Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů : 11

Re: Fábie.

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv říj 30, 2014 16:04

Prvni servis mi blikl presne na tech tricet a pevne verim, ze ten druhy blikne presne na sedesat :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Fábie.

Příspěvekod zelvotron » čtv říj 30, 2014 17:44

Nová anketa, výsledky staré:

Myslíte, že se připravované 1,0 HTP dostane i pod kapotu fabky?
Anketa končí za 17 úno 2011, o 10:28
Ano 60% 60% [ 6 ]
Ne 40% 40% [ 4 ]
Celkem hlasů : 10
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod Marek » čtv říj 30, 2014 17:56

Na rozdíl od dvojkové řady Fabie se mi trojková řada líbí, a to tak, že celkem hodně. Takže jsem zahlasoval.

Ještě jsem v tom neseděl, docela se na to těším.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Fábie.

Příspěvekod Laďuša » čtv říj 30, 2014 18:20

Jsem pro střední variantu - nenadchne, neurazí :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Fábie.

Příspěvekod zelvotron » čtv říj 30, 2014 20:49

Joo mě se taky líbí, žádná střední varianta, to by pak dával každej a prd bychom se dozvěděli, to bych tam rovnou moh dát variantu "žigul je lepší" :)

Docela mě i překvapuje základní cena za top motorizaci lehce pod 310 tisíc, což je myslím za 81 kW a 6q převodovku fajn a časem ve skladovce se určitě sežene i pod 300, což už je hodně solidní nabídka, zvlášť pokud vezmu v úvahu že základní htp v horší výbavě je za 270. Akorát si nemůžu odpustit rejpnutí, zajmalo by mě, kdy se konečně od škodovky dočkáme kombíku s prahem v rovině s podlahou a ten schod při sklopenejch sedačkách mi taky nepřipadá právě moc simply clever.

Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod Pája » sob lis 01, 2014 12:06

Už asi patnáct let to řeší nadstandartní výbava jménem dvojitá podlaha kufru...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Re: Fábie.

Příspěvekod zelvotron » sob lis 01, 2014 18:35

No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod JmJ » sob lis 01, 2014 19:10

zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.


Hnuj ma taky v podstate umele zvysenou podlahu, aby nakladova hrana byla v rovine. Pokladam na to co je potreba a neresim to. Hned za hranou dveri je hluboka kapsa, do ktere sem treba zrovna dnes nasklada velkou golu, malou golu, voltmetr, velkou sadu ockoplochych klicu, sadu klic na prevlecne matice, sadu racnovych klicu, gumovou palicku a sprej wd40 a jeste bych tam neco dal. Nad rezervou jsou tri melke prihhradky, kde v jedne mam velky neskladaci destnik a v druhe se krasne daji vozit retezy. Na bocich jsou kapsy stjene jako u 2111, mozna jsou o chlup mensi a maji blbeji udelane ty kryci "usi", protoze ty usi nejsou prichycene ke zbytku podlahy, takze se oddela cele to ucho a pak ho tam musim pasovat zpatky.

Nerikam, ze dvojita podlaha je super paradni vec, ale zadna hruza to neni a mi se celkem libi, ze do ni narvu more veci, ktere by mi jinak litaly po kufru :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Fábie.

Příspěvekod zelvotron » ned lis 02, 2014 12:50

Nevim no, u 2111 mám taky všechny krámy pod podlahou v kapsách a okolo rezervy, a podlahu jednoduchou s prahem v cca rovině, tak proč to neumí nebo nechce udělat škodovka na o 20 let mladším autě, to bylo smyslem mojeho sdělení.

Zrovna když porovnám ten hnojdaj s 2111 tak 2111 450 litrů a hnoj 410 litrů, ale, to je objem včetně dvojitý podlahy, kterej je v reálu běžně nevyužívatelnej pro zavazadla, ale právě na ty krámy. Tedy to je to co mi vadí, že řeknou 410 litrů, jenže reálně to pak je třeba 380 a to je na kombík s dýlkou 4,5 metru slabota. Zrovna v tomhle je zrovna mi hnojdaj nevíc nesympatickej ze všech automobilek protože prostě lže, ať už jde o výkony, spotřebu nebo právě ten kufr.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » ned lis 02, 2014 13:24

Z fotek se mi fóbie ani moc nelíbila, ale už jsem si ji měl možnost prohlédnout naživo a zblízka. To mě teprve přesvědčilo. Má některé pro mě nepochopitelné prolisy (hlavně zezadu a vpředu pod světly), ale i přes to mohu říct, že je rozhodně o hodně hezčí než druhá generace, kde se mi líbí jen RSo a to jen kvůli motoru :D

edit: Pár fotek jsem nahrál na svůj flickr - odkaz v podpisu
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod Marťas » ned lis 02, 2014 16:57

zelvotron píše:Akorát si nemůžu odpustit rejpnutí, zajmalo by mě, kdy se konečně od škodovky dočkáme kombíku s prahem v rovině s podlahou

1203ka to má :P
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Fábie.

Příspěvekod Marek » ned lis 02, 2014 19:01

... a to byla ňáká škodofka !!! :-)
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Fábie.

Příspěvekod zelvotron » ned lis 02, 2014 20:43

Škoda že to nedělají pořád, pěkně do toho htpčko a 1,4 tdi, převodovka z nějaký audiny, při troše invence by se dala udělat i verze 4x4. Volant a kliky z oktávky... To by bylo fáro.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Fábie.

Příspěvekod JmJ » ned lis 02, 2014 20:47

zelvotron píše:Nevim no, u 2111 mám taky všechny krámy pod podlahou v kapsách a okolo rezervy, a podlahu jednoduchou s prahem v cca rovině, tak proč to neumí nebo nechce udělat škodovka na o 20 let mladším autě, to bylo smyslem mojeho sdělení.

Zrovna když porovnám ten hnojdaj s 2111 tak 2111 450 litrů a hnoj 410 litrů, ale, to je objem včetně dvojitý podlahy, kterej je v reálu běžně nevyužívatelnej pro zavazadla, ale právě na ty krámy. Tedy to je to co mi vadí, že řeknou 410 litrů, jenže reálně to pak je třeba 380 a to je na kombík s dýlkou 4,5 metru slabota. Zrovna v tomhle je zrovna mi hnojdaj nevíc nesympatickej ze všech automobilek protože prostě lže, ať už jde o výkony, spotřebu nebo právě ten kufr.


S objemy kufru, mistem na zadnich sedadlech a vyuzitelnosti kufru je vzdy problem. 2111 v tom byla fajn, vyvazene rozdeleny prostor. Oktavky I byly extrem, velky kufr misto pro lidi zadne. Hnuj to ma tak, ze 4 dospli chlapi cestuji opravdu v pohode a kufr je o chlup mensi jak v 2111. Po sklopeni sedacek je mista na delku myslim stejne nebo vic nez v 2111. To, co dam do hnoje pod podlahu rozhodne do 2111 dat neslo. Tady uz je ale subjektivni, jestli ti to misto k necemu je nebo ne. Mozna staci jen trochu zmenit mysleni pri baleni veci. Mi vyhovuje, ze tam muzu dat treba to naradi a nelita mi po kufru a tak muzu jet jako hovado. Kdyz sem to kupoval, vubec sem nehledel na papirovy udaj o kufru. Nechal jsem si dovezt predvadecku ke garazi,prvni se si dozadu zkusil lehnout, pak jsem tam naskladal dve jizdni kola. Mozna toho budu nekdy litovat. Ceho nelituju jsou hacky v podlaze kufru a pod zadnimi dvermi. Kola je kam chytit gumicukama, takze se zase da mydlit rychle po okreskach. Jeste se vratim k nosnosti dvojiteho dna. Dnes sem vezl motor z 1.6 feldy vcetne setrvaku asi 60 km, zbaleny v igelitu, polozeny do stredu kufru, prikurtovany racnovyma kurtnama do zminovanych hhacku v podlaze a vse ok. Motor vazi 60 - 70 kg?

Timhle nechci rict, ze hnuj jediny je super. Chci rict, ze jsou i jine moznosti reseni kufru a ze muzou mit neco do sebe. Jen cloveka na prvni sup nemusi napanout, k cemu je to dobre. Samozrejme je to subjektivni. Jen jsem chtel popsat me zkusenosti.

Kufr jak 2111, hacky na uchyceni jako hnuj a misto pro lidi jako hnuj, vysoky podvozek jako 2111, stabilita jako hnuj, rizeni a brzdy jako hnuj, dynamika motoru jako hnuj a spotreba jako 2111 a plachetnice ve znaku a bude to ideal ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Fábie.

Příspěvekod Veverka » pon lis 03, 2014 09:33

V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.

Měl sis koupit oktávu,krom toho že bys jezdil za 3,14L,na lidi nasrat,na smrad a saze nasrat,ale do oktávy se vleze kočárek pro mimíska s turbek a ktomu míchačka betonu.
Veverka
 

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků