niva 1.7i hlucny chod ventilov

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

S tim proplachovanim a dobrym olejem opatrne, jestli je motor plnej usad a ty tam nalejes olej, kterej rozpousti usady, tak se muze stat, ze se utrhne nekde nejakej kus toho sajrajtu a ucpe kanalek a pridre se treba klika.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1500
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Zkus zjistit co tam bylo za olej (normu API) potom kup olej o jednu třídu lepší, vyměň ho společně s olejovým filtrem, po ujetí 2 000 km ho znovu i s filtrem vyměň za olej opět o jednu třídu lepší a ten tam nech 5 000 km. Potom měň pravidelně olej po 10 000 km. Vždycky při výměně oleje vyměň i olejový filtr. Doporučil bych olej 10W40 API SL. Já používám Mogul GX FE. 4 litry stojí do 500,- kč.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
ado12
Příspěvky: 13
Registrován: sob lis 29, 2008 16:39
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od ado12 »

ok skusim,

dakujem za vsetky odpovede, dufam ze to pomoze :shock:

ado
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ak su matice povolene tak si v peknej prdeli.
Hydrostely sa nejak nastavuju len pri montazi a potom uz maju fungovat samy. Ja som ich vymontoval a uz sa mi ich naspat namontovat nepodarilo takze sa valaju v garazi na polici.
Inak ten motor je zajebany ze az, predchadzajuci majitel moze vravet co chce ale ten motor bol meneny v intervale "obcas".
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
ado12
Příspěvky: 13
Registrován: sob lis 29, 2008 16:39
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od ado12 »

hm, to nieje moc dobra sprava, len tak pre vsetkych - fotka je aktualna z vecera svietil som lampou a fotil mobilom takze nieje to az take zle ako to vypada (aj ked nie je to idealne) zajtra mozem cvaknut digitalom 8 MP ;-) ale tie maticu su povolene ..... :cry:

ved neva ak to nepojde obratim sa na slovladu a uvidim ....

aj tak dik
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

no myslim ze odpovede uz boli vsetky, mensia GO hlavy nemoze byt problem
Libor1
Příspěvky: 11
Registrován: ned pro 09, 2007 13:44
Bydliště: Kalná nad Hronom

Příspěvek od Libor1 »

ak mozem odpovedat hydrostely matice musia byt dotiahnuté ale s citom. Takto po poriadku musiš demontovať vačku potom vybrat všetky hydroštely a vo zveráku ich stlačiť aby z nich vyšiel všetok olej von musia chodiť lachko cca3-4mm ale musíš to nasilu pretlačiť vo zveráku, dalej uvidíš či rozvádzacie trubky alebo to sedlo nie sú zlomené pri spätnej montáži dotiahnuť s citom a zakaždým skúšať chod hydroštelu musí mať rovnaký chod ako pri monáži do hlavy nesmie sa zasekovať. Dalej montáž obvykl. spôsobom olej 15V40 pri prvom štarte len volnobeh kým neprestanú klepať vent.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Libor1 píše:ale musíš to nasilu pretlačiť vo zveráku,

Nedávno jsem to dělal je dobré to nahřát , třeba v olejové lázni (hrnek s olejem ponořený do druhého a vodou na vařiči) potom to jde mnohem menší silou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“