Stránka 1 z 7

PROJEKT 461 - Faze 2

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 21:48
od vik2
http://vik2.unas.cz/_private/tuhe.htm

jak bude prace postupovat, budu doplnovat........

PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 18:28
od Majo
slint.
Tiez si mohol nahodit prvu prednu, nech mam este vacsiu inspiraciu :mrgreen:

Pisem si do poznamok, ked to uz budes mat Ty, tak ani ja nemozem byt horsi :ANAL: :lol:

PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 21:02
od vik2
no jo, zacal jsem odzadu. aby me problemy co prijdou s predni uplne neodradily. abych mel pocit ze se dilo dari...........

az to budes delat, pocitej s mou moralni i jinou pomoci........

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2008 13:54
od stav
A je to tady! :D
Ještě pak přijde na řadu rám :D a SUV bývávalo
Ne , dělám si srandu, v poho. Je to zajímavé a jen dotaz, číslo projektu 461 je odvozeno od UAZe? nebo Aro, teď nevím?
Zároveň jsem dostal nápad, mám podvozek z Gaz 69,bez motoru, kdyby se naň napasovala karoserie z Nivy možná by to bylo snažší.

PříspěvekNapsal: stř čer 25, 2008 20:54
od vik2
no jo, je to tady............... 8)
jasne, usuzujes spravne, napravy jsou z Ara M461.(jedine Aro co kdy stalo za neco)

jinak Gaz 69 ma predni dif na spatne strane....

PříspěvekNapsal: úte zář 02, 2008 20:32
od vik2
neco nam pribilo ...... :wink:

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 19:07
od fakír
Hmmmm tady si někdo docela pěkně hraje to tady ještě nebylo. :lol:
Jak si vyřešil řízení ?

Asi u tebe budu muset udělat nějakou inspekci :twisted:


P.S.: ty nápravy z emky jsou snad nezničitelný měl jsem celkem 6 ks ARO M 461 a nikdy nebyl jedinej problém s nápravou a jízdní vlastnosti v terénu byly dost dobrý pak přišly na řadu ARO 240 a to už bylo fakt špatný.

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 19:42
od vik2
rizeni jsem zatim neresil.... jeste jsem se k nemu nedostal.... pokusim se to nejak vymyslet a origo prevodkou, kdyz to nepujde budu schanet z Mky... asi to bude trochu orisek...

inspekce vitana, cestu znas...

P.S. to rad slysim. Pro jistotu mam jeste jedny napravy, sice ve spatnym stavu, ale poloosy a diferaky v nich jsou....

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:00
od fakír
Poloosu jsem nikdy neměníl a to jsem za emkou tahal i naloženej 3tunovej jezeďáckej vlek plnej hnoje a takový podobný chuťovky ( nejhorší jsou sázky )


Už jsou zralý jablka a hrušky ? :lol:

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 11:58
od vik2
hmmmmmmm
to zni dobre,,,,,, budu rad kdyz vydrzej. Niva je navic preci jen lehci....

no uz skoro nejsou :lol:

PříspěvekNapsal: ned zář 28, 2008 20:20
od vik2
prvni video.....

http://www.youtube.com/watch?v=NBk9XfpCpuQ

zadnej extrem......

PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 06:51
od vik2
Nové ťapky....
T3 235/75R15

PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 09:01
od Patrac
to sou ty se kterejma Čaba ukroutil poloosy v Jedovnici?? :lol:

PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 10:12
od vik2
jj to jsou ony. Puvodne jsem chtel jeste vetsi, ale tohle byla vahodna koupe. A navic to Majovi nemuzu udelat :lol: :lol:

Tahle Nivka ma ponekud silnejsi poloosy 8)

PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 19:00
od Saynerm
to je teda zajimava vychytavka, ty najezdovy uhly sou vcelku supr, s tim by se snad dalo predkem vysplhat i na kolmou zed ne. drzim palce a verim ze jednou to urcite uvidim nazivo treba na cervene nivce