->Hanuš:
Ja kdyz menil prevodovku, tak jsem zbytky toho nakruzku jen pozbiral, zadny tam nemam a funguje to bez neho, u skodovek (130 až felda) doseda lozisko primo na listove pruziny, kolikrat tam je drazka, ale jeste se mi nestalo, aby to proslo skrz, stava se to, kdyz se lozisko zadre, u jedne feldy se mi stavalo, ze kdyz clovek seslapoval spojku hodne pozvolna, tak si to pisklo - najezdila s tim pres 100tis. km
Me to pri rozjezdu nekdy nejak houpe, ale to si nemyslim, ze by bylo timto... az budu vyndavat prevodovku, tak tu spojku musim skouknout, precijen planuju nivou cca 15tis. km trasu.
Jinak smutne, ze takovouto prasecinu mohou vyrobit a pustit do prodeje
p.s.
Ten setrvak bylo nutne menit? ja na skodovkach dost casto menil lamelu, obcas pritlacak, ale setrvak teda nikdy, skodovky to maji udajne dovazovane jako celek s klikovkou, takze by to mohlo byt kontraproduktivni, jak je to u lady teda nevim...
edit:
aha uz jsem si to precetl nad...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet