To ano, ale pokud je vstřik LPG mimo normu (= rozuměj není optimální směs) tak se to nějakým způsobem snaží ECU kompenzovat.
Proto ta diagnostika na seřízení LPG. L.
Moderátor: Moderátoři
Majo píše:u MPI ide benzinova RJ celu dobu uplne normalne, ci ides na LPG alebo benzin. Ona nema ako vediet, ze ides na plyn, to je zariadenie domontovane, pri vyvoji RJ sa s tym nepocitalo. Akokolvek vymakane sekvencne LPG zariadenie je len primitivna krabicka, ktora berie par udajov(casto len jediny - signal od inducky) a prerusuje benzinove vstrekovace a tie nahradzuje plynovymi vstrekovacmi, pricom u plynovych dokaze predlzit/skratit dlzku vstreku oproti povodnym benzinovym. Toto je ale ulozene v pamati RJ LPG a je to FIXNE nastavene borcami na LPG co to montovali/nastavovali. Akekolvek korekcie v realnom case vykonava klasicka(benzinova) RJ na zaklade informacii zo snimacov(ide hlavne o bohatost zmesi na zaklade signalu z lambda sondy) a preto ak su tie korekcie dlzky vstreku v plynovej RJ nastavene zle, benzinovu RJ to moze "rozhadzat". Ta si totiz uklada korekcie do pamate a podla nich potom riadi benzin aj plyn(pretoze ako som uz pisal, ona nevie, na ake palivo motor prave ide). Teda zle nastaveny plyn/pripadne plyn so zavadou vie narobit hromadu problemov. Najcastejsia zavada je, ze plynove vstrekovace sa casom vyklepavaju, to sposobuje nerovnomernu zmes v jednotlivych valcoch. Zanesene plynove filtre zas znizuju tlak v systeme a za rovnaky cas teda vstrekovac vstrekne menej paliva. Pre dobreho technika v LPG pracovisku je to otazka par minut a pre majitela par korun.
Majo píše:Nemas za co
Neviem odkial si, ja chodim LPG stelovat z mojho pohladu daleko, az za Svidnik(Ekomont Korejovce). Nikoho ineho uz k tomu nepustam, pretoze vacsinu z toho co vedia na inych miestach kde som bol viem s pozicanym kablom a kupenymi filtrami aj ja...
To vynechanie zapalovania je aj na benzin alebo to robi len na plyn? Lebo ak to robi na obe paliva musi to byt stale zavada v zapalovani a kedze si menil aj sviecky aj inducku(menil, vsak? pises o cene, ale nie ci si ju aj kupil) zostava uz iba kabel? Ovsem ak to robi len na LPG alebo len na benzin, moze to byt opat prislusny vstrekovac.
Majo píše:u nivy ten budik teploty vacsinou keca, casto aj o 10 stupnov. A ak je auto pridusene, zrejme to bude chudobna zmes tak sa to hreje aj realne. Sahara na MPI sa pusta dost neskoro - 110stupnov, ale ano pusta sa(a po prestaveni na menej stupnov este castejsie)...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků