Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od Majo »

ten navod mozes dat(do sz kludne), mam totiz problem, ze IMMO v Chevy mi ovlada hmlovky, po vymene RJ aj IMMO zo 112ky mi hmlovky nejdu, nehovoriac o tom, ze k tomu novemu imobilizeru mam len jeden "kluc"

Inak tiez by som to tipoval na problem ventilu volnobehu a nie RJ. A v RJ je nacipovany pocet krokov motorceka pri starte, toto sa da velmi lahko upravit, keby si bol blizsie, tak to je na 15minut....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od Vašátor »

Problém s volnoběhem .... zkoušel jsi takovou prostou věc, jako je vyčištění klapky? Během provozu se tam usadí spousta borčusu a pak právě blbne volnoběh.
Přitažení lanovodu bych bral opravdu jenom jako nouzové řešení.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od mirozv »

Majo, nemá Chevy Niva takto náhodou jednotku immo APS6? Desiatky majú APS4. Mám dojem, že APS6 má niečo naviac oproti APS4
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Felix 321
Příspěvky: 15
Registrován: stř kvě 14, 2014 17:25

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od Felix 321 »

Moje ŘJ byla vyplavena chladící kapalinou, vysušena, vytřena lihem, nyní obalena v igelitu. Proto ten problém s volnoběhem. Nová ŘJ zatím není.
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od zelvotron »

Vašátor píše:Problém s volnoběhem .... zkoušel jsi takovou prostou věc, jako je vyčištění klapky? Během provozu se tam usadí spousta borčusu a pak právě blbne volnoběh.
Přitažení lanovodu bych bral opravdu jenom jako nouzové řešení.


Spíš vyčistit obtokový kanál volnoběhu, klapka jako taková zasekaná moc nebývá, nemá ani moc proč. Ale vždycky když sem měl problém s volnoběhem tak v tom bylo i něco jinýho, než jen že by to bylo zasekaný, takže bych v to moc nedoufal, každopádně pokud to vyčistí nic tím tady nezkazí (narozdíl třeba od felicií mpi).

APS 6 má určitě nějaký funkce navíc, podrobně je to popsáno na chiptuner.ru
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od dmatej »

Viz téma Beruška.
Návod je vedle tohohle téma.

Ventil volnoběhu mám nakonec původní, protože nový jsem stihl poškodit - originálnímu nebylo vůbec nic.

Bolest Kalin 1.6 8V z let 2006-2008 (plus mínus) je radiátor topení, ze kterého kape voda na ŘJ Bosch, která je namontovaná vzhůru nohama, aby toho do ní co nejvíc nateklo, a nemá absolutně žádné těsnění (ani proti prachu - to by nevadilo, stejně v ní žádnej nebyl).

Volal mi pan Nedbal, neb četl můj výkřik na Facebooku (inu, dobrý servis! :-) ), ani jeden nevíme, jestli radiátory praskají v nějakém slabém místě (verze pana Nedbala) nebo je někde nějaké blbé těsnění nebo nedotažená hadice (verze moje). Zatím prý žádný nevytahoval.
Já zatím jen odšrouboval kryt, uviděl těleso, ale žádné další šrouby ni hadice, což mě znechutilo a kryt jsem zase namontoval :D

Ale podle knížky by to možná nakonec mohlo jít docela snadno, dostat se tam, tak to asi zkusím znova ... někdy ...

Jinak nová ruská ŘJ z eshopu, zakoupená v lednu, vykazuje extrémně nízkou spotřebu, sice jsem najel zatím jen 30 km, ale vypadá to slibně ... jsem zvědav, jaký bude výsledek, až najezdím víc ...


Co se klapky týče, tam se trocha usazenin nasbírá, ale nic fatálního ani po 100 000 km. Kanálek u ventilu bývá zpravidla taky čistý. Od toho máte vzduchovej filtr, ne? ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od Vašátor »

zelvotron píše:
Vašátor píše:... každopádně pokud to vyčistí nic tím tady nezkazí (narozdíl třeba od felicií mpi).


Na Feldě mpi taky nic nezkazíš, jen je třeba klapku opětovně VAGem nastavit (nebo na to mám jiný program?)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od zelvotron »

No právě, že se to pak musí nastavovat přes diagnostiku, na tohle je lada super, stačí odpojit na chvíli baterku a je nastaveno :)

dmatej: ta klapka a kanálek se zanáší olejem z odvětrání klikovky, který ústí do sání, ale já sem to měl rozhozený snad vloni a taky to nebylo nijak moc zasekaný ani po 170 tisících. Klapka jenom tak vyloženě decentně a kanálek volnoběhu krapet jo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
pavel14
Příspěvky: 25
Registrován: ned led 22, 2012 23:08

Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118

Příspěvek od pavel14 »

felda 1.6 se také nemusí nastavovat přes VAG ale stačí též odpojit baterku...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“