žež píše:Při "jarní" prohlídce auta, jsem připojil ze zvědavosti diagnostiku a ukázala se mi chyba:
P0134 a P0137. KONTROLKA NEsvítila!!!
Chybu P0137 neřeším - nemá na nic vliv a ukazuje se sem tam už asi 35000km. Před opravou řj. se kontrolka che. při této chybě rožínala.
Chyba P0134 asi naznačuje že lambda č1 bude v pr....?! Napětí na sondě č1 se pohybuje - 0,785v - 0,235v na benzín a 0,535v - 0,180v na LPG.
Napětí na sondě č2 je 0,445v na benzín i LPG, už bude asi mrtvá
Chyby jsem smázl. Zítra se mrknu zda se chyby ukážou znova.
Najeto mám asi 85tis.
Záleží jakým programem a jakými měřidly jsi toto zjistil. Podle mých zkušeností je odpor žhavení LS okolo 9 ohmů v pořádku(můj tip - zkrat na přívodu k žhavení ev.při odpojené sondě zkrat na části žhavícího tělíska). Napětí na LS1, pokud ho neodečítáš na osciloskopu je hausnumero dané tlumením ručkového nebo vzorkováním digitálního přístroje. Napětí okolo 0,45 V na LS 2 je v pořádku - zde diagnostika měří střední hodnotu tohoto napětí.
Prostuduj si přílohu zejmína graf2 kde jsou vyznačeny hodnoty které by měřil ručkový přístroj (spojnice trendu) -je to měřeno na vozu s najetými cca 15 kkm. Odpor žhavení a ostatní důležité hodnoty najdeš v tabulce.