Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou blbost

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Marťas » stř úno 04, 2015 20:23

Tak to musel bejt ten Moskvič.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Crocodile » úte úno 10, 2015 19:47

T-150, jeden z legendárních ruských traktorů. Nejblíž jezdil například v Maďarsku.

https://www.youtube.com/watch?v=7cobTJ6xd4g
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Voda » úte dub 14, 2015 09:37

Tavria byla v letech 95-97 montována s motorem 2108.Vzniklo 450ks s 5Q a asi desetinásobek s 4Q.

Váha auta byla o 200kg menší než u 2108 :shock: ,to muselo být dělo.Dodnes asi nejlepší ukrajinské auto :lol:
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Tommel » úte dub 14, 2015 09:44

Voda píše:Dodnes asi nejlepší ukrajinské auto :lol:


To se maji tedy čím chlubit. :lol: Tavria je snad nejhorší auto které jsem kdy řidil :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Voda » úte dub 14, 2015 12:14

:lol: viděls bus černihovec?Záporožec?Dněpra?

:) horší než š105s užovka nebo olcit už snad nic být nemůže
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Tommel » úte dub 14, 2015 12:25

Mno když bych si měl vybrat s čim jezdit Tavrie nebo 105s tak beru tu šáde :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Voda » úte dub 14, 2015 13:09

To je teda solidní hereze :)
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Voda » stř dub 15, 2015 11:25

Ale s agregátem 2108 to muselo být megadělo,o tom žádná.takovej ukrajinskej Caterham HotHač.


ještě se tam teda dával čtyřválec 0.9 :lol: z fiatu seicento nebo tak něco :oops: samo horší
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Mičun » čtv říj 01, 2015 09:49

ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod flamo » čtv říj 01, 2015 11:15

Po uverejnení tohto článku išli ceny škodoviek neskutočne hore. Zrazu je každá neuveritelne zachovalá a má najazdené pár tisíc kilometrov. A stojí minimálne 1000€. Aj posratá 105 ka.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
flamo
 
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod valda1971 » čtv říj 01, 2015 11:23

Třeba bude jednou 105 dražší než 120 - bylo jich přeci o dost míň. A třeba najít tu nejzákladnější verzi "DODO" asi bude v původním stavu nemožné.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod uha2324 » čtv říj 01, 2015 12:27

vsechno ma takovou cenu kolik je ochoten zaplatit kupujici. pokusy prodat draze jsou vetsinou jen sny prodejcu.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Mičun » čtv říj 01, 2015 13:23

Jaký byl rozdíl v ceně mezi "S" a "L"?
Stále nevěřím tomu, že automobilka ušetří, když do auta nedá madla dveří a nezapojí zpátečku.
Stejně tak sdružený budík. O co bude levnější proti 4 klasickým budíkům?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Mičun
 
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Jan Vaníček » čtv říj 01, 2015 14:04

Těch rozdílů tam bylo více, "S" nemělo prahové lišty, přitahováky dveří byly jen kožené, nemělo to některé "chromované" prvky, zadní okna byla pevná, myslím, že to ze začátku mělo jen diagonální pneu, spínač zpátečky, jiný přístrojový štít podobný Š100, případně 1203. To je tak asi vše, co si pamatuji, když jsem švárovi vylepšoval 120S (ofic. název jen 120 na štítku) a později 105S, kterou jsem i s motorem předělával na 120LS :D. Byla to auta ročníků 1979 a 1980, ty ještě opěrky ani samonavíjecí pásy neměli, už je to 20 let, co jsem to dělal. H
Jan Vaníček
 
Příspěvky: 1093
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Příspěvekod Luděk Musil » čtv říj 01, 2015 14:16

Mičun píše:... . Stále nevěřím tomu, že automobilka ušetří, když do auta nedá madla dveří a nezapojí zpátečku.
Stejně tak sdružený budík. O co bude levnější proti 4 klasickým budíkům?
Pokusím se vysvětlit :idea: ... třeba se mi to i povede:
Takové madlo dveří mohlo tehdy stát (třeba/příklad) 40 Kč a tkaloun s kouskem bakelitu stál (třeba/příklad) 20 Kč. Což máme rozdíl 20 Kč.
Nezapojená zpátečka znamená 2 dráty a 4 konektory, dvě žárovky vč. objímky + kousek práce. Třeba tam ten materiál je, ale jen ta práce (zapojení 2 konektorů) je (třeba/příklad) 2 Kč.
Sdružený budík kontra 4 budíky - tam už může být rozdíl zajímavější, řekněme (ať se nám to lépe počítá) 28 Kč.
Takže máme rozdíl v nákladech na jeden vůz 50,- Kčs. Zeptám-li se tetičky Wiki ( https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0kod ... A0koda_105 ), tak Š 105 se za 12 let vyrobilo 841 tisíc kusů ve 3 modelových variantách. Budeme tvrdit, že typ S měl největší produkci, třeba 400 tisíc vozů.
Takže úspora v nákladech za celou dobu výroby činila ... kolik? Neuvěřitelných 20.000.000,- Kčs.
Takže pro mě jako pro zákazníka (a kupce) jednoho vozu je hodnota 50 Kčs jako úspora nepochopitelná, ovšem pro výrobce (automobilku) je v rámci celé (nebo roční) produkce významná.
Taktéž to můžeš srovnat v dnešní produkci Škodovky. Náhrada (nějakého) kovového plíšku plastovým výliskem, což bude (nákladová) úspora třeba 1,- Kč potom při roční produkci 500 tisíc vozů (nevím, tetička Wiki na toto neodpověděla) znamená roční úsporu 500.000,- Kč.
A to už jsou nezanedbatelné rozdíly. Automobilka pro dosažení stejného výnosu vynaloží méně nákladů ... a to je oč tu běží.
L.
PS: je zajímavé si přečíst odkaz spolehlivost Škody 105/120: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0kod ... olehlivost
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků