Stránka 2 z 3

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 18:14
od Georgius
Já jsem Euro-3, fotky jsou z netu, takže čísla jsou otazná, podstatné je asi to co je v hlasování, tam jsem to opsal podle soupisu náhradních dílů. Předpokládám, že se ty čidla mezi generacemi Eura neliší, ale v Togliati člověk nikdy neví. Netušíte někdo ?

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 18:32
od plavec
To moje byla euro2 1.5 8ventil
Ještě mám spadeno na některej víkend v září sjet do Prahy, tak bych Ti ho mohl i předat osobně a hned třeba zkusit, pokud na to příliš nechvátáš.

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:04
od Georgius
Oba zbylé zářijové víkendy nejsem v Praze :-(, nikde nemůžu najít, jestli je nějaký rozdíl v dátčiku mezi 8V E2 a 16V E3, ale vzhledem k tomu postu, kde to našli i v Nivě, tak je to asi šumák. Předpokládám, že asi nevíš, jestli bylo čidlo OK ? Ale to kafe risknu ;-) - ostatní v SZ

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:08
od plavec
Myslím, že bylo ok., nepamatuju se, že by mi to házelo chybu čidla detonací.

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:44
od zelvotron
Jo to je ono to čidlo, je furt stejný, ale otázka je jestli ti výměna pomůže, mě to vždycky taky pravidělně po čase vyhodilo tuhle chybu, výměna čidla pomohla jen na chvíli. Pak se znova objevila a s železnou pravidelností se vracela. Definitivně se to vyřešilo až výměnou vozu.

Sloučil sem to s podobným tématem, ta anketa se bohužel při tomhle úkonu ztratila, za to se omlouvám, nicméně stejně tam nebyla relevantní možnost, správná volba je: zkusit vyměnit a pokud to nepomůže, tak neřešit, jezdilo mi to s tím min 8 let... Možná mám navíc někde to čidlo taky zkusím se podívat...

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:53
od plavec
Ajaj jiný vůz už nabídnout nemohu :lol: Ikdyby jo, tak by to nepomohlo myslím. :mrgreen:

Re: Čidlo detonací

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:53
od Georgius
zelvotron píše:mě to vždycky taky pravidělně po čase vyhodilo tuhle chybu, výměna čidla pomohla jen na chvíli.


Trochu mne znervóznil ten rozsvícený check-engine ...

zelvotron píše:Definitivně se to vyřešilo až výměnou vozu.

No jo, ale Vesta Universal je zatím stále v nedohlednu :(

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:57
od zelvotron
CHE mi tohle nikdy nerozsvítilo, neměls tam ještě i jinou chybu?

Georgius píše:Vesta Universal je zatím stále v nedohlednu :(


tak jsou i jiné značky vozů, já vím, kacířská myšlenka :mrgreen:

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 20:46
od Cory
No, existuju 2 typy cidiel, starsie GM mali jednokontaktne a novsie typy mali dvojkontaktne. Tie dvojkontaktne su zamenne, zvycajne vie povolit konektor a potom to robi tie nahodne sa vyskytujuce chyby a druha vec je, ze to samotne cidlo ma byt utiahnute uplne malinkym momentom, nieco od 22-28 Nm.Otazne je, aku chybu to hadze (nechce sa mi to citat od zaciatku), ci je to nizky signal, vysoky signal, alebo nespravny signal.

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:08
od Georgius
Cory píše:aku chybu to hadze (nechce sa mi to citat od zaciatku), ci je to nizky signal, vysoky signal, alebo nespravny signal.

Bohužel při sloučení vláken "zapadnul" trochu můj původní příspěvek - vždycky 0327 čili "low signal", což bych chápal jako "odpojené čidlo".
Takže položme se na otázku - jestli je to jenom někde vyklepané, nestačí konektor rozpojit a zapojit ? A musím při tom odpojovat baterku ?
A kudy nejlépe dovnitř ? Lozit tam zezhora kolem chladiče (není tam vidět) nebo spodem (=asi sundat plech pod motorem) ??

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:17
od Cory
Aha, tak bud je to zaoxidovane, alebo treba napruzit kontakty..alebo zamenit celu koncovku. Najlepsie by bolo pozriet kolko mV dava to cidlo, ci je uplne mrtve alebo nie.Baterka sa odpoji, len kvoli vymazaniu pamate. Najlepsie sa tam pojde zdola.

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:36
od Georgius
zelvotron píše:CHE mi tohle nikdy nerozsvítilo, neměls tam ještě i jinou chybu?

Právě že jenom tohle a nějaký banální imobilizér k tomu. Takže v kontextu toho nedávného incidentu se zapalovacím modulem mi to neudělalo dobře.
zelvotron píše:tak jsou i jiné značky vozů, já vím, kacířská myšlenka :mrgreen:

No, Porošenko už, pokud vím, výrobu Bogdana 2111 ukončil :mrgreen: Jen tak lehce OT - už jsem se jedním očkem kacířsky díval a když jsem si dal požadavek, že chci a) nové auto do 400 kkč, b) kufr jako 2111 nebo větší, c) výkon motoru jako 2111 16V nebo lepší (a to jsem ještě nedal korekci na hmotnost vozu), d) maximálka jako 2111 nebo vyšší tak mi z toho vylezli 3 francouzi s 1.6 motorem (Citroën C-Elysée, Renault Fluence, Peugot 301), Mégane grandtour (ale s turbem) a o prsa ještě Opel Astra v kombíku (ale s přeplňovanou 1400) a Toyota Corolla. Je pravda, že zmlsán VAZem považuju například všechna okna v elektrice a plnohodnotné náhradní kolo za samozřejmé ...

Cory píše:Aha, tak bud je to zaoxidovane, alebo treba napruzit kontakty..alebo zamenit celu koncovku.

No a není teda lepší rovnou dát 170 Rublů za nové čidlo ? Zkusím se dokopat k výletu pod auto. S ponechaným plechem to asi nepůjde, co :roll:

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:38
od Cory
Mozes mat aj 10 novych cidiel, ked mas problem v konektore. A ten plech, to je az taky problem dat dole?

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:49
od Georgius
Cory píše:A ten plech, to je az taky problem dat dole?

Netuším v jakém stavu jsou šrouby co to drží, je to dlouho co to naposledy v Sadské sundavali a já jsem ještě neměl tu čest. Zatím auto "prostě jezdilo" ;-).

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 16:14
od zelvotron
Dostaneš se tam normálně seshora, leda bys musel mít tlapy jak medvěd, sice to musíš nahmatat trochu poslepu, ideálně malou golu a jde to dobře. Jako jasně zezdola tam je lepší vidět, ale sundávat ten plech čistě jen kvůli tomu mi přijde zbytečný kor jesi to budeš dělat někde na ulici.

Ten utahovací moment tu hodně doporučoval dodržet PetrHC, nevím nakolik je ten moment ale danej potřebou toho čidla a nakolik samotnou velikostí šteftu, jelikož to čidlo má uvnitř kovovou trubičku, kerou se to nasadí na ten šteft, čili nemyslím že by se tím mělo něco pokazit když se to dotáhne lehce jinak...