O olejích vím, už mám koupenou i hadičku na ty odvzdušnováky, motor jde, snad bych řekl že líp než před tím:-D ten šnorch to vyřeší? nebude třeba problém s alternátorem či startérem? někde jsem četl že mpi vstřikování je na brodění lepší než klasika je to pravda?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Já měl spi a žádnej problém nebyl. U karbu se musel utěsňovat rozdělovač. Alternátor i startér to přežije, akorát pokud brodíš bahnem tak je dobré potom vzít hadici a alternátor prostříkat proudem vody aby se z něj bahno vyplavilo.
Mpi aj spi má vodotesne spoje na kabloch, inducka je tiež vo väčšine prípadov vodotesná a pokiaľ sú v poriadku svieckove káble tak nie je dôvod aby to nefungovalo pod vodou. Akurát keď už je voda v interiéri tak je to horšie, imo ani rj vodotesne nie sú.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Tam bylo asi5 cm, dá se ten interiér nějak lépe utěsnit? Nebo tu řídící jednotku? Imobilizér bych našel kde? Já myslel že je součástí řídící jednotky... Díky
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
imo je taka cierna krabicka s napisom v azbuke APS-X pobliz rj
cim lepsie utesnis interier, tym tazsie ta voda po brodeni vytecie. a utesnit uplne sa ho nepodarilo snad este nikomu par ludi rj dvihalo vyssie ale je to limitovane dlzkou kablov
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4