od valda1971 » pát zář 16, 2016 07:53
Luděk výše má plnou pravdu, ale pokud takto neudržovaný systém vyprázdníš od staré "kaše" a dáš novou kapalinu, tak je velký předpoklad, že to bude propouštět a nefungovat. Asi to bude zralé na výměnu obou válců a při tom i hadice. Zas to není tak drahá a pracovně složitá operace.
Já DOT-4 v 2101 používám léta a že by mi něco rozežírala, to ne. v 112 jsem měl DOT-3 kvůli vyšší teplotě, Prioru jsem zatím neřešil.
VIZ níže od Luďka : Výměna válců a hadic - to asi nebude tak akutní nebo nutné, ale asi bude potřeba "přegumičkovat", já bych to určitě udělal. L.
- ano, ale dle popisu je předpoklad, že je tam kapalina od výroby, tedy 10 let a věřím, že těla válců budou chycená. Pokud lze auto na pár dní odstavit, tak se to dá rozebrat, zjistit a dle situace pokračovat.
Naposledy upravil
valda1971 dne pát zář 16, 2016 08:34, celkově upraveno 1
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012