Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2009 18:21
od Hurikán
Cooper píše:za 4 roky přijedu na sraz v Octavii II 1,6 TDI
Tak to budeš mít vážně "dělo". :finga:



Z čistě obchodního hlediska je to pro Ladu krok dobrým směrem. Možná to u nás trošku pomůže prodeji, i když asi jen nepatrně. V Rusku se to asi moc nechytne. Kvůli mrazům a problémům s naftou tam mají drtivou většinu věcí na benzín a u toho asi taky zůstanou.

Oni se lidi jednou z těch turbokamen fakt zblázní. Hlavně v naší zeměpisné šířce. Všichni si pořídí hulící dýzly a pak se strašně diví, proč je tolik lidí nemocných a má i raka. Bodejť by neměli, když dýchají v jednom kuse saze.

PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2009 18:39
od Veverka
Tak tak,však oni třeba jednou procitnou.

PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2009 19:37
od zelvotron
Cooper píše: za 4 roky přijedu na sraz v Octavii II 1,6 TDI :-D


a to chceš obdiv, nebo politování? :mrgreen:

Ale s výběrem značky myslím chybu neudělali, nakonec není to poprvé, kdy je pod kapotou předopohonové Lady nafťák od Peugeotu :)

PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2009 20:21
od Michael 4x4
a čo ešte malo naftu? ja viem iba o Nive a teraz o tomto

PříspěvekNapsal: stř zář 23, 2009 20:52
od zelvotron
Samara, ale to už je hodně velká rarita.

PříspěvekNapsal: čtv zář 24, 2009 15:24
od FOMA
a asi před 20-25 lety tuším,že to byl Motorpal kdo vyvíjel pro klasickou Ladu 2105-07 turbo,dokonce to tu i jezdilo jedna 2104 s motorem 1500,který měl prý na motoru posazenou jinou hlavu no a již zminované turbo-jinak zbytek motoru byl shodný-bez úprav!!Jezdilo to a auto bylo prošpikováno ruznými otvory v palubce a přepážce motoru s tím,že z interiéru bylo vidět jak je turbo rozžhavené :D no a pak byl rok 1989 a ze spolupráce sešlo :evil:

Já jsem to osobně neviděl,znám to jen z vyprávění jednoho pracovníka-školícího z fa.Bosch v Praze Krči,který prý tohle viděl a jel v tom osobně poněvadž v těch letech byl na VÚT.
...dodnes mu závidím,poněvadž to by byl jistě zážitek 8)

PříspěvekNapsal: čtv zář 24, 2009 19:34
od Maysner
Michael 4x4 píše:a čo ešte malo naftu? ja viem iba o Nive a teraz o tomto


i klasika ma 1.5D 8)

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2009 11:03
od dmatej
Maysner píše:
Michael 4x4 píše:a čo ešte malo naftu? ja viem iba o Nive a teraz o tomto


i klasika ma 1.5D 8)


40kW myslim :(

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2009 10:30
od Wolfhunt
Pred X rokmi niektori ludia si do zigulikov davali naftaky z nejakych fiatov. A vraj nebolo treba vela toho menit. Spotreba klesla v tych casoch z klasickych 10 litorv na 6 - to potom bolo machrovania. Sused mal taku prerobenu 1600-ku.

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2009 10:47
od Laďuša
Tak o tom jsem eště neslyšel. A 10 bych za klasiku asi nepovažoval

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2009 11:00
od Majo
a pri tom stacilo vymenit webra za ozona a dat si to poriadne nastavit :roll: