Spotreba Kalina

Moderátor: Moderátoři

Spotreba Kalina

Příspěvekod DJW » pát bře 06, 2009 17:32

Tu môžete chváliť alebo okydávať svojich milácikov ;)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod paves » pon bře 09, 2009 15:01

pri jizde podle predpisu se vejdu do 10l/100km a neresim to :D pri jizde pri nedodrzovani predpisu neni problem se dostat 13-15l/100km
bad sex is better than a good day at work
Uživatelský avatar
paves
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave

Příspěvekod DJW » pon bře 09, 2009 18:58

paves píše: ...do 10l/100km... ...13-15l/100km...


Čooo? :shock: To vážne? A to mna trápi spotreba nad 7 a to nie som uplny anjel.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod FOMA » pon bře 09, 2009 20:00

Cože Kala a to jezdíš jen po městě néé
.. :shock: ?!
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod plavec » pon bře 09, 2009 21:12

Tak to mě taky drobet zaskočilo... :shock: Nejni u tý kaly něco špatně?Třeba váha vzduchu a podobný hity?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 10, 2009 11:03

Těchto, pro někoho astronomických, spotřeb lze dosáhnout i s auty mnohem renomovanějších značek.
Paves dokáže 15, Dmatej jezdí za mnohem míň.
Pánové, uvědomte si jednu nevýznamnou skutečnost - podstatná část spotřeby se vyvíjí mezi těmito vrcholy trojúhelníku: volant - sedačka - pedály. L.
Naposledy upravil Luděk Musil dne stř bře 11, 2009 15:21, celkově upraveno 1
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod zelvotron » úte bře 10, 2009 16:15

No ale jestliže se Skalouš vešel do 9 litrů, tak tohle už je na pováženou :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod paves » úte bře 10, 2009 17:07

urcite je to mezi volantem a sedackou. ale neni problem jet po dalnici za 13+ kdyz jede clovek rovne co to jde, tam neni celkem moc co resit (nebo neumet) hk-praha po dalnici kdyz jedu nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=NeeebU1P2uQ tak se pod 13 nedostanu :roll: ale nejak casto tak nejezdim tak me to netrapi. dmatej tu nekde psal ze pri podobny rychlosti ma spotrebu mensi, tezko rict. vzhledem k memu "povedemu" kusu kaliny bych se moc nedivil kdybych mel spotrebu treba o litr jinde proste jen tak z principu :D
bad sex is better than a good day at work
Uživatelský avatar
paves
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave

Příspěvekod Majo » úte bře 10, 2009 20:58

hura, nie som jediny, normalne mam pocit ze som extremne usporny, ked to tu citam :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Jiri » čtv bře 26, 2009 15:12

je to už dávno ..celé 3 roky co ladu nemám. ale když jsem jí měl , četl jsem ruská i německá fóra atd...
Narazil jsem taky na ruských stránkách na první zkušenosti s 1,6 motory
závěr byl jednoduchý - mezi 1,6 8v a 16 v minimální rozdíl co se týče zrychlení a spotřeby.
mezi 1,5 a 1,6 (at už 8v nebo 16v) rozdíl ve spotřebě cca 1 litr (u desítkové řady) v neprospěch 1,6ky !
no a jeste jeden z technických údajů 110 mela cx 0,31 a kalina 0,36 takže je logické proč jí taky víc chutná.
nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM :-) (odpovídá to původní verzi se kterou pomáhalo Porsche) každý další krok byl svým způsobem krokem zpět....
cx u kaliny je o víc než 15 procent větší, 1,6 se tolik nepovedla takže těch 12l s cihlou na podlaze je teoreticky reálných....
vzhledem k extrémním výkyvům kvality ruské produkce se nedivím ničemu.
proto taky vznikla 1,4 16v prý má být úspornější. Nevím neplánuju nákup čehokoliv od Lady a tak tyhle informace moc nehledám. Pro zvědavé -
Google rulez!
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Petr HC » čtv bře 26, 2009 15:40

Jestli ono to není ( 1,6 l E4 vers. 1,5 l E3 ) tím ,že motory 1,6 jsou vybaveny (kvůli zlepšení emisí) systémem EGR, což je přisávání spalin do sání a tudíž jsou „přidušeny“ vlastními výfukovými zplodinami. V software ŘJ Bosch 7.0 xx (pro západní Evropu) je již s touto alternativou počítáno, ale u patnáctistovek ještě nebyla realizována . Může to být obdoba přisáváni olejové mlhy s určitým podílem spalin do filtrboxu (a tím snížení výkonu) u řady 210x , která byla podrobně probírána v tématech 210x .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Jiri » pát bře 27, 2009 10:41

jasně že to má taky vliv:-)
kdyby šlo o to udělt nejmenší spotřebu a vykašlat se na emise, životnost.. atd, tak by se tomu dalo dost pomoct.
Odvětrání klikové skříně do sání je povinné už doost dlouho:-)) a je fakt že to moc nevadí - pokud tedy motor není na konci životnosti a kroužky těsní :-)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod radek mb » pát bře 27, 2009 12:23

Jiri píše:nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM :-)


to je to,co mam já a se spotřebou jsem úplně spokojenej.Kombinovaná mi vychází na 6,5 a na delší trasy není až takový problém to shodit pod 6.
A aby si někdo nemyslel,že si ty čísla cucám z prstu,tak když jsem jel na Ukrajinu přes Polsko,tak jsem v Náchodě bral plnou nádrž benzínu(cca je to 43 litrů) a potom jsem přejel celé Polsko(cca 750 km) a benzin bral až na Ukrajině a to mi teprve začla svítit kontrolka.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod zelvotron » pát bře 27, 2009 12:57

Jiri píše: nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM :-) (odpovídá to původní verzi se kterou pomáhalo Porsche)


Měl sem za to, že Porsche pomáhalo jen s 16V ?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr HC » sob bře 28, 2009 15:57

zelvotron píše:
Jiri píše: nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM :-) (odpovídá to původní verzi se kterou pomáhalo Porsche)


Měl sem za to, že Porsche pomáhalo jen s 16V ?

CItace k 2111 - 16V z : http://auto.mototesty.cz/
Přitom spotřeba, přes kratší zpřevodování, v testu nedosáhla ani hodnoty udávané výrobcem (7,4 l/100 km) - naměřil jsem pouhých 6,2 l/100 km, a to jsem nejezdil nikterak pomalu ani s lehkou nohou na plynovém pedálu. Udávanou maximální rychlost 185 km vůz bez problémů překročí a pokud je obsazen pouze řidičem, vyšplhá se rafička tachometru klidně k magické hranici 200 km/h a přitom stále znatelně akceleruje. Automobil samozřejmě není na dlouhodobou jízdu takovou rychlostí stavěn, jen tím chci demonstrovat kvality agregátu, připraveného ve spolupráci s firmou Porsche
P.S. Tu "magickou hranici" bych ale přisuzoval tomu, že tachometry těchto vozů "kecají" o + 7 až 10% , jak již zde bylo konstatováno.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků