Coryho 2171 - Jean Prior SE

Moderátor: Moderátoři

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod zelvotron » čtv čer 09, 2016 20:00

Tak elektronickej plyn není žádná raketová věda, je to v sériových autech možná přes 20 let. Ten průběh reakce na pedál jak je na tom PedálBoxu je bohužel u některých aut naprogramovanej v jednotce už od výrobce a je to nepříjemný, ono normálně jezdí člověk třeba do půl plynu, říká si jak to hezky jede, jenže klapka se otevírá víc no a když se pak dupne z půlky na podlahu tak ouha, protože klapka už předtím byla ne na půlce ale třeba na 3/4 no a pak logicky to je zklamání...

Cory a jak se to kalibruje? Předpokládám po resetu by mělo stačit párkrát prošlapat plyn na doraz aby si řj osahala meze, podobně jako je tomu u senzoru škrtící klapky na mechanickým plynu, nebo je to zapeklitější?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » čtv čer 09, 2016 20:29

V prvom rade sa to robi pri vymene RJ, jej odpojeni alebo reste s inicializaciou (a teraz si spominam, ze auto prykrat zlenivelo po odhlucnovani, vtedy som odpajal RJ). Na pedáli sa kalibruje nulova poloha klapky a poloha klapky pri brzdeni motorom. Popri tom je dobre vykonat aj kalibraciu RJ.
Kalibracia nulovej polohy sa zacina zapnutim zapalovania na min. 30s a naslednym vypnutim, pri teplote motora vyssej ako +7 °C. Nasleduje opatovne zapnutie zapalovania a nastartovanie. Tym je nulova poloha nastavena.
V dalsom kroku treba započať proces kalibracie samotnej RJ. Po nastaveni nulovej polohy klapky nechavame motor zapnuty nech sa zohreje az do zapnutia sahary a nasledneho vypnutia sahary. Po celu dobu sa nedotykame plynoveho pedalu. Po vypnuti sahary motor vypneme na 20s a nasledne nastartujeme a kalibrujeme RJ pokojnou jazdou 5-10min. Tymto konci kalibracia RJ.
Kalibracia polohy pri brzdeni motorom - s autom sa rozbehne, dame 2ku a otacky ustalime na 1000ot. Pridame plyn na podlahu a motor vytocime do 4000ot. Potom pedal pustime a nechame brzdit motorom kym otacky nepadnu na 1000ot. A opakujeme znovu 6x. Nastavuje sa to, aby sa zamedzilo prehrievaniu katalyzatora pri brzdeni motorom (vraj kvoli tomu palubak molokedy ukaze pri brzdeni motorom 0,0l/100km. Skoro vzdy je tam 0,1-0,2).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod valda1971 » čtv čer 09, 2016 21:50

To jsem jelen :D Mně se nechtěně povedlo jednou odpojit baterii, pak nešlo nějakou dobu ani dálkové, nastartovat, palubka hrála barevnou hudbu.....až se mi svíral zadek :rolleyes: Něco o tomto nastavení plynu jsem netušil, ale řekl bych, že se to chová stejně jak při normálním provozu, tak i obdobném času na sprintech jako v r.2013. A když jede auto slušnou rychlostí na 4-5kvalt bez plynu, tak 0,0 spotřeba tam je. Tak mám asi štěstí :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7200
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod miro263 » čtv čer 09, 2016 22:01

Vec s nastavenim plynoveho pedala som si vsimol aj na mojej oktavke. Proste ten priebeh je nastaveny nejako blbuvzdorne, asi kvoli kmitaniu nohy na nerovnostiach. Ked pridam "plyn" tak auto zrychluje vlaznejsie ako ked pridam tempomatom...
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pát čer 10, 2016 05:17

Tak ono pri odpojeni baterie sa ziaden reset rj nekona,takze valdo,mozes byt v klude :) aj pri tom resete ked sa nespravi kalibracia nic strasne sa nedeje,len to nefunguje tak ako by malo.a moze odist katalyzator :D rj v priore uz nie je blba,aj ten plyn je podla mna urobrny velmi dobre.rozdiel je poznat len v tom ze sa neda plynulo pridat z volnobehu na napr. 1100 ot.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » sob čer 11, 2016 22:33

Priora dostala pridavny palubny PC, čím sa zaplnilo posledné volné miesto na palubovke :) Je to ШТАТ Х1-Р, montuje sa namiesto zaslepky vypinaca. Montaz si vyzadovala vybratie radia, co je v mojom pripade trosku na dlhsie a velmi sa mi pacila priprava kabelaze od palubaka. Stacilo vycvakat par pinov z konektora pre vypinac ohrevu zadneho skla, nastrkat piny z kabelaze od palubaka,do ktorej sa nacvakali vycvakane piny. Moc šikovné. Jeden vodic s trvalym plus sa pripojil k radiu a K-line priamo do diagnostickej zasuvky. Obsahuje to tieto funkcie:
- mnozstvo paliva v nadrzi
- dojadz
- priemerna spotreba
- najazd
- cas jazdy
- spotrebovany benzin
- priemerna rychlost
- chyby RJ a mazanie
- teplota motora
- napatie
- otackomer
- poloha klapky
- okamzita spotreba
- rychlomer
- signalizacia havarijnych rezimov-prekrocenie teploty, prebijanie, alebo rozsvietenych svetiel
- funkcia tropik - regulacia teploty zopnutia sahary
- funcia plazmer - susenie a predhrev sviecok
- funkcia forsaž - reset adaptacie RJ
- upozornenie na prekrcenie rychlosti
Přílohy
p1.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod FOMA » ned čer 12, 2016 13:31

Jo to se mně líbí, vypadá to pěkně.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned čer 12, 2016 21:31

Predhrev sviecok? A to ako?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » ned čer 12, 2016 21:42

To znamena,ze po zapnuti funkcie zacne na svieckach po dobu 120s preskakovat iskra urcitou frekvenciou.motor musi mat menej ako 40 stopnov a cas sa da plynule menit
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod zelvotron » úte čer 14, 2016 06:18

To už měly i hodně starý palubáky shtat, ale jinak mě to přijde celkem k ničemu, nikdy jsem neměl potřebu to použít.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » úte črc 26, 2016 10:20

Cez vikend sme boli na zraze a najazdili sme 1140km, z toho necelych 500km po dialnici. Spotreba 6,2l/100km. A to prevazne so zapnutou klimou a na zimnych pneu :D priora uz najazdila 45460 km, co je cas na garancku,na ktoru som sa sice objednal aj dostavil,ale akosi nikto o mne nevedel. Pri tej prilezitosti som si chcel nechat nastriekat spodok a dutiny, no bohuzial to ostane na mne. Cim mi vlastne konci zaruka, o polroka skor.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » úte črc 26, 2016 21:11

Cory píše:... konci zaruka, o polroka skor.

Tak som to hned využil a zamenil to moje dlho skladované sanie :mrgreen: Takze sacie potrubie z 21127 (106hp). Doteraz nechapem ako to mechanici vyberaju vonku. Sanie drzi na 5 sroboch (3 stifty a 2 sroby), k tomu zvrchu dva male stifty ako pomocné úchyty. Tych 5 srobov som odkrucal snad hodinu, pretoze nikam som kvoli klime nevedel nastrcit račňu. Chcel som dat dole altik, no spodny srob sa neda povolit kvoli kompresoru klimy. Kompresor sa neda dat dole, pretoze dalsi srob sa schovava pod altikom. Cely drziak, ktory to spolocne drzi nejde dole, lebo zvysne sroby su schovane kdesi dnu :mrgreen: Takze som len monterpakou naklonil altik a povolil vytuzeny srob (nechapem ako sa to robi v takej Kaline, ktora ma mensi motorovy priestor ako Priora a motor s prislusenstvom ten isty :D ) Vybrat uz odsrobovane sanie bol porod, musel som vybrat tie pozdlzne silentbloky a motor naklonit dozadu. Uz som sa "tesil" ako nasadim nove sanie a nebude sa mi dat ani nasrobovat matka na stift. No na pocudovanie sanie sadlo bez naklanania motora a to je o 8cm dlhsie! A pristup k stiftom zospodu tiez uplne luxusny. Len neviem ci nie je posunute viac dozadu a tym padom nevyberiem pelovy filter :mrgreen: Trosku som mal problem so vstrekovacou rampou, zavadzala membrana otvarania klapiek. No presunul som zvazok kabelaze popod sanie a potom sadlo, presne na chlp. Cely nateseny som to rychlo poskladal, uz stacilo len namontovat klapku a .... a priruba na klapku je ina :D Sice je tiez na 3 stifty, ale povodna ma roztec stiftov do "A" a ta nova rovnomerne do trojuholníka. No, klapku som dal na 2 stifty, kym nevyrobim prirubu :mrgreen: A este nemam kam zapojit odvetravanie nadrze, resp. vyvod z aktivneho uhlia. Ale to je detail.
S tymto sanim sa citelne (aspon ja to citim) zlepsil tah motora v nizkych otackach. No kedze este nemam vyrobenu elektroniku na prepinanie sania, tak motor po 4000ot citelne strati tah. Takze exemplarny priklad co sa stane ak sa zmeni dlzka sania. A to je len 8cm.
Přílohy
s1.jpg
s2.jpg
s4.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Tommel » stř črc 27, 2016 07:18

Demontáž a montáž sání bez klimy je otazka 15minut :mrgreen: u Kaliny se musí sundat přední čelo, jinak sání nesundáš, takže buď rád za Prioru :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod Cory » pon říj 24, 2016 20:24

Prijor si spravil vylet do Brna, cca 1200km, prekrocil hranicu 50 tis. km. Spotreba 6,1...a za poslednych cca 5000km 6,3. A este sa nerozpadol a nezhnil (podla proroctiev zo zaciatku temy :mrgreen: )
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE

Příspěvekod valda1971 » pon říj 24, 2016 21:27

Tož gratulka k bezproblémovému nájezdu, já mám jen něco přes půlku :D .....a rozdíl se bude zvětšovat :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7200
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků