NIVA1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh

Moderátor: Moderátoři

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Míra151 » čtv zář 27, 2012 20:24

reduktor je ten kulatej nesmysl pod kapotou, vede do něj několik hadic a jedna trubka s LPG
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Marťas » čtv zář 27, 2012 20:25

Reduktor je ta velká "krabice" v motoru, co přeměňuje z tekuté fáze na plynou.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » čtv zář 27, 2012 20:41

Aha. U nás tomu říkáme směšovač. Ale že by tam byl uprostřed nějaký čudlík? Zítra mrknu a ozvu se.
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Míra151 » čtv zář 27, 2012 21:00

směšovač jsem tomu taky říkal jako spousta jinech lidí
směšovač je ve skutečnosti v karbecu ten mezikus co směšuje LPG se vzduchem
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Míra151 » čtv zář 27, 2012 21:07

UPROSTŘED JE TEN ČUDL
Přílohy
1PLG.jpg
1PLG.jpg (12.68 KiB) Zobrazeno 2053 krát
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Majo » pát zář 28, 2012 20:28

civka bohatosti? to s tym cudlikom je "sytic" a funguje to jedine kym drzis stlacene tlacitko na prepinaci lpg/benzin.
Tym samozrejme netvrdim, ze to nemoze byt vadne, len vela ludi ani nevie, ze to obcas treba pouzit(ked auto dlhsie stoji vstrekne to do hadic plyn aby start netrval zbytocne dlho), takze najprv by som polozil otazku, ci to dotycny pri startovani pouziva ? Ak ano, ozyva sa pri stlaceni cvaknutie a nasledne sycanie? Ak ano znamena to ze funguje, ak to nerobi nic, pripadne len mierne cvaka je to vadne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » sob zář 29, 2012 19:52

Majo- Na přepínači je sitič, jasný. Bez něj to ani nechytne. Přidržím, chytne a chcípne!

Míra 151 - Já tam žádný čudl nemám. Jedná se o starý typ, zvaného myslím BRC. Nemůže to být membrána? To asi sám neudělám, nebo?
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Míra151 » sob zář 29, 2012 19:59

hele , ještě můžeš startovat a nasávat hadičkou podtlaku
Měl jsem taky jeden takovej špek na motoru š 1203 že byl špatnej podtlak tak jsem dal delší hadičku na reduktor a pusou nasál , motor šel a bylo to v podtlaku
Jinak ten Sytič karburátoru má každej reduktor staršího data, někdy i zezadu ale vždy uprostřed
Hod fotku
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » sob zář 29, 2012 20:05

Ok, zítra zkusím a písnu. Zatím díky.
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » ned zář 30, 2012 20:10

Tady ty fotky
Přílohy
1348995166565.jpg
1348995166565.jpg (18.92 KiB) Zobrazeno 2009 krát
1348995153531.jpg
1348995153531.jpg (20.08 KiB) Zobrazeno 2009 krát
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Míra151 » ned zář 30, 2012 20:21

a zzelenej drátek vede kam?
No na sytič,,,
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » ned zář 30, 2012 20:29

Ale to je pod plastovým krytem na 4 šroubech.
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » pon říj 01, 2012 14:01

Jo a ten zelený je od světel! Z prostředka reduktoru vede nějaká hadička a ta se před karburátorem rozdvojuje.
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod Majo » pon říj 01, 2012 16:36

u tohto reduktoru je "sytic" ten velky elektromagneticky ventil(modra vec, dva kable)...
ale u brc toto nie je poruchova vec...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Špatné starty Niva 1.7i (SPI) LPG

Příspěvekod baumi » pon říj 01, 2012 19:56

To znamená, že to bude membrána! (membrány)
baumi
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2011 13:58
Bydliště: Mariánské Lázně, okres Cheb

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků