Stránka 4 z 5

PříspěvekNapsal: stř úno 02, 2011 14:09
od zelvotron
Michal Karásek píše:Jinak, dají se někde stáhnout fotky té 2151 ve větším rozlišení?


Ha, MarťasBrno našel dobrý stránky:

http://blegs.free.fr/nouveau%20site/lada2151.html

PříspěvekNapsal: stř úno 02, 2011 15:52
od ger007
to je velmi pekny stroj toto by sa mohlo vyrabat bol by som za !

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 07:57
od Patrac
jo jen dopufám že to bude trochu kbalitněji udělané než hranatá řada :) motor koukám je stejný i odvětrání klikovky.. jen nahoru přidali plast :) aby to bylo stylové :wink: ale jako proč ne vypadá to zajímavě

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 09:48
od zelvotron
To se asi shodneme všichni, mimochodem kastle je lehce upravená z jedenáctky, ale bohužel tohle je dávno odpískanej projekt.

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 09:59
od Patrac
zelvotron píše:To se asi shodneme všichni, mimochodem kastle je lehce upravená z jedenáctky, ale bohužel tohle je dávno odpískanej projekt.
jo jo už se to tu řešilo :wink:

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 10:12
od JmJ
Dycky kdyz to vidim, tak se aktorat naseru, protoze tohle se mi fakt libilo. (de)mentalitu avtoVAZu nechapu. Jedine auto, ktere se za posledni dobu libilo snad vsem tady, tak nevyrobi. Kdejakou kokotinu to jo, ale neco, co by melo smysl hned od zacatku, na to se vykaslou.

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 11:48
od zelvotron
Těžko říct, do spousty věcí nevidíme. Rozumný by bylo vyrábět a vyvíjet kalinu, desítku/prioru odpískat, jako levný auto vyrábět 2151 (uplatnění velkých výrobních kapacit na levnou mechaniku krabic) a k tomu C-auto 2116. Ale jak řikám, do situace tam moc nevidíme, třeba to auto nebylo zase tak růžový jak si ho tu malujeme.

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 11:56
od Patrac
ano do spousty věcí nevidíme. Problém je ten že po tom co tam vlezl Renault není asi prioritou vyrábět něco z uskladněných ruských dílů.. ale spíš vyrábět něco z čeho bude profitovat renault a to je Logan a díly z renaultů. Má to jedno pozitivum díly by mohly být kvalitnější. Negativum ale je že když "nabastlíte kufr z Octávky na fiat stilo" nikdy to prostě nebude asi úplně o.k. vždycky to bude kompromis Narážím na díly z renaultu thalie a pod který doimplantovali na Kalinu a ejhle Granta je na světě.

PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 12:08
od zelvotron
Nicméně ten plán co jsem nastínil mohli udělat teoreticky už před renaultem - všechno měli, bohužel to prosrali. I ty vztahy s Renaultem jsou tam hodně komplikovaný a otázka jak to všechno dopadne, víme jak to dopadlo s GM. O grantu bych strach neměl, to vypadá na čistokrevnou ladu po stránce techniky tedy.

Mimochodem nedávno proběhla zpráva, že zástupců, renault-nissan se velice líbí motor 21116.

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: pát bře 24, 2017 21:30
od mirozv

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: stř srp 02, 2017 20:58
od Crocodile
Článek z časopisu Za ruljom z roku 2002 o nástupci modelové řady Žiguli. Bohužel větší velikost mi nešla nahrát - to omezení velikosti fotek je celkem hloupý...

Ve stručnosti: model vznikl jako levná varianta vozu Lada, která by zaplnila místo na výrobní lince po ukončení výroby vozů Žiguli, s tím, že by měla moderní karoserii a některá technická řešení (v článku přirovnávají předek automobilu k Škodě Fabii). Jednalo by se o auto s pohonem zadních kol, které je stále v některých regionech žádané, také díky své prostornosti, díky použití většiny dílů pohonu a podvozku z vozů Žiguli, by se nezvýšila výrazně ani cena. Byla zesílena střecha, vyztuženy prahy, ve dveřích trubkové výztuhy. Zadní náprava by zůstala beze změn, kromě úpravy tyčí upevňujících nápravu (takže asi kostí), aby se mohl zvětšit kufr. Spojka, 5ti stupňová převodovka, kardanový převod, vše by zůstalo od klasiky, prověřené léty. Přední náprava by byla už nová, McPherson a řízení by bylo hřebenové s elektrickým posilovačem. Základním motorem by byla 1.7 upravená pro normy Euro-3 a Euro-4 (takže MPi), ale plánují montovat i 1.6. Už v základní výbavě bude airbag řidiče, za příplatek klimatizace a ABS. Vyhřívaní a elektrická okna se neplánují. Má se jednat o model o třídu níž než Lada řady 110, nejbližší konkurent je Samara. Hlavní konstruktér navíc prozradil, že by chtěli rozjet sériovou výrobu vozu 2151 v roce 2005, následně má vzniknout i sedan.

Nakonec se tak nikdy nestalo a vozy Žiguli vydržely ve výrobě do roku 2012...

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: stř srp 02, 2017 21:05
od Cory
Par večerov som uz stravil studiom tohto prototypu. Nakoniec sa to dalej neposunulo, pretoze v tom case mali na vyber dve moznosti. Bud neoklasiku alebo Kalinu. Rozhodli sa pre Kalinu. Ak si najdete nejake detailnejsie fotky neoklasiky, tak je krasne vidiet ako interier nesie geny Kaliny1.

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: stř srp 02, 2017 21:35
od Crocodile
Kalina byla krokem vpřed, takže z hlediska vývoje to bylo pro fabriku asi přínosnější...
Ale zadokolka by určitě hodně lidem byla bližší.
Je to vlastně už druhý projekt - hybrid z té doby, kdy použili část nových dílů a část klasických, dalším takovým je Naděžda 2120.

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: čtv srp 03, 2017 07:01
od valda1971
Ale Naděžda se v nějakém počtu vyráběla - ne ? Nebyl to jen projekt.

Re: Projekt 2151

PříspěvekNapsal: čtv srp 03, 2017 08:38
od Crocodile
Určitě, vyráběla se několik let, dokonce prošla po chvíli i modernizací předku. Znám i člověka, který si ji pořídil před pár lety jako náhradu za 2104, bydlí ve Voroněži. A i přes špatnou obecnou pověst auta s ním je celkem spokojen.
Tady je test auta
https://www.zr.ru/content/articles/9069 ... -lady-4kh/