MAJO:
Teď jsem ještě hledal po netu a hadice by měli mít 495 mm.
A když se podívám na fotky v této diskuzi (úprava s oranžovou nápravnicí) tak to má taky zvedlé o dost a hadice jsou v pohodě. Asi tam mám fakt nějaký krátký..
Ale Majo, kdyby jsi na to vzpomněl a změřil to, bylo by to fajn!
Držím se zásady nic zbytečně nebastlit, nekombinovat, držet se ladáckých dílů. Takže půjdu asi fakt cestou prodloužení předních hadic těmi zadními...
Jinak tvojí úpravu jsem viděl.. Vyřezával jsi oba kusy do tvaru "V" aby do sebe pasovaly, že?
Než jsem se do tohodle pustil, zkoumal jsem dlouho na netu, co mě čeká.. Tvoje taktika se mi líbí ale bohužel jsem neměl druhou nápravnici a mám jen slabší COčko takže bych to asi důkladně neprovařil.. Takže jsem ten hodní úchyt musel vyrobit.
Jak jsi řešil řízení? I když jsem otočil čepy a dal je shora, připadají mi (když je těhlice uplně dole) hodně zalomené. V rejdu se to ještě zhorší. Setkal jsi se s tím taky?
Já teda vymyslel řešení ale chci ještě slyšet názory zkušenějších..
JAYKEE:
Určitě je to taky možnost ale to už bych musel kupovat jiné trubky (ne Ladácký asi) a převářet držák atd.. Cesta nejmenšího odporu je asi nejlepší.. Každopádně dík za názor..
VETERANISTA:
Taky jsem o tom přemýšlel.. Máš někoho nebo víš, kdo to umí? Případě kde se dá sehnat pancéřová hadice s koncema? Kupoval na hydroručku do driftovýho speciálu právě pancéřku a ty konce od speedpro a jako jeden holendr a očko stály hroznou řachu. Stál myslím 300/Ks a to jsem si to doma musel poskládat. Takže jenom za konce na NIVU bych dal 2400Kč jenom za konce bez hadice. Což mi připadá zbytečně hodně. Samozřejmě bych to chtěl od válce až k brzdiči když už. Opět mi přijde lepší tam dát mezikus z toho zadku..
Ale nápad je to dobrej, kdyby jsi o tom věděl víc, poreferuj prosím.