Dmatej je o několik kol čtení zpět, problém s ŘJ měl taky, a je nasraný na Fridex G12+, neb je to svinstvo jak sliny Vetřelcovy, prosákne všude.
Dmatej svou ŘJ zachránil - vysušil, vydrbal lihem, přepájel jeden naleptaný spoj a přelakoval ho lakem na nehty, ŘJ obalil do izolačky. Půl roku ok, min. týden opět horší starty, včera ŘJ ven, to svinstvo prosáklo i skrz lepidlo izolačky a to aniž by přestala lepit!
Jen jsem to vysušil a pokud mi někdo řekne, jak se k tomu posranému topení dostanu, má u mě pivo - pouze za předpokladu, že se mi to fakt povede
.
Jinak ŘJ se teď válí opět u spolujezdce pod nohama a auto jezdí bez problémů. Do Sadské se stejně chystám, už mám menší seznam úkonů, takže se mi v tom nechce nijak moc rejpat. Na Sadskou vyrazím ve chvíli, kdy vychytám menší problémy na Laďce (zadní brzdy, přechod na elektrický ostřikovač, brutální zatékání kolem skla řidiče - houba v povinné výbavě
; v září mě u ní čeká další STK, když už mám kompresor, tak vystříkám dutiny a znovu přetřu štětkou prahy
).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).