no pekne, podle me to nemuze byt jen tento, jeste minimalne jeden musis mit min. nalomeny nebo volny...
tady mas mozne reseni:
https://www.youtube.com/watch?v=1nWTaO8kN4kMe teda prislo, ze kolem toho uchyceni mam vic "masa" ale nic tam vareneho nemam, tak nevim. Zavarit by to jit mohlo, ale tezko rict, jak by sla tato hlinikova slitina, mam zkusenosti se skodovackejma a to jde teda hrozne nebo spis nejde. Jedina vyhoda, ze by se to s trochou zrucnosti dalo i na aute, napred oddelat ten litinovej drzak z motoru, to muzes uz ted jako prvni.
Me se utrhnul ten vpravo - plechovej, nekdo inteligentni tam dal vratak
, udelala se tam vule a vylomilo se to, oba dva na leve strane ty se uvolnily a kyvalo se to na nich, ale nastesti se nevylomily. Takze ten vpravo taky urcite prover, je to nejak zuslechtene nebo prikalane (tvrdsi - docela krehke) a rado to praska, ja to vyztuzil podkladem z brzdove desticky
nic jineho nebylo po ruce a jeste jsem tam housenkama udelal takova vyztuzna zebra, aby nevznikl jeden namahany svar ve kterem (na jeho hrane) by byla velka pravdepodobnost, ze by to ulitlo.
Jeste nevim, jestli mas zkusenost s demontazi tohoto difu? Nejhorsi, ze musis vyndat obe poloosy nebo mozna by stacilo jen jednu a z druhe to vysunout, ja to tenkrat rozebral cele, ale to bylo spis jeste proto, ze jsem sundaval vanu motoru a prekazel mi tam.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet