Baterie pro 2111

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10494
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jiri píše:Nevím co je to kontrolka C-E

C-E = Check engine :D
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Mě svítí právě C+E jak řekl Luděk. kontrolka dobíjení nesvítí.Mám zajít teda rovnou k elektrikáří na proměření toho dobíjení, nebo se mám ještě rači trmácet do Sadský nebo někam, kde maj diagnostiku?Aby mi přečetli počítač...
Jiri, já nejsem uživatel, ale hňup, kterej doufal v to že lada je stejná lidovka jako škoda ale to že se to začne takle srát jsem nečekal. teď se v tom pořád s někým vrtám
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

taky jsem si myslel že kdžy koupim pul roku stare auto s 2500km tak budu mít klid:-) holt stane se..
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:taky jsem si myslel že kdžy koupim pul roku stare auto s 2500km tak budu mít klid:-) holt stane se..

... prodej takoveho auta je ale dost podezrely. Zrejme predchozi majitel po koupi noveho procitnul :wink: .
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)

auto bylo zboreno na zadek hned cestou z autosalonu, jemu pojstovna uhradila vse a auto prodala - a nekdo tady z cech kdo se tim zivi to dotahnul a opravil a chili s tim jezdil a pak pres inzerat prodal:-) byly k tomu papiry, fotky stavu pred opravou...
no a prvnich 30000km bezproblemove skoro nove auto :-) do 60000 jsem si rikal pokazdy ze je to nahoda a pak už jsem premyslel jak se toho rychle zbavit :-)))
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6498
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)...

Tak to se omlouvam. Je pravdou, ze drive jsem moc do nove rady nechodil, neb mi to vzdy trochu pripadalo, ze je mezi krabicemi a vajicky tak trochu bariera, coz mi ostatne pripada dodnes. A tak mi to zrejme uniklo.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

JmJ píše:Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.


Neukvapovat se ! Někdy stačí "přišponovat" klínový řemen .
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Wolfe , nemusis se omlouvat.... s tou barierou mas pravdu - krabice jsou se vsim vsudy jiny auta a rekl bych že diky letitemu vyvoji jsou konstrukcne vychytany a jednodussi...
tak se stava že si lidi s novym kusem nemaji občas co povidat s majiteli krabic... stejne jsou akorat roztece sroubu na kola, ...jo prehanim ale v zasade je to tak....
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jak to tak pozoruju, tak problémový jsou hlavně kusy dovezený ze západu :-P :mrgreen:

No já sem se při prohlížení katalogu ND celkem divil, kolik dílů je stejnejch s krabicema. I když jde hlavně o drobnosti, typu těsnění pod víčkem oleje, čidlo teploty vody, tlaku oleje (vše 2101 :shock: ), stmívač osvětlení palubky (2106), dveřní spínače (2107)...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:
JmJ píše:Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.


Neukvapovat se ! Někdy stačí "přišponovat" klínový řemen .


Řemen volný není, takže ho šponovat ani nemusím. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

třeba včera jsem vlezl do auta, a podotýkám, že stropní světlo mám vypnutý, otočím klíčkem a ono se to vypnutý světlo rozsvítí, tak jsem ho zapnul a znova vypnul a nic.Tak jsem zhasnul motor, znova nastartoval a už nesvítilo a fungovalo, tak jak má.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Zdá se že s dobíjením problém nebude, měřil jsem všechny čláanky a jsou v zeleným poli, jeden sice je je na hraně ale jde to.Tak to vidím na diagnostiku. Už to vidím přijedu tam a řeknou mi- závada chodu větráku a vada řídící jednotky. :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Wolf píše:
Jiri píše:wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)...

Tak to se omlouvam. Je pravdou, ze drive jsem moc do nove rady nechodil, neb mi to vzdy trochu pripadalo, ze je mezi krabicemi a vajicky tak trochu bariera, coz mi ostatne pripada dodnes. A tak mi to zrejme uniklo.


Mám taký dojem, že ta bariéra začala už konečne padať, z čoho mám v konečnom dôsledku radosť, lebo o čom je takýto klub, ak členovia majú rovnakú značku, len iný model a každý si prihrieva len svoju polievku. A pri tom je jasné, že autá sú už len tým špecifické, že sa vyrobili v Rusku.
Vláďa B
Příspěvky: 124
Registrován: ned led 18, 2009 19:27
Bydliště: Bohdíkov 44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vláďa B »

Dnes mně ve 112 vyplivla baterka a to po dvou mněsících provozu. Předtím sem ji mněl 1,5 roku v 04 a byla naprosto v pohodě. Dal jsem ji na nabíječku a spěchám se zeptat, zda pokud by mně nedobíjel alternátor, se mně rozsvítí Check engine. Po přečtení všech příspěvků v této rubrice mně tento dotaz už připadá zbytečný. Ale chci se zeptat, jestli je možné, že mně baterku vytahalo autorádio. Když jsem auto koupil, tak bylo odpojeno. S výmněnou baterie jsem ho zapojil. Dnes jsme ho s kamarádem měřili a bere 40 miliampér, i když je vypnuté. Počítali jsme to a vychází to na 57 dnů, což zhruba odpovídá době, kdy se dávala jiná baterka.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“