Nekdo kdo se vyzná v 1.7i čku z roku 1996 z východních čech?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod jackfree » stř čer 02, 2010 13:45

Raduz píše:Co se té prodlevy týče u mě to vyřešila až výměna motorku volnoběhu, ale mě to dělalo i jiné věci.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
A co se týče servisu tak číslo 1 je SADSKÁ, p. Nedbal :wav:

Byl jsem nucen teď nouzově použít Mělník :axe: ,ale to je zase jiné téma. Ó hrůza.


Kde je motorek volnoběhu?
Skočilo to na další stránku, psal sem ještě na předchozí dosavadní pokusy o odstarnění té závady.
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Luděk Ondrůch » stř čer 02, 2010 14:20

Snímačem na převodovce to nebude, jezdil jsem dva měsíce s urvaným a akorát se zvedla spotřeba.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1500
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod jackfree » stř čer 02, 2010 14:27

Tak tim to nebude, spotřeba je OK, ještě dotaz na vyblikání závad, už si zase nepamatuji které jsou ty svorky A a B při pohledu na diagnostický konektor...
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Saša » stř čer 02, 2010 15:51

A a B - Jsou to ty kontakty které jsu vedle sebe v jedné řadě zkraje jiné dva tam u sebe nejsou . Snímačem otáček to být nemůže - netočil by se motor . Skus se podívat jestli ti při přidání plynu (sundané víko filtrboxu) práší tryska rovnoměrně . Při prutkém přidání musí jít proud benzínu jako z postřikovače květin (až neuvěřitelně mnoho) .
Stálo by za to změřit tlak paliva . Dělá se to téčkem na vstupu benzínu do tělesa vstřikovače . Tlak tam musí bejt cca 1.9 bar (atm) . Skus ještě vyndat samotný vstřikovač a kouknout na jemný filtr před vstřikem (sítko) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Raduz » stř čer 02, 2010 19:20

jackfree píše:Kde je motorek volnoběhu?


mi u 10-kové řady jej máme zezadu pod klapkou sání, ale ty máš motor pootočený o 90°
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod jackfree » stř čer 02, 2010 23:41

ještě mne napadlo, kde má niva 1.7 palivové čerpadlo? Zdá se mi že občas jakoby kvílí, nebo kňučí, jestli není na odchodu.... a v určitém režimu akcelerace z nižších otáček nedává třeba málo benzínu...
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Maysner » čtv čer 03, 2010 10:24

v palivove nadrzi, da se vymontovat zeshora
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod jackfree » čtv čer 03, 2010 20:40

Vstřikovač funguje zdá se, jak má... Sítko před vstrikem je ok, vymontoval sem také na kontrolu krokový motorek, vše čisté, na volnoběh vše chodí jak má... Netušíte kolik stojí ta krabička k podtlaku? sice hodnoty při měření se mění, ale třeba špatně,... druh závady by na to poukazoval a je to jediné čidlo které sem jen měřil a neměnil...
A ještě dotaz ke kabelum a zapalovacímu modulu... je možné aby fungoval špatně jen v určitém režimu, který tvoří cca 1% chodu motoru a proto se neprojevila porucha na stavu svíček při vizuální kontrole?
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Saša » čtv čer 03, 2010 22:14

Kolik stojí "krabička" podtlaku nevím , ale mám jich dobrých asi 4ks . Naprosto stejné se nacházejí v autech OPEL a RENAULT a kdo ví ještě v jakých s SPI (jedno bodovým vstřikováním) . Skus si jí někde na skoušku půjčit a pokud to bude ona co způsobuje závadu , tak se klidně přihlaš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod jackfree » sob čer 05, 2010 01:48

Tak do 23. 6. sem mimo, ale pak se vracím a budu mít cca 14 dní na to vyřešit tu záhadu... tak snad se mi zadaří, tak zase dám vědět..dík

Už sem doma,... Nemohl by být problém v tomto? K řemu to přesně je a kde se to na Nivě nachází?
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron