Cory píše:... konci zaruka, o polroka skor.
Tak som to hned využil a zamenil to moje dlho skladované sanie
Takze sacie potrubie z 21127 (106hp). Doteraz nechapem ako to mechanici vyberaju vonku. Sanie drzi na 5 sroboch (3 stifty a 2 sroby), k tomu zvrchu dva male stifty ako pomocné úchyty. Tych 5 srobov som odkrucal snad hodinu, pretoze nikam som kvoli klime nevedel nastrcit račňu. Chcel som dat dole altik, no spodny srob sa neda povolit kvoli kompresoru klimy. Kompresor sa neda dat dole, pretoze dalsi srob sa schovava pod altikom. Cely drziak, ktory to spolocne drzi nejde dole, lebo zvysne sroby su schovane kdesi dnu
Takze som len monterpakou naklonil altik a povolil vytuzeny srob (nechapem ako sa to robi v takej Kaline, ktora ma mensi motorovy priestor ako Priora a motor s prislusenstvom ten isty
) Vybrat uz odsrobovane sanie bol porod, musel som vybrat tie pozdlzne silentbloky a motor naklonit dozadu. Uz som sa "tesil" ako nasadim nove sanie a nebude sa mi dat ani nasrobovat matka na stift. No na pocudovanie sanie sadlo bez naklanania motora a to je o 8cm dlhsie! A pristup k stiftom zospodu tiez uplne luxusny. Len neviem ci nie je posunute viac dozadu a tym padom nevyberiem pelovy filter
Trosku som mal problem so vstrekovacou rampou, zavadzala membrana otvarania klapiek. No presunul som zvazok kabelaze popod sanie a potom sadlo, presne na chlp. Cely nateseny som to rychlo poskladal, uz stacilo len namontovat klapku a .... a priruba na klapku je ina
Sice je tiez na 3 stifty, ale povodna ma roztec stiftov do "A" a ta nova rovnomerne do trojuholníka. No, klapku som dal na 2 stifty, kym nevyrobim prirubu
A este nemam kam zapojit odvetravanie nadrze, resp. vyvod z aktivneho uhlia. Ale to je detail.
S tymto sanim sa citelne (aspon ja to citim) zlepsil tah motora v nizkych otackach. No kedze este nemam vyrobenu elektroniku na prepinanie sania, tak motor po 4000ot citelne strati tah. Takze exemplarny priklad co sa stane ak sa zmeni dlzka sania. A to je len 8cm.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)