kalina hatch 119 foto

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod utia » pon zář 10, 2007 19:25

Nevim jestli to tu uz nekde bylo, ale nasel jsem kratky test:
http://magazin.auto.cz/testy/lada-kalin ... uleta.html
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » sob zář 22, 2007 11:51

Četl jsem, spousta nesmyslů. Navíc je to na sedan, ne na hatch.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod FOMA » ned zář 23, 2007 07:00

ten kdo se s kalou alespon jednou svezl ví o tom své a tudíž takové testy vůbec nepovažuje za korektní,ne že by kala byla bůhví co,ale spousta věcí tam prostě není docela pravda a je si třeba uvědomit,že je to auto za cca 200tisíc.Takže kdo čeká luxus Rols Royce a jízdní vlastnosti Lamborgini musí být zákonitě zklamán :twisted:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod dmatej » ned zář 23, 2007 12:02

Nicméně Beruška už Octavie 1.6 dává. Překvapivě i FSI, čekal jsem, že FSI je silnější (a papírově je a o dost - ale do kopce Oktu neutáhne). O spotřebě ani nemluvím.

Motor už tak nerachtá, ale studenej je stejně dost vrčivej. Převodovka jde už lehce, ostřikovače jsem se naučil používat trochu úsporněji, takže nemám spotřebu 10l na 2000 km, brzdy brzdí pěkně, co do zrychlení je to lenoch, ale co jsem tak sledoval, od nějakých 3500 ot. už fabce 1,4 ujíždí (do těch otáček je to naopak).

Spotřeba dlouhodobý průměr 8,5, ale zmíněná O2FSI má při stejném stylu kolem 10. Kolem 130 jezdím za 7,2 s poznámkou, že když se rozjíždím, tak na plno (pokouším se to odnaučit).
Taky se pokouším vyjet nádrž "na spotřebu", ale vždycky mě to zkazí buď 2hodiny v koloně po Práglu, nebo nevydržím na dálnici, když několikrát po sobě kvůli někomu zajedu do pravýho pruhu, vzápětí ale musím brzdit a pak se znova rozjíždět. To se radši rozjedu na 160.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Ondra » stř říj 03, 2007 21:15

FOMA píše:ten kdo se s kalou alespon jednou svezl ví o tom své a tudíž takové testy vůbec nepovažuje za korektní,ne že by kala byla bůhví co,ale spousta věcí tam prostě není docela pravda a je si třeba uvědomit,že je to auto za cca 200tisíc.Takže kdo čeká luxus Rols Royce a jízdní vlastnosti Lamborgini musí být zákonitě zklamán :twisted:


Tak pod tohle se můžu podepsat. Naprostý souhlas.
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
Uživatelský avatar
Ondra
 
Příspěvky: 78
Registrován: pát srp 17, 2007 13:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Jura Baran » čtv říj 04, 2007 11:05

No podepsal bych to jen skoro, protože je třeba říct, že se všema metalízama, rádiama, anténama, nástřikama dutin (je to pořád přece jen rus) je to auto spíš za 250.000,- Kč.
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvekod paves » pát říj 05, 2007 19:57

Jura Baran píše:No podepsal bych to jen skoro, protože je třeba říct, že se všema metalízama, rádiama, anténama, nástřikama dutin (je to pořád přece jen rus) je to auto spíš za 250.000,- Kč.

pravda pravda...
Uživatelský avatar
paves
 
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave

Příspěvekod dmatej » čtv říj 18, 2007 21:20

253 540 Kč, srovnatelná fábie o 100 tisíc dráž (s klimou navíc).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod duves » stř led 23, 2008 10:15

duves
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř led 23, 2008 09:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Jiri » stř led 23, 2008 16:00

Dmatej : tak at je co porovnavat - 100 000 hmm fajn tak zkus spocitat kolik te bude stát klima do kaliny ( ja jsem to jeden cas chtel do 111 a cenova nabidka byla 48000.)
fabie bez klimy bude tak o 20 -30 tisic levnejsi. (a bude ta fabie za tyhle prachy taky bez ABS?)
nastrikane dutiny do toho netahejte:-)) to je problem lady co udelat aby to nerezlo , ma zkusenost s pozinkem u 111 - nic mooc:-(
Nicmene ojeta fabie se prodava lip než ojeta kalina...a v pripade leasingu to plati vic než dvojnasob...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod dmatej » stř led 23, 2008 22:00

klimu jsem onehdá našel za 30 nebo 35, ale hádat se nebudu a hledat se mi to teď nechce. Navíc jsem klimu nechtěl.
fabie za cca stejnou cenu tehdy byla s ABS, ale jen jedním bagem, htp a tuším bez klimy. Dneska nevim, už to nesleduju.

Tohle píšu bez záruky, už si to nepamatuju přesně, ale zkoušel jsem postavit fabku na stránkách škody auto a moc se mi nedařilo z toho dostat rozumnou cenu ... výsledek byl 100.
Když to chceš srovnávat, ABS a zadní opěrky si napiš stranou jako výhodu fabky, Kalině zase uznej větší prostor uvnitř. Najdi cenu Klimy pro Kalinu a pak fabce započítej motor 1.4 16V (ten nejsilnější benzín, už nevím kolik má, ale je rovnocenej s Kalinou 1.6 8V). Ostatní věci se dají u fabky navolit, takže už jen počítej. Já to teď dělat nebudu.

Jinak Beruška má 23000km, zatím bez závad krom jedné prasklé parkovačky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků