Zatím jsem na 360 kilech ve dvou lidech, bez benzínu i s tím kvantem náhradních dílů ze seznamu a to se mi vůbec nelíbí. Niva má povolenejch 320. Ale co mám vyhodit pořád nevím, naopak pořád přidáváme další a další.
Zahrádka 20 kilo, to je fakt hodně, navíc ji nepotřebuju, vejdu se do auta, jsem minimalista, kromě náhradních dílů. V terénu dám hajlift na nárazník, lopatu taky ven a lano nechám namotaný vepředu po použití všechno umeju a šup s tím do auta. Rezerva se vejde pod kapotu, proto se mi taky líbí státní 185 kolo. Jediný co se mi nelíbí je benzín v kanystrech v autě, tak nějak to je cejtit i když se člověk snaží různě utěsňovat. Tak kdybych hodil dva kansytry pod auto, místo tý pevný nádrže, to by mohlo vyjít. Jednoduchej držák a při tankování v terénu, což je občas nadzvednout auto heverem a kanystry oddělat a pak prázdný vrátit. Ale jestli tam vlezou. Nebo je posadit na zadní nárazník za zadní dveře a při otevření dveří je odhodit na zem, nebo odklopit. Zase je blbý, kdyby do mě někdo narazil, tak by se mohli vznítit a schořel bych i s nimi. Do kufru chodit moc nemusím, protože běžný věci jsou za předníma sedadlama.
Uaze nechci, to už jsem mohl jezdit i nadále s gazíkem. Uaz je těžkej a když jedeš někam sám, tak se to blbě vyprošťuje, navíc oproti nivě pekelně žere a ta průchodnost v terénu není o tolik lepší. Když to zprůměruješ tak je stejná. Navíc novej patriot je stejnej střep jako niva, poruchovej krám, díly jsou tam dražší jak na nivu, je tam celkově víc elektroniky, interiér se mnohem hůř vysouší než u nivy a vůbec. Ua jedině kozel, ten projede všehcno, ale umřeš od hluku a 15 po silnici šílený.
Nový krátká Tojota lc 71 s atmosférickým dízlem, nepřímej vstřik, bez elektroniky, jo to už zní líp. Ale ne za 1,5 mega a tou nesmyslnou cenou za náhradní díly. To si dovedu představit. Ale né olítanej střep, kam se sypou nekonečný desetitisíce za opravy. To má známej a už lituje, že do toho šel. A jak to bylo levný a málo jetý
Prostě jsem chudej a proto pomlouvám imperialistický stroje. A navíc i u tojot praskají poloosy a sypou se diferenciály, hlavně v terénu. Navíc jsou těžký a to nechceme.