Stránka 6 z 11

Napsal: ned říj 11, 2009 09:39
od Petr HC
plavec píše: ... obávám se, že zevnitř to pokvete vesele dál.

Ten můj je asi divná "rostlina" . Ještě než začal kvést zvenku, stihl prohnít zevnitř.

Napsal: ned říj 11, 2009 09:47
od radek mb
Petr HC píše:
plavec píše: ... obávám se, že zevnitř to pokvete vesele dál.

Ten můj je asi divná "rostlina" . Ještě než začal kvést zvenku, stihl prohnít zevnitř.


To je neco jako ty ztrouchnively stromy,navrch huj,vespod fuj.

Napsal: ned říj 11, 2009 21:35
od Maysner
madarskej po jedny zime byl docela rezavej. ted jsem ho nasopoval, natrel obyc alkytonem a jezdim. barva se mi vypalila jen na prvnim dilu ale dal drzi

Napsal: pon říj 12, 2009 13:11
od tavri
ty dírky se mi nezdají, do jedné takové jsem vrazil nejtek :-) na STK by to kvalifikovali jako netěsnost výfukové soustavy.

Napsal: ned čer 27, 2010 17:38
od tavri
Životnost prostředního dílu od Vašenkova přesně 2 roky a 10 měsíců - never more
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248

Napsal: čtv zář 02, 2010 22:15
od Chester
dnes sem byl v Sadské... poslední dva díly výfuku, spona a závěsy výfuku , kotouče, destičky a palivový filtr... 6tKč... Doufám že bude nadlouho zase pokoj.

Napsal: čtv zář 02, 2010 22:30
od plavec
Chester, Kolego ty výfuky měli Polský?
Vidíš kotouče jsi mohl mít ode mě nový a desky taky. Jelo se na tom jen pár dní.
Nechal bys mi ty starý kotouče, když je budeš vyhazovat?

Napsal: čtv zář 02, 2010 22:37
od Chester
Ne prej český, polský sem nechtěl.
Jak to bude s kotoučema ti teď nepovim... nevim jestli je táta nebude chtít nechat jako nouzovky pro případ problému. Ale myslim že to půjde.

Napsal: pát zář 03, 2010 06:23
od tavri
Chester píše:Ne prej český, polský sem nechtěl.

Jestli je na něm v prolisu obrovské písmeno P v elipse, tak je to polský výrobek POLM OSTRÓW.
Mně ho na Koněvce vydávali za českej, ale nevadí, protože tam je přesně 4 roky a stále OK. Byl šopovaný hliníkem a sednul tam parádně, žádné prasárny.

Napsal: pát zář 03, 2010 20:33
od plavec
tavri píše:
Chester píše:Ne prej český, polský sem nechtěl.

Jestli je na něm v prolisu obrovské písmeno P v elipse, tak je to polský výrobek POLM OSTRÓW.
Mně ho na Koněvce vydávali za českej, ale nevadí, protože tam je přesně 4 roky a stále OK. Byl šopovaný hliníkem a sednul tam parádně, žádné prasárny.

Ano souhlasím s Tavrim. Jednou jsem si taky nechal od pana Nedbala poslat koncovej díl na ladu a říkám si joo ten je pěknej , to bude ňákej lepší asi.A pak jsem taky zjistil, že jde o Polmostów Byl jsem zprvu zklamaný, ale sednul tam relativně dobře.A možná vydrží víc než ten ruskej tenkrát (dva roky a byl jak řešeto). Dnes jsem si všiml že na spoji prostřední- koncový díl (prostřední Tyll, koncový Polsko) je to ňáký divný. Origo spona mě přijde trochu velká a nátrubek na každým dílu má taky trochu jinej průměr, tak bodejď by mě to tam neprdělo... :(

Napsal: pát zář 03, 2010 21:00
od Chester
no tak prostřední je opavdu Polmostów, budu doufat že tam sedne a vydrží... ale na tom posledním je nápis EDEX, ví někdo co je to zač

Napsal: pát zář 03, 2010 21:08
od plavec
Teda oni tam prodávají každou chvíli něco jinýho, to bych nečekal.

EDEX? Není to vietnam? :lol:
http://www.vyfuky-edex.cz/ Na desítku tam výfuky nevidím.Jen Niva, samara a krabice

Napsal: pát zář 03, 2010 21:20
od tavri
To je takový ČESKÝ výrobce http://www.edex.com.pl/ Producent ukladow wydechowych :D

Napsal: pát zář 03, 2010 21:39
od plavec
http://www.edex.com.pl/tabid/56/Type/Pr ... fault.aspx Za 60 zlotých "Aluminiowa verze" Kolik je to v přepočtu na naše?

Napsal: pát zář 03, 2010 21:44
od tavri
Zlotý je teď za 6,20. Tedy plus minus něco kolem 380 Kč.