Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Moderátor: Moderátoři

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Cory » sob led 05, 2013 16:37

jasne, nakreslim :) večer :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Majo » sob led 05, 2013 17:08

keby sa vlozila jednosmerna dioda do kabla veduceho od RJ k relatku, nebolo by potrebne dalsie relatko :-P
inak mne zapinaju ventilatory veeelmi casto a odber daleko presahuje 20A
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod karcis » úte led 08, 2013 17:15

ahojte teplotu mi uz ukazuje cidlo som nasiel:) no vodic bol niekde seknuty, lebo ked som prepojil novy kabel tak cidlo zacalo ukazovat a vsetko je uz OK. Dik za radu... Este ak mi pride schema na zapojenie ventilatorov bude to super. Dik
karcis
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte říj 25, 2011 20:57

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Cory » úte led 08, 2013 17:57

Schema: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg

Do rele ventilatora ide čierno-červeny...RJ donho pusti mínus a tym padom sa zopne relé a ventilatory bežia. Cez spínač privedieš kostru na čierno-červený a tám pádom budeš ručne nahrádzať signal od RJ. Ružovo-čiernym je privedené plus do cievky relé. Tyrkysovo-čiernym prichádza "silové" plus a pri zopnutom relé pokračuje do ventilátorov.
Rozumieš, alebo treba kresliť? :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Majo » stř led 09, 2013 06:43

akurat najst to rele bude makacka, je tam pristup jak k penezum(pod volantom na stene motora, ja tam mam tych relatok 14(povodne je ich tam asi 9)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Raduz » stř led 09, 2013 09:51

jj, já tam mam ty relátka dvě - ke každému ventilátoru jedno (ale ovládány jsou od ŘJ společně - zapojeny paralerně)
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2013 10:09

Raduz, Ty mas MPi, tam to moze byt inak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod karcis » stř led 09, 2013 20:28

ok dik rozumiem a dufam ze ho najdem... dakujem za pomoc.
karcis
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte říj 25, 2011 20:57

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod ivanivan » čtv led 07, 2016 16:28

Zdravim,mam taky problem znicoho nic mi odisli komplet svetla aj rozsvietenie pristrojovky a tak isto aj zapinanie ventilatorov na chladici,poistky su vsetky ok a ten ventilator mam zapojeny na manualny vypinac
Lada niva 1.7i r.v. 2002
ivanivan
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 16, 2015 19:48
Bydliště: Stropkov

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Majo » pát led 08, 2016 05:52

Možno ukostrenie pod prístrojovkou. Nachádza sa za prístrojov štítom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Luděk Musil » pát led 08, 2016 12:02

Majo - myslím, že tam problém nebude ... píše že komplet světla - chápu tedy vnější osvětlení (tlumený/dálkový, obrysový, koncový) + přístrojovka. A jako bonus ventilátor.
Tam bych to viděl spíše na problém v kabeláži/konektorech/spínačích nebo vypálený ořech. Prostě někde na cestě akumulátor - spotřebič ten proud zůstane stát.
Takže schema zapojení, Voltmetr, měřit.
Ten ventilátor může být na jiné větvi (nedíval jsem se na schema), takže to může být souběh závad.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Raduz » pát led 08, 2016 13:04

No jde o to jak má ten spínač vent.dobastlený, standardně jsou spínány relátka (vlevo pod panelem) od ŘJ pak jdou kabely na pojistky ( vlevo na stěně nožovky) a k vent. V některých el.schématech je jen jedno relatko já měl dvě, jestli relé obešel tak je taky možné že spínač nevydržel proudovou zátěž a vyhořel. Prostě rozebrat a bádat jak je to zapojené a až zprovozníš jedno pusť se do druhého, ono to mimo té kostry moc nesouvisí. Ventilátor je ukosřen někde u sebe jde k němu jen +. Teda jestli si to dobře pametám :D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod ivanivan » čtv led 14, 2016 14:10

Moc sa v elektrine nevyznam,najradsej by som ten kabel od ventilatorov odpojil dal tam druhy a napojil to na novo(novy vypinac ktory by som ovladal ja)no potreboval by som radu odkial kde a kam tahat kable aby to bolo cim jednoduchsie a aby som to zvladol ja tak prosim poradte.Svetla poriesim potom ide mi hlavne o to zapojenie ventilatora
Lada niva 1.7i r.v. 2002
ivanivan
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 16, 2015 19:48
Bydliště: Stropkov

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod Raduz » čtv led 14, 2016 14:27

Koukal jsi na ty pojistky - nožovky?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Ventilátory spousteji kolem 90stupnu

Příspěvekod ivanivan » čtv led 14, 2016 14:37

Vsetky su ok skusal som ich aj vymenit
Lada niva 1.7i r.v. 2002
ivanivan
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát led 16, 2015 19:48
Bydliště: Stropkov

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků