Přídavná převodovka

Moderátor: Moderátoři

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Petr HC » stř dub 09, 2014 11:27

To Kuba niva. Nediv se, že Ti Majo na včerejší dotaz o olejích odpověděl, jak Ti odpověděl. Dost se divím, že odpověděl tak decentně. Sleduji občas toto vlákno a kdybych chtěl na tento dotaz (ale i na některé před tím) odpovědět, asi bych si nebral servítky.
Tak ještě jednou slušně.
03. dubna jsme Ti radili spolu s Teeppeem. Já jsem předpokládal rafinovanou závadu (ta to nebyla - přesto bych si to ověřil, poněvadž mechanik, který odevzdá vůz do provozu bez oleje, klidně mohl nadělat další zvěrstva).
Teepee radil tu nejtriviálnější možnost - zkontrolovat olej. K tomu jsi se dostal až po čtyřech dnech. Teď tady další dny řešíš spoustu problémů, které na tomto fóru byly mnohokrát podrobně probrány. Stačilo by použít funkci HLEDAT a ČÍST a evtl. se ptát pouze na to, co se nedočteš nebo čemu nerozumíš.
Tak ať Ti Niva jezdí.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Kuba niva » stř dub 09, 2014 11:29

to je zajimavý že at tam zadam co tam zadám nikdy mi to nic nenajde,jen nějaký nesmysli... To je jedno,už se nebudu radši na nic ptát
Kuba niva
 
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 02, 2014 10:23
Bydliště: Sazená

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Petr HC » stř dub 09, 2014 11:45

Neházej zbraň do obilí
Běžné informace:
6498 na klíčové slovo olej*
856 na klíčové slovo převod* olej*
253 na klíčové slovo difer* olej*
Nejkvalifikovanější informace:
405 na klíčové slovo olej* a autor Marek
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Teepee » stř dub 09, 2014 12:22

Kuba niva píše:to je zajimavý že at tam zadam co tam zadám nikdy mi to nic nenajde,jen nějaký nesmysli... To je jedno,už se nebudu radši na nic ptát
Určitě se neurážej a když vyčerpáš vlastní myšlenky a hledání, neměj strach se ptát. Vím, že je jednodušší hodit do placu dotaz, ale ono se tady za ty roky už přemlelo kde co a tak je většina LADAproblémů už podchycená. Viz třeba moje utržený lanko na otvírání kapoty: viewtopic.php?f=63&t=20258&start=14

Ideální řešení je, založit téma svýmu autu. Myslím, že od položení Tvého prvního dotazu by to takové téma mohlo klidně být. A tam jsou pak "vykecávky" opravdu o všem možným. Jestli chceš, pokusím se to přeskupit.

A prosím na PetraHC jdi jedině s lehkým úklonem. Jeho vědomosti a zkušenosti (technické i životní), tady jen tak nikdo z nás nemá. Ale na to všechno přijdeš, když s námi vydržíš a neutečeš hned při prvním náznaku, že je tu možné najít opravdu hodně. Oni Moderátoří se to pak snaží různě uklízet a přesouvat, aby jsme zachovali ráz technicko-diskuzního fóra a s tím je práce, a ve výsledku pak zase někoho namíchne že mu zmizel příspěvek. Není to jen jednoduchý.

Jo a ty náhradní díly, zkusil jsem hledat, a došel k tomuto: viewforum.php?f=28
A když zkusíš zadat do prohlížeče překvapivě jednoduchou kombinaci http://www.lada.cz najdeš jeden z výchozích zdrojů.
A určitě si projdi FAQ: viewforum.php?f=50

Uvidíš, že si náš NonStopáč oblíbíš.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Kuba niva » stř dub 09, 2014 13:35

Jo to je jasný,díky za vyčerpávající odpověd ale já prostě s počítačema neumim nemam je rád a všechno je pro mne hrozně těžký..kor něco hledat,zadám co chci a nic..občas něco najdu ale to je náhodou... Tak je pro mě nejjednodušší napsat to sem na tohle vlákno a je to...Nechápu když se teda na něco ptám proč je spousta lidí v pohodě a poraděj a pak se najdou lidi kterejm vadí že se radši 10x zeptám a ještě ze mě dělaj vocase(to je asi pravda) ale... tak si mě nemaj všímat a je to ne?
Já se neurážim ale je pro mě lepší bavit se s lidma který rádi pomůžou než ty co si myslej že každej kdo neumí udělat zborku a rozborku motoru je trouba...
:mrgreen: :mrgreen:

Jo a ještě k těm dílům,to je jednoduchý najít díly ale někde se mi zdají moc levné někde moc drahé a já pak nevim jestli radši zaplatit víc a mít kvalitní díly a nebo mín a mít šmejdy,nevim jak je to s druhovýrobou na ladu,tak se ptám...

Jinak díky moc
Kuba niva
 
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 02, 2014 10:23
Bydliště: Sazená

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod ropák » stř dub 09, 2014 15:15

tak já brávám díly z M-car otrokovice (všechny).Neřeším jestli je něco o desetikorunu levnější protože valná většina dílů je z polska a nikdy nebyl žádný problém s životností,kvalitou...
Třeba čepy beru jakékoliv,když jí dáš zahulit v terénu tak odcházejí co dva roky a je jedno jestli je z polska,ruska nebo německa.
Nehledě na to,že mám prodejnu 20 minut autem od zaměstnání.
ropák
 
Příspěvky: 175
Registrován: sob čer 02, 2012 16:20
Bydliště: okolo zlína

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod miro263 » pon kvě 26, 2014 11:21

Synchronizacia pre pridavnu prevodovku:

Obrázek
plna velkost obrazka: http://www.val-racing.ru/site/upload/razdatka_web.jpg
Obrázek
plna velkost obrazka: http://www.val-racing.ru/site/upload/ra ... mp_web.jpg

zdroj: http://www.val-racing.ru/catalog/tali_r ... o_standart


Cena cca: 183 Euro ( 26.5.2014)
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Re: Přídavná převodovka

Příspěvekod Majo » pon kvě 26, 2014 11:48

pri tom som riesil dilemu, ci synchronizacnu redukciu alebo pomalsiu redukciu. Skoda ze nerobia synchronizovanu 3.15:1
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Radenie Redukcie.

Příspěvekod GreeN123 » sob říj 25, 2014 18:08

Mám problém s radením redukcie keď zaradím redukovanú ide v pohode ale keď zaradím cestnú auto sa rozbehne na 1 dobre ale po zaradení 2 vôbec neťahá. Kde môže byť problém? Ďakujem za odpoveď(e).

Přesunuto. L.
GreeN123
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 25, 2014 17:58

Re: Radenie Redukcie.

Příspěvekod Luděk Ondrůch » sob říj 25, 2014 22:54

1. jsi nejspíš ve špatné sekci, klasika redukci nemá.
2. Je potřeba uvést více informací, druh motoru, jestli je to karb a jaký nebo stříkačka a jaká, pokud je to stříkačka tak jestli hlásí ch.e nějakou chybu, jestli jsou nějaké úpravy v zapalování a podobně.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: Radenie Redukcie.

Příspěvekod Majo » úte říj 28, 2014 21:25

a tiez by to chcelo rozviest pojem "netaha"

Kazdopadne, cestna 2 je zhruba stejne rychla ako redukovana 3-4, takze sa opytam, pri zaradeni rekukovanej 3-4 pripadne aj 5ky, ak ju auto ma, ide auto normalne? Pri cestnej 2 sa to prejavuje ako? Motor nema vykon(nevladze) alebo sa toci naprazdno(otacky stupaju, auto sa nerozbieha)?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Radenie Redukcie.

Příspěvekod GreeN123 » čtv říj 30, 2014 21:26

Tak typ lady je 2121, 1.6, je to rok 1996 karburátor nieje to priamy vstrek. Každopádne keď preradím na cestnú nie na redukovanú auto v jednotke sa rozbehne normálne a pri preradení do 2 auto ide iba do 2tis. otáčok ... A plyn na podlahe... Výkon nikde ... Auto je po výmene sviečok aj oleja-filter aj palivový filter ešte som aj prečistil karb. Je množné že to robí karburátor ktorý tam nieje originál ale zo škodovky. Ďakujem za odpoveď.
GreeN123
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 25, 2014 17:58

Re: Radenie Redukcie.

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pát říj 31, 2014 12:18

GreeN123 píše:Tak typ lady je 2121, 1.6, je to rok 1996 karburátor nieje to priamy vstrek. Každopádne keď preradím na cestnú nie na redukovanú auto v jednotke sa rozbehne normálne a pri preradení do 2 auto ide iba do 2tis. otáčok ... A plyn na podlahe... Výkon nikde ... Auto je po výmene sviečok aj oleja-filter aj palivový filter ešte som aj prečistil karb. Je množné že to robí karburátor ktorý tam nieje originál ale zo škodovky. Ďakujem za odpoveď.


Nejspíš si právě odhalil problém. Namontuj tam originální karb který tam patří a nech si ho seřídit od někoho kdo tomu rozumí.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Bez uzávěrky se nerozjedu

Příspěvekod strki » čtv pro 18, 2014 23:36

Potřebuji poradit mám Nivu 1.7 pokud nezapnu předek tak se nerozjedu jen se ozývají rány ze spod auta, přídavná převodovka vyměněna a stále stejné typl bych to na přední diferák zadek je ok neboť se točí kardan z převodoky a kardán na předek ale zadní stojí.
strki
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv pro 18, 2014 22:46

Re: Bez předku se nerozjedu

Příspěvekod Laďuša » čtv pro 18, 2014 23:42

Niva má trvalej pohon všech kol, žádný zapínání předku nemá. Jenom redukci a uzávěrku mezinápravovýho diferenciálu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků