Coryho 2171 - Jean Prior SE

Moderátor: Moderátoři

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod zelvotron » pon úno 15, 2016 19:52

Cory píše:A teraz to tu zaspamujem fotkami :mrgreen:

Takto vyzeralo povodne odhlucnenie, same medzery a k tomu odstávalo od plechu


Heh, prej samý mezery, sem sem někam dával fotku z porcovačky desítky, kde taky bylo stp, ale v přepočtu na plochu tam byl poměr odhlučnění ku holýmu plechu opačnej jak prioře :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod mirozv » pon úno 15, 2016 19:58

O koľko kíl vzrástla pohotovostná hmotnosť? :mrgreen:
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pon úno 15, 2016 20:02

Radsej som ani nevážil :mrgreen: A ani ma to netrapi, pretoze komfort je uplne niekde inde. Aj ja som mal nalepeny nejaky antivibracny material, ktory sa lamal a bol uplne tvrdy, navyse na podlahe na prelisoch to ani nekopirovalo prelisy, lento bolo akokeby polozene :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Hurikán » pon úno 15, 2016 20:34

Nóóóó, vypadá to moc pěkně. ;)

Kromě hmotnosti, na kterou se ptal už Miro, by mě zajímalo, na kolik celá tahle sranda přišla? Klidně po SZ. A potom jestli lze tyhle materiály "běžně" koupit?

Jo a ještě jedna věc. Jak jsou na tom tyhle materiály s nasákavostí? Zejména ten, cos lepil do dvěří? Priora má stírací lišty pod okny přeci jen lepší, než hranáče, takže tam asi tolik neteče. Ale netuším, co by to udělalo, kdybych to nalepil třeba do své nulapětky. :?: :scratch: Do jejich dveří totiž neteče, ale přímo leje. :|
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod radek mb » pon úno 15, 2016 21:09

Ty jsi dostal to auto o třídu výš, než bylo původně.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pon úno 15, 2016 21:11

Jeden list Bimast Bomb 4,2mm váži 2,4kg a zatial som ich minul asi 11. Vikar 2mm vazi menej, ale neviem kolko, berme, ze to ma o polovicu menej ako Bimast Bomb. Tých padlo asi 8 kusov. STP Splen a Bitoplast su uplne lahucke, takze to by som ani nebral nejak velmi do uvahy. No dajme tomu, ze pripudlo 45-50 kg. Kedze este chyba podlaha a strecha, počítam ze to bude do 75kg. Co sa tyka ceny, tak u nás stojí 5ks Bimast Bombu s rozmermi 75 x 53 cm 140 eur, čiže 1 list = 28 eur. Ja som ho kupil za 11-12 eur/kus. Samozrejme, kde inde ako na UA v obchode typu Baumax, Hornbach.
Bimast Bomb a Vikar su nenasiakave a antikorozne, no treba ich kvalitne pritlačiť a odstraniť vzduchove bubliny. Do dveri som lepil na Vikar este Splen, co je speneny polyuretan, taktiež nenasiakavy. Bitoplast, ktory som lepil na tapaciry, je nasiakavy, preto sa moze pouzit iba tam, kde nie je pristup vody. Na tapacir sa mi voda nedostane, pretoze vsetky otvory mam prelepene spominanym Vikarom.
Cez tesnenia okien si voda veselo preteka, ako v kazdom zigulaku :mrgreen: V 05ke by to samozrejme fungovalo tiež. Na co si treba davat pozor, je hmotnost, panty na klasike su o dosť pochybnejsie ako na Priore.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Hurikán » pon úno 15, 2016 21:39

Děkuji za vyčerpávající informace. ;)

Až se jednou budu nudit, tak se do něčeho podobného možná pustím taky. Asi bych to nedělal tak ultimativně, jako Ty, ale snad by to i v nulapětce pomohlo, aby z toho nebyl takový "traktor". :D Ale jistý si tím fakt nejsem. :scratch: :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pon úno 15, 2016 22:39

Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul :mrgreen: Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod valda1971 » pon úno 15, 2016 22:44

Cory píše:Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul :mrgreen: Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si :mrgreen:

Zajímavý (a neveselý) to poznatek :D No, já se do toho pouštět nebudu, na to se necítím. Ale fandím vylepšení :wink: Mně z toho všeho stačí ten programovatelný cyklovač :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Majo » pon úno 15, 2016 22:50

To je jedna velka pravda, proste robit to len aby bolo je v tomto pripade plytvanie casom a peniazmi. So skusenosti viem, ze staci vynechat maly kus(napriklad okolo rucnej brzdy) a hluk sa prederie tadial a v konecnom dosledku to moze byt este neprijemnejsie ako v povodnom stave :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Hurikán » pon úno 15, 2016 23:06

Majo, to je jasné, že se to musí dělat pečlivě a nevynechávat žádná místa. Zejména na přední stěně a podlaze. Tou "nadbytečnou ultimativností" jsem myslel v mém případě starou krabici, jejíž jednotlivé uzly jsou jistě výrazně hlučnější, než v Prioře a tak ten výsledný efekt bude v "absolutních číslech" horší. Já bych si u krabice asi odpustil střechu a možná dveře. Přeci jen hlavní hluk tam jde přes přepážku a podlahu. A taky mám přeci jen obavu, aby uvnitř dveří nedocházelo ke korozi. Materiál samotný je sice nenasákavý, ale po čase se může voda dostat mezi izolaci a plech a tam hlodat...

No nic. Nebudu to tady dál plevelit. Hlavní info už mám.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod JmJ » úte úno 16, 2016 09:24

Automobilky maji audiosystemy, kterymi meri, kudy se hluk siri. Kdysi sem cast toho systemu mel na stole, ale aplikovat to ve VAZu sem se neodvazil, neb si myslim, ze by to ten system nevydrzel ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Luděk Musil » úte úno 16, 2016 09:33

Možná by i vydržel, ale měření v následujících autech jiných renomovaných značek by byla zmatečná :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod miro263 » úte úno 16, 2016 12:49

Cory píše:Hlavne zistis, ze to musis spravit ultimativne, pretoze odhlucnis jednu cast a zrazu budes pocit zvuky z inych casti, ktore si doteraz nepocul :mrgreen: Kym som nemal urobene zadne dvere, tak som pocul najmň vyfuk. Odhlucnil som ich a pocul som motor a prevodovku. Ohlucnil som motorovu priecku a teraz opat pocujem vyfuk cez podlahu. No nevyberies si :mrgreen:


ked to tak citam, mozno by toto bolo jednoduchsie riesenie :)

Obrázek


Inac obdivujem tvoje nervy, hlavne pri tych dverach to dam dostat ....
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Majo » úte úno 16, 2016 13:20

Stačí dať športový výfuk a v aute je zrazu ticho :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků