topeni jde spatne regulovat

Moderátor: Moderátoři

topenie

Příspěvekod dusan1488 » ned bře 07, 2010 13:40

mne zasa nejde vypnut topenie stale to topi ako o zivot teraz v zime je to ok dam dole bundu a je to v poriadku ale v lete to bude brutalne neviete niekto co z tym
dusan1488
 
Příspěvky: 56
Registrován: stř lis 04, 2009 14:16
Bydliště: kosice

Příspěvekod Dusan » ned bře 07, 2010 14:33

Vymenit ventil kurenia robbota ako za trest. Nedadvno som absolvoval.

Najskor sa ale zohni pod kastlik spolujazca blizsie k tunelu hore sa nachadza ventil a preverit jeho chod ovladanim packy...ci nahodou nevyskocilo tiahlo ale bo sa neuvolnilo.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Jelen » ned bře 07, 2010 14:36

Ještě při výměně kohoutu topení doporučuji vyndat ven ten radiátor a propláchnout ho. Bývá plný bláta.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 07, 2010 14:48

Bláto nebývá tak časté jako zanesená žebra a vršek radiátoru napadaným bordelem, zejména pokud se často parkuje pod stromečky. I když, třeba to má Niva už nějak lépe ošéfované než osobáky. Každopádně první zatopení po vyčištění bývá hotovou radostí. Tutaj máš obrázek té hrůzy http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... s/otop.htm .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod dusan1488 » pon bře 08, 2010 16:34

kde presne sa ten radiator nachadzy a ako sa k nemu najlahsie dostenem za radu vopred dakujem
dusan1488
 
Příspěvky: 56
Registrován: stř lis 04, 2009 14:16
Bydliště: kosice

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 09, 2010 18:04

Najlahsie ???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
V případě radiátoru topení neexistuje lehká cesta. :cry:
Začneš sejmutím středového panelu, uvidíš černou krabici na čtyřech sponách, sejmeš krabici (pozor - je v ní ventilátor, takže plus nějaké "stříhání" drátů), a jsi velmi blízko radiátoru. Tento se nachází přesně "tam".
Hodně úspěchu při demontáži, obzvláště pak při zpětné montáži ... mě to v moji "čtverce" stálo celou sobotu a ještě půl neděle práce, hromadu sakrů a odřený prsty. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Kopr » úte bře 09, 2010 18:23

To bude asi ten důvod proč to již 4 roky odkládám na potom (jeden potom , jeden furt) :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvekod Dusan » úte bře 09, 2010 23:28

robil som to na 06 a 03. tad dole krabicu s ventilaorom to je len zaciatok a u 06 a 03 to je pohoda krabicu s ventilatorom posunies pod nohy sofera.

Potom potrebujes speci tvarovany kluc prstencovy aby si dokazal povolit matky na radiatore ...o ventile nehovorim. to je prva moznost Asi najtahsia.

Druha je vyhodit vo n aj kastlik aby bo lepsi pristup.

A tretia tusim odpojit hadice v motorovom priestore.

Ja som vzdy pouzival tu prvu mam kluc nieje to problem nadavas rovnako pri vsetkych 3, chrbat tiez dostane svoje.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Ivo » úte bře 09, 2010 23:33

Jak to tu tak čtu, tak mě děsíte. Kdyby demontáž radiátoru topení byla na Ladě to nejhorší, tak jsem spokojený. Když jsem to na 07 dělal poprvé, tak mi to i s montáži a uvedením do chodu, trvalo půl dne (samozřejmě že v zimě). V létě se to nedělá, to příjdou na řadu jiné věci.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod darkar99 » stř bře 10, 2010 17:43

tak tohle jsem odkládal a řešil jsem to tim že v létě jsem jezdil jen v kraťasech a stažený obě okýnka :lol:
darkar99
 
Příspěvky: 22
Registrován: ned dub 06, 2008 17:14
Bydliště: medový újezd

Příspěvekod dusan1488 » stř bře 10, 2010 19:32

dik za uzitocnre rady velmi ste ma nepotesili ale co uz urobit sa to musi lebo ma to kurenie inac v lete asi zabije
dusan1488
 
Příspěvky: 56
Registrován: stř lis 04, 2009 14:16
Bydliště: kosice

Re: topeni jde spatne regulovat

Příspěvekod ivanivan » sob led 17, 2015 20:25

zdravim,chcem sa opytat ked zapnem topenie na prvu polohu tak funguje ked dam do dvojky tak nic,skusil som vytiahnut vypinac a su vnom zapojene tri kable tak cim to moze byt ze to nejde??
Lada niva 1.7i r.v. 2002
ivanivan
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 16, 2015 19:48
Bydliště: Stropkov

Re: topeni jde spatne regulovat

Příspěvekod Raduz » sob led 17, 2015 20:37

Ty asi myslis ventilator topeni, vid.
Ja to mel taky v prepinaci byly napaleny kontakty.
Rozebrat vycistit slozit.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: topeni jde spatne regulovat

Příspěvekod ivanivan » sob led 17, 2015 21:53

jj ventilator,tak skusim dik...
Lada niva 1.7i r.v. 2002
ivanivan
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 16, 2015 19:48
Bydliště: Stropkov

Re: topeni jde spatne regulovat

Příspěvekod Kolben » pon led 26, 2015 22:09

Mně šel na 2. polohu špatně, jako by nedocvakl. tak jsem ho rozebral, upiloval kousek plastu a cvakal jako za mlada. Ale stejně zlobil, byl v tý patici vyhřátý kontakt. Vyřešeno výměnou za nový kus.... http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22163.html
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Kolben
 
Příspěvky: 136
Registrován: pát říj 14, 2011 12:04
Bydliště: Střední Čechy, okr. Benešov

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků