Pomalicky som zacal servisovat (60000km) a rozhodol som sa, že spravim fotky, ako auto realne vyzera po 60tis. km a 4 zimnych sezonach. Postupne sem budem pridavat fotky, nebudem to davat na rajce, nech to vsetci vidia
Preventívne som zmeral tlaky motora, len pre zaujímavosť. Pri teplote motora 43°C boli tlaky 16-16-16-18. Na 4. valci som očakával viac, kvoli oleju pri sviecke, ktory po vysrobovani stiekol do spalovacieho priestoru.
Takto to nejako vyzera po 60tis. v motorovom priestore. Mastna prevodovka je mojou vinou, prehnal som to s olejom, tak ho vytlacilo von
Sviečky-trochu čudné, že sú tehlové, väčšinou na motoroch so vstrekovaním sú do biela - spalovanie chudobnejsej zmesi. "Gumové" konce cievok sú mäkké, aj ked sviečka na 4. valci je trochu zaliata olejom. Tieto konce treba sledovat, ak stvrdnu, popraskaju, zacne iskra prebíjať na kostru a cievka odchádza. Koncovky stoja par drobnych.
Uhlíkový peľový filter po 15tis. vs. nový.
Neskutočne ma štve ako sa všetky ruske lanka rychlo naťahuju. Na 21-rocnej felicii (125tis.) este nebola nastavovana ručná brzda. Na Priore každých 15tis., a chcelo by to aj častejšie. Nastavovaci mechanizmus sice je ako líška, ale povoliť siel lahko.
Popraskané silentbloky zadnej nápravy. Asi lisovaná tma
Spodok karosérie sice nehnije, ale hniju všetky možné držiaky, matky, spony a podobné veci.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)