srovnavaci test

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Myso » úte led 10, 2006 11:44

denis píše:co se týče zmiňované Toyoty:motor u Corolly 1,3 má životnost 250tis a je po všem. Při +-170tis žere olej jako moje Lada 1l/1000km.
no ja poznam 2 corroly. jedna ma cca 170tis.km a jazdi jak drak, spotreba cca6-7l, pri slusnej jazde pod 6L.pravidelne udrzovana. spolahliva.
druha ma 260tis a v lete isla do bazaru, tam jej pridali 40tis na cene a ubrali 100tis na tachaci.a jazdi dalej.bez nejakych zasahov do motoru, spolahliva, jazdi tiez velmi dobre....
p.s. uz som spominal ze nikdy nekupujte auo v bazare?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Jiri » úte led 10, 2006 13:14

Jarda: ja myslel motor fabky 1,2htp 12V... ten se takhle tocit necha. 6v verze neee a 1,4 8v taky nejdou.
btw ted mi rikal znamy ze opravuje jednu fabku 1,2htp ve ktere se potkal motor pri roztahovani -Ptal jsem se jak to kdyz je tam retez. Retez tam byl neroztrhl se ale preskocil protoze zuby na klice a vacce jsou dokulata aby se minimalizoval hluk. je to jeste vic citlive nez remen:-(
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » úte led 10, 2006 13:34

Včera jsem provedl srovnávací test předního nárazníku, blatníku a lampy u Lady 2111 se zadníl blatníkem a nárazníkem u jakéhosi Volva.
Volvo bez viditelného poškození. Lada vysypaný přední blinkr a lehce ohnutý blatník v místě blinkru (šel velmi lehce srovnat a tím, že je měkký, nejspíš vysklil ten blinkr).
Blinkr se bohužel nedá koupit samotný a i s lampou to stojí 2200kč. :-(

Závěr: Narozdíl od srovnávacích testů Lada x Ford, kde Fordky odjížděly bez nárazníků, je Volvo nejspíš pro Ladu tvrdším oříškem. :-)
Naposledy upravil Skalouš dne úte led 10, 2006 14:10, celkově upraveno 1
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » úte led 10, 2006 13:42

Volvo je proste luxusnejsi Lada :-). Obe sou urceny pro tezke podminky dalekeho severu ;-). Osobne s volvem zadnou zkusenost nemam, ale ta auta na me pusobi podobne jako Lady - sou to proste "sva" auta. Ale to je mozna jen dojem...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Ziko » úte led 10, 2006 20:21

Skalouš: to znám kamrád bouchl asi před 2 lety do Volva, který udělalo před něj myšku, on v VW Vento r.v. kolem 95, a neubrzdil to, a předek auta z 1/3 v háji, zasáhlo to i motor, a Volvo odřenej nárazník, asi tam má traverzu..
Sch 130(6/04 - 1/06) -- Sch 105 (10/04 - 3/05) -- VAZ 2101(3/05 - 2/06) -- Lada 2107 (2/06 - ) -- Opel Astra F (11/09 - )
East Runner Brigade
<STODOLNÍ II> <III>
Ziko
 
Příspěvky: 162
Registrován: stř bře 16, 2005 22:14
Bydliště: Brno - Oltec

Příspěvekod denis » úte led 10, 2006 20:59

Myso píše:
denis píše:co se týče zmiňované Toyoty:motor u Corolly 1,3 má životnost 250tis a je po všem. Při +-170tis žere olej jako moje Lada 1l/1000km.
no ja poznam 2 corroly. jedna ma cca 170tis.km a jazdi jak drak, spotreba cca6-7l, pri slusnej jazde pod 6L.pravidelne udrzovana. spolahliva.
druha ma 260tis a v lete isla do bazaru, tam jej pridali 40tis na cene a ubrali 100tis na tachaci.a jazdi dalej.bez nejakych zasahov do motoru, spolahliva, jazdi tiez velmi dobre....
p.s. uz som spominal ze nikdy nekupujte auo v bazare?

Jde oto,jak se k ní kdo chová-známý má najeto těch 260tis a je v klidu ale ta 1,3 u Toyoty opravdu vydrží přes 250tis. jen vyjímečně-známý je prodejce Lexus, Toyota, Subaru tak by měl vědět, co říká a když jsem chtěl kupovat Toyotu, většina přes 200tis. měla motor v řiti. Je to o přístupu. Každopádně-pohodlí,super spotřeba,hatchback velký kufr a dobrá cena-nikoliv cena dílů. :wink: Bazary jsou děsné,to je fakt.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Georgius » pát led 13, 2006 07:38

Je to malinko OFF-Topic, ale toho aerodynamického hluku jsem si všimnul taky (u 2111 nad 120). Tuhle jsem jel jako spolujezdec v Oplu Omega (nějaký ten dieselový třílitr či co) - rozdíl proti Ladě byl hlavně v hluku v kabině :)

Nezkoušeli jste s tím někdo něco dělat ? Třeba nějaké "tunigové" těsnění :wink: ? A mám také pocit, že mezi zadními dveřmi a C sloupkem máme také trochu víc místa něž je nezbytně nutné :?
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 4007
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » pát led 13, 2006 08:11

Geo: Kdybys něco vymyslel, dej vědět.

Ale sehnat tady něco "užitečného" na Ladu 211x jinde než v CS Auto se mi nepovedlo. (Kromě Flipra Toma, který nabízí sportovní výfuk s ohňovým efektem o kterém stále uvažuju. :-))

Já jsem rád, že nic nedrnčí a že mi tam neteče.
Navíc, když je přítomen aerodynamický hluk, stejně nestíhám společensky konverzovat.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » pát led 13, 2006 08:26

Georgius píše:Je to malinko OFF-Topic, ale toho aerodynamického hluku jsem si všimnul taky (u 2111 nad 120). Tuhle jsem jel jako spolujezdec v Oplu Omega (nějaký ten dieselový třílitr či co) - rozdíl proti Ladě byl hlavně v hluku v kabině :)

Nezkoušeli jste s tím někdo něco dělat ? Třeba nějaké "tunigové" těsnění :wink: ? A mám také pocit, že mezi zadními dveřmi a C sloupkem máme také trochu víc místa něž je nezbytně nutné :?


To není hluk, ale přímo kravál. :lol:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Jiri » pát led 13, 2006 09:44

To jsou mi veci ..ja myslel ze to dela jen moje priblizovadlo ktere je od pocatku po bouracce.. ja to vyresil samolepicima paskama z mechove gumy. Ne ze by se to dalo srovnat s tichem v Omeze....:-) ale prinos je obrovsky. pak to chce taky nedovirat okynka uplne na krev nahoru.. tim se taky snizi hladina hluku.
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » pát led 13, 2006 09:56

Kam jsi ji nalepil? Pošli prosím foto.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » pát led 13, 2006 11:07

je nalepene tam kde se dotyka normalni tesneni dveri...:-) vzpomel jsem si ze jeste dluzim fotky zadnich svetel..snad nezapomenu:-)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Skalouš » pát led 13, 2006 11:11

I dole u prahů?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » pát led 13, 2006 11:13

test s volvem
volvo to je jina trida.:-) btw myslim ze nekde existuje mezinarodni forum uzivatelu a majitelu volva ktere je specializovane na situace kdy volvo svou robustnosti zachranilo nekomu zivot:-)
hmm takova 960 combi:-))) horky kandidat na rodine pohybovadlo:-)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Honza CZ » pát led 20, 2006 00:14

Jiri píše:test s volvem
volvo to je jina trida.:-) btw myslim ze nekde existuje mezinarodni forum uzivatelu a majitelu volva ktere je specializovane na situace kdy volvo svou robustnosti zachranilo nekomu zivot:-)
hmm takova 960 combi:-))) horky kandidat na rodine pohybovadlo:-)
Tak zajdi k nám www.volvoklub.cz
Honza CZ
 

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Kalina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků