Popsaným postupem jsi pouze vyloučil závadu v okruhu kostry . Teď je třeba nalézt ten úbytek napětí cca 1 – 1,5 V. v plus obvodu . Popisovaným propojením bys celou situaci nevyřešil a byl by to velký prohřešek proti zásadám jištění . Pokud se stejně chová i levé zadní obrysové světlo ,hledej úbytek v obvodu pojistky
F 01 ( 5 A) : která jistí :
Osvětlení SPZ Osvětlení přístrojů
Kontrolka havarijního osvětlení
Osvětlení zavazadlového prostoru
Obrysová světla levé strany
Nemáš někde v těchto obvodech žárovku většího než předepsaného příkonu nebo nějakou navíc ?
Event. .změř , zda proud pojistkou odpovídá součtu proudů svítících žárovek - vypočítej ze součtu příkonů žárovek : I = P / U [ A ; W ; V ] . (ampérmetr zapoj místo pojistky – začni měřit na nejvyšším ss proudovém rozsahu) .
Malý rozdíl (max .0.2 V) v napětí L - P obrysových světel může být ,vzhledem k tomu ,že obvod pravých obrysových světel nenapájí SPZ ,osvětlení přístrojů a zavazadlový prostor .Pojistka F 11 (5 A)