14:19
od vik2
husty
udelat z vyrobni vady prednost
Napsal: stř pro 02, 2009 14:59
od EMI
kdyby nešetřili i na vrtácích a udělali ty díry větší, aby se neucpávaly, tak se na to nikdy nepřišlo
Napsal: stř pro 02, 2009 15:04
od Saša
Za sucha se tam napráší , voda z toho udělá bahínko a to už nikdy nevyschne . Je to záměr nebo opravdu jen výrobní (konstruktérská vada) ?
Napsal: stř pro 02, 2009 16:43
od MartasBrno
Fabie? Každý výrobek má tzv. kurvítko, které zajišťuje servisům nebo hned prodejcům a výrobcům příjem. Akorát mám dojem, že čím novější věc, tím důmyslnější kurvítka se používají. Tohle je třeba hned odhalené, ale pochybuju že s tím někdo něco udělá.
Zajímalo by mně jak toto kurvítko vypadá na starším modelu.
BTW. JmJ: Ty odtokové otvory ve dveřích žigula sem nezkoumal, ale co mi k nim můžeš říct? já má mjen tu zkušenost, že parkuju lehce ze svahu bokem, a když otevřu dveře (byť na té snížené straně) tak se rozčůrají a dělají loužičky. Tuším chybu v umístění těch otvorů. Když sem viděl jak jsou na feldě, měl jsem radost, myslím že jsou dobře.
Napsal: stř pro 02, 2009 18:43
od zelvotron
Průtok vody třeba dveřma je normální, proto tam jsou i odtokový otvory a stahovací okýnko úplně zatěsnit nejde. A i průtok vody jinejma částma karoserie není žádná novinka, pravda, že se k tomu obvykle používají hadice vložený do danýho profilu kastle, ve škodovce jsou pokrokový, tak hadici zrušili.
U starý fabky jsou ty nosníky i díry úplně stejný, ale voda z předního skla odtýká do podběhů, kde docházelo ke korozi, proto to mladoboleslavští vyřešili takhle
ale vědu bych z toho nedělal, nějakejch deset let to vydrží a přeci byste to auto nechtěli mít věčně
Napsal: stř pro 02, 2009 20:06
od Veverka
Velmi nepřesné spáry v interiéru žiguli ocenuji při antikorozním zásahu
.
Napsal: stř pro 02, 2009 22:05
od Kewint
to by snad nevynalezly ani v rusku...
Napsal: čtv pro 03, 2009 11:49
od Teepee
Napsal: pát pro 04, 2009 12:31
od Patrac
včera jsme na schůzi trochu řešili i to co o Ladě napsali na novinkách CZ.
porovnávala se výbava s výbavou fábie a Dandy dodal že v SK si kolegha koupil fabii a když se ptal kde je uložená rezerva tak prej že byla za příplatek !!!!
Napsal: pát pro 04, 2009 13:03
od Wolf
Nevím, jak u Fábie, ale běžně bývá v základní ceně vozu úzká dojezdová rezerva a plnohodnotné kolo za příplatek (u Stila 2000,- Kč). Ale možná, že škodovka jde s dobou a místo rezervy už dává spray na opravu
Napsal: pát pro 04, 2009 13:29
od Patrac
Wolf píše:Nevím, jak u Fábie, ale běžně bývá v základní ceně vozu úzká dojezdová rezerva a plnohodnotné kolo za příplatek (u Stila 2000,- Kč). Ale možná, že škodovka jde s dobou a místo rezervy už dává spray na opravu
ano mělo to v základu opravný spray
Rezerva za příplatek
Napsal: sob pro 05, 2009 21:06
od Nulašestka
Napsal: stř pro 30, 2009 10:46
od Ivo
Teď jsem se pěkně zasmál. Kupoval jsem Octávii Tour Combi a ze základní ceny 448 900 kč, jsem se dostal na nějakých 860 000 kč a napsalo mi to selhání systému
.