Lada ako investícia?

Moderátor: Moderátoři

Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pája píše:Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.


a co z toho? Ty kupujes auta proto, abys je prodaval? Ja kupuju auta proto, abych jezdil, dokud to jezdi :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

JmJ píše:
Pája píše: Nechci nikomu kazit radost, ale podle mě je to zase další Lada, u který bude padat prodejní cena ojetiny nehoráznym tempem.


a co z toho? Ty kupujes auta proto, abys je prodaval? Ja kupuju auta proto, abych jezdil, dokud to jezdi :-)


Asi tak, Lada (a i jiný značky, např. korejcí) se nedá kupovat stylem, jakej je možnej třeba u škodovky atd, tzn. po třech letech nový, to by se asi moc nevyplatilo. Naopak mě velká ztráta hodnoty vyhovuje, gratuluju a kupujte další, ať je za pár let z čeho vybírat :D .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

No nekupuju auta, který za dva čtyři roky traťej na hodnotě 200 litrů. Tak bohatej nejsem.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Kolik to trati na ceně je mně celkem fuk, prodavat to nehodlam :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Vždycky je potřeba myslet i dopředu...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ano my vsetci co tu sypeme tisice do starych kramov myslime dopredu :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Pája píše:Vždycky je potřeba myslet i dopředu...


V tom případě je nejlepší koupit pionýra, babetu, simsona, nebo třeba stavební stroje, ty obvykle netratí na ceně skoro vůbec :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Kdo chce, ten to pochopí. Já mám Ladu jako koníčka. Když si chci udělat radost, tak si na něj neco koupim. Necpu do něj prachy horem dolem, abych sám sebe přesvědčil, že je "lepší" než ostatní vozy.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Vidím to podobně jak ÍTÝ.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Když na to Tommel má, je to čistě jeho věc co si koupí za auto. :wink: Mimochodem přeji minimum poruch. :)
Co se týče hodnoty, tak když si koupím nový auto, tak aby se mi to vyplatilo, musím buďto hodně najezdit, nebo si ho dlouho nechat. Hodnota dneska padá rychle a u všeho a nelze čekat, že za 2-3 roky mi za to ještě někdo něco dá. V době, kdy se šestiletý ojetiny střední třídy v plný palbě prodávají pod 100 000 Kč...
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pája píše:No nekupuju auta, který za dva čtyři roky traťej na hodnotě 200 litrů. Tak bohatej nejsem.


Jako to auto pak min jezdi, nebo o co ti jde? Kdyz koupim skrin, tak neresim, kolik bude stat za 5 let nebo za 50 let, ale jde mi o to, jestli se mi skrin libi, jestli splnuje me pozadavky, coz muze byt treba jak dlouho vydrzi, jak je stavena atd. Skrin kupuju jako vec, kus nabytku k tomu, abych ji pokud mozno co nejde pouzival. Nebo ty si zjistujes, kolik bude skrin stat za 10 let a koupis tu, ktera bude za 10 let drazsi? A co kdyz tu skrin za 5 let znicim? Co mi pomuze, kolik by stala za 10 let?

Nekupuju auta jako financni investice, od toho jsou jine komodity. Kupuju auto k jezdeni.

Tvuj pohled na vec je z meho pohledu silne ovlivnen smyslenim konzumni spolecnosti a citim z neho mamonarstvi. Nechci te tim urazit, jen rikam, jak to na me pusobi :-). Pokud se tedy bavime o autu pro soukrome ucely. Pokud jde o auto pro firmu, tam muze byt situace jina.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Uz toho OT v Tommelovej teme bolo dost, ale vidim ze ako tema sa to ujalo, tak som tomu spravil vlastny chlievik....

Ja plne suhlasim s tym co napisal JmJ nadomnou.

Ked raz kupujem auto predpokladam ze odo mna pojde uz len do srotu, teda keby som to bral tak ako pise Paja, nakupnu cenu si rovno mozem odpisat. Nehovoriac o dalsich investiciach, ktore neraz presiahnu kupnu cenu. Ja osobne beriem auto ako potesenie a chcem si ho co najviac uzit, niekto chodi na 100tisicove dovolenky a tiez z toho nic nema a ani sa mu to ako investicia nevrati......
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Auto ako investícia?
Vyhodené peniaze do vetra. A predsa auto musím mať a je mi jedno na aké dostanem práve chuť, samozrejme ak mám na to.
No jedno auto ma v živote dokonca pár rokov živilo a skoro nič za to nechcelo. Bola to Tavria. Nemala hodnotu. O to lepšie sa mi s ňou podnikalo.
V Užhorode sa ma minule predavač v predajni Lady a tuningu spýtal: prečo si nekúpiš, lepšie auto, napr. Opel a menoval značky, veď u vás sú lacné, tak prečo Lada? Odpovedal som mu: som priateľom Ruských áut. Nastala neskutočná reakcia toho predavača: Čooo, poď pozrieť, ja ti ukážem auto aké si ešte nevidel! Nechal obchod obchodom a spolu sme išli pozrieť tú "zázračnú" mašinu. Bola to práve Priora - hatchback. Naštaroval mi ju, musel som všetko oskúšať, a samozrejme som mu auto veľmi chválil. Tak som sa prvý raz ocitol úplne v tesnej blízkosti Priory. :wink:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To Majo:
dobrá práce admina a špatná moje, sory.
Auto pro radost? No problem. Kdo na to má, ať si radost dopřeje. Ferrari je
taky jen pro radost a proto může stát balík. V užitkovém provedení pickup by se asi
neujalo.

To JMJ:
Mamonář asi sem, takže mě to neuráží a tvůj názor beru. V dnešní době, kdy všemu vládnou peníze, se není čemu divit. Akorát je problém v tom, když si kupuju auto na
celej život, tak bych šel po autě dva tři roky starym, páč když ho chci mít třicet let, tak za pár roků ani sám nepoznáš, že nejseš první majitel. Tak proč utrácet dvojnásobek za jen o dva roky starší káru.
Jo a ještě k tý skříni. Z pravidla se ceny ojetiny odvozuje od výdrže vozu, takže když vidim auto u kterýho cena padá pomalu, dá se předpokládat, že i jeho užitná hodnota(spolehlivost, poločas rozpadu atd) bude i po létech na výši.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“