Stránka 1 z 2

zapaľovanie

PříspěvekNapsal: sob říj 24, 2015 16:17
od alena25
zdravím
pri naštartovaní za studena po niekoľkých metroch mi motor stráca výkon resp. ide ako keby na tri alebo dva valce, keď ho vypnem a naštartujem znova sa to zopakuje motor ide ok a po niekoľkých metroch znova..... až kým sa nezohreje. potom ide až veľmi dobre. Správa sato tak iba za studena. cez čitačku ELM mi vypisuje tieto chyby. vie mi niekto poradiť kde začať... výmena sviečok, káblov, rozdeľovača a pod. /sviečky menené pred rokom, menil som už aj lambda sondu/

Ďakujem Slavo
mam Lada niva r. v. 2005, 1,7 štvorbod. vstrek. ---lpg

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2015 20:42
od Majo
lambdu mas odpojenu alebo mrtvu? to je ale vedlajsie, lambda na toto vplyv nema...

vadny zapalovaci blok alebo privodne kable k inducke, skor to prve

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2015 20:50
od alena25
ale zaujímavé je to, že ked vypnem a zapnem zapaľovanie ide chvílu normálne a zas akoby na tri alebo dve valce.... tak neviem, mam pochybnosti, že ked vymením káble a "rozdelovač" tak sa nič nezmení.... ale dik za radu
:mrgreen:

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2015 21:48
od Majo
kable nemyslim svieckove... to je blbost aby blbli vsetky.... myslel som napajanie inducky.... Keby to nejak pomohlo, urcite mam inducku na zapozicanie....

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2015 22:11
od alena25
ale je zaujímavé, že ked sa motor zohreje už ide ok, skúsim ešte popozerať...
dakujem
sl

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: úte lis 10, 2015 22:43
od Majo
este mi napada - nemas na figu benzinove vstrekovace alebo este skor zaneseny filter? neopravi sa to prave po prepnuti do plynu??

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 13:15
od alena25
skôr je to opačne na benzín ide avšak pri prepnutí do plynu to blbne, bol som aj v servise lpg, odporučili mi prečistiť vstrekovače lpg čo som aj urobil ale závada stále pretrváva až kým sa motor poriadne nezohreje....

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 17:02
od Majo
lpg je na zapalovanie daleko citlivejsie, takze by to mohli kludne byt aj sviecky, ktore este na benzin este idu ako tak, ale na lpg to nestaci.
ale samozrejme to mozu byt aj vstrekovace, aku mas teplotu prepinania do lpg? lebo pod 40st je blbnutie lpg viacmenej normalny jav

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 20:17
od alena25
sviečky boli menené....a teplotu pri prepínaní neviem...ale bol som v lpg servise na PC a tam to nastavovali....asi ich ešte raz navštívim..... pravdu povediac to 1,7i mi lezie na nervy furt niečo, keby to boli klasické mechanické závady ale elektronika snímače, čidlá a pod......

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 20:34
od Majo
problemy s elektronikou velmi casto sposobuje mechanicka zavada :-)

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 20:37
od alena25
Majo píše:problemy s elektronikou velmi casto sposobuje mechanicka zavada :-)

hlavne u 1,7 i.....mal som aj zlatú 1,6.....tam to bolo v pohode....

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: stř lis 11, 2015 21:16
od Cory
Elektrika v 1,7i je opravitelna s obycajnym multimetrom za 10e.

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: čtv lis 12, 2015 07:06
od Luděk Musil
Já Vám teda nevím, ale mám už třetí 1,7i a problémy s elektronikou, kromě jedné proražené cívky, jsem zatím neměl. L.

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: čtv lis 12, 2015 09:31
od Majo
ja som tiez dodnes nepochopil, preco vsetci nadavaju na "i" a je jedno ci spi alebo mpi. Ano, sem-tam sa nieco pokazi a ano, je to ine ako u karburatora. Oprava ale malokedy byva narocnejsia, len vyzaduje mierne odlisny pohlad na vec a trosku dalsieho studia. Diagnostika fungujuca s MPI sa da zakupit uz od 20€ a to kabel vcetne programu. LPG diagnostika je povacsine volne siritelna a kabel tiez stoji do 20€. Jasne, nemozu byt vsetci mechanici, kto je ale v dnesnej dobe stale zaseknuty u karburatora a nic dalsie sa naucit neplanuje, to bude mat v buducnosti tazke....

Tymto prispevkom nechcem nikoho urazit ani zhadzovat, je to len moj nazor

Re: zapaľovanie

PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2015 18:36
od alena25
zdravím
tak som vymnil komplet káble a cievku zapaľovania, zatiaľ je to ok, vyskúšam zajtra za studena, iba probém bol v označení pripojenia na valce na novej cievke ...tak som to zapojil podľa starej.... ale neviem ako a nastal další problém.... ručička otáčkomera mi skáče aj ked volnobeh beží normálne, cez elm mi vypisuje chybu P1135, avšak na nete som tetno kod v cz alebo sk jazyku nenašiel, vie niekto čo to znamená?

P1135 pedal position sensor A circuit intermittent

dik
slavo :mrgreen: