Moderátor: Moderátoři
zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
zelvotron píše:Akorát si nemůžu odpustit rejpnutí, zajmalo by mě, kdy se konečně od škodovky dočkáme kombíku s prahem v rovině s podlahou
zelvotron píše:Nevim no, u 2111 mám taky všechny krámy pod podlahou v kapsách a okolo rezervy, a podlahu jednoduchou s prahem v cca rovině, tak proč to neumí nebo nechce udělat škodovka na o 20 let mladším autě, to bylo smyslem mojeho sdělení.
Zrovna když porovnám ten hnojdaj s 2111 tak 2111 450 litrů a hnoj 410 litrů, ale, to je objem včetně dvojitý podlahy, kterej je v reálu běžně nevyužívatelnej pro zavazadla, ale právě na ty krámy. Tedy to je to co mi vadí, že řeknou 410 litrů, jenže reálně to pak je třeba 380 a to je na kombík s dýlkou 4,5 metru slabota. Zrovna v tomhle je zrovna mi hnojdaj nevíc nesympatickej ze všech automobilek protože prostě lže, ať už jde o výkony, spotřebu nebo právě ten kufr.
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků