Stránka 13 z 15

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2009 10:55
od tavri
Co píše Petrhc může být pravda. Ze všech dveří jsem dávno folie seškubal pryč, takže už jsem pozapomněl, že tam byly... Folie prakticky znemožňovaly snadnou demontáž celého mechanismu ven...
nemilosrdně vytrhat...

PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 20:11
od r520
no tipnul bych to na středovou krabičku s tlačítkama.... dá se to sehnat nový? tušíte cenu?

PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 20:23
od zelvotron
Nový to koupit určitě půjde, cenu netuším, žádná láce to asi nebude, ale pokud jde o ty "mikro"spínače stahování tak sem s tím měl taky problém, ale normálně sem to rozebral a opravil byl tam jen vypadlej takovej bazmeq. (nj sem do toho předtím totiž mlátil páč sem byl nasranej, protože se mi kousnul elmotorek stahování)

nová 111

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 20:57
od Green
ahoj minulou sobotu jsem se postaral o rozšíření našich řad o jednu 111ku,Já tedy jednu už vlastním a na základě vašich i mych zkušeností jsem doporučil tchánovi koupi jedné 111ky,byla k mání v Pardubicích od Automonti,r.v.2001,16v,39500km,velice zachovalá,pravidelný servis,prostě celkem dobrý vzhled a stav,hned jsme ji provětrali při 150km cestě domů a zatím vše ok,tak doufám že nezklame a bude sloužit stejně dobře jak ta moje,která až na maličkosti slouží dobře

Re: nová 111

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 21:00
od Cooper
Green píše:ahoj minulou sobotu jsem se postaral o rozšíření našich řad o jednu 111ku,Já tedy jednu už vlastním a na základě vašich i mych zkušeností jsem doporučil tchánovi koupi jedné 111ky,byla k mání v Pardubicích od Automonti,r.v.2001,16v,39500km,velice zachovalá,pravidelný servis,prostě celkem dobrý vzhled a stav,hned jsme ji provětrali při 150km cestě domů a zatím vše ok,tak doufám že nezklame a bude sloužit stejně dobře jak ta moje,která až na maličkosti slouží dobře


Není to modrý kombajn?

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 21:02
od Green
jo přesně tak,byl na S-auto

pár dotazů nováčka s 2111

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 13:32
od RadekP
ahoj,

přikoupil jsem vaz 2111, 1.5 16v, euro 3, rok 2003 a jakožto nováček s novou řadou mám pár dotazů na zkušenější z Vás :))

1)dynamika - proti 2107 1.7i se mi zdá, že se to musí výrazně víc točit a i tak to má pomalejší odpich, pomalejší reakci plynu ?! rozdíl 62-68kw samozřejmě není velký, kombík je taky těžší ... ale přesto jsem čekal že to pojede "líp" ... je íčko moje tak dobrý, nebo je něco v nepořádku s mojí 2111 ?
(ř.j. nehlásí žádné závady, olej, filtr vzduchu, svíčky jsou nový)

2)spotřeba proti íčku nižší, zvlášť při svižnější jízdě po dálnici (holt žádná aerodynamika cihly) ALE co mi vadí - zastavím auto, ručička palivoměru ukazuje cca 10l (plubní počítač píše 10l) ... po pár hodinách (stání na rovině) nastartuju - a ručička výrazně níže, pp ukazuje 7l!! - rozjedu se, po 10-20km ručička vyleze nahoru cca o 2l, litr to dejme tomu sežralo ...
je to vlastnost palivoměru, nebo závada ?

3)palubní počítač píše napští v síti 13.2 (volnoběžný otáčky 800, vypnutý světla) - to se mi zdá málo, měření voltmetrem na baterce ve stejnou chvíli ukazuje 13.8v ... kde může být problém ? resp. je to problém ?

4) při výměně žárovky jsem v motorovém prostoru zapoměl ten plastový kryt lampy .... výsledek kryt po přibouchnutí kapoty rozdrcen :)), jako náhradní díl se nedodává - netušíte čím ho jednoduše nahradit, aby mi nevyrezly paraboly ?

předem dík za odpověď :)

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 14:34
od zelvotron
1) Jel jsem jednou na srazu sprint proti 21044 a výrazněj sem začal ujíždět až od dvojky a 3500 ot. Takže bych se tím asi nějak neznepokojoval, samozřejmě takhle po netu se dá těžko říct, jestli Tvoje 2111 jede hůř než jiný.

2) Jo, záleží na náklonu, ta ručička leze pomalu, asi je to schválně, neřešit. Věřit spíš PP, jakej máš?

3) Dělá mi to stejně, asi přechodový odpory, neřešit

4) Jaký máš světla? Nějaký krytky mám.

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 15:13
od RadekP
dík moc za odpovědi !! zkusim to dotáhnout na nějaký sraz a srovnat dynamiku s ostatníma :) subjektivně si na to nemůžu stěžovat, íčko mi ale přijde živější a naprosto bezprostředně reagující na plyn ... holt do toho nevstupujou žádný váhy vzduchu a podobný vymyšlenosti :))

k té ručičce palivoměru - palubní počítač (mám štat 110x4) ukazuje vlastně to co ručička, tj. ručička se po pár hodinách stání "propadne" a pp odpovídajícím způsobem ukazuje o pár (2-3l) míň ... pak při jízdě ručička postupně leze nahoru a i podle pp zbylého paliva v nádrži přibývá, v určitý moment ho "přibývat" přestane, a palivoměr se začne chovat normálně - paliva s pokračující jízdou ubývá ... pak zastavím, a když znovu nastartuji, ručička je o kus níž a pp ukazuje o pár litrů méně ... dá se s tím žít ale je to trochu nepříjemné, asi nějaká vlastnost čidla úrovně paliva, pp by měl brát údaje ze stejného čidla jako ručička


světla mám jakási bosh, s plastovými "nacvakávacími" kryty, doma se mrknu přesněji

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 15:35
od FOMA
moje reakce na dynamiku byla obdobná , oproti 1500s jako by to bylo línější ale je to 16v takže si to žádá otáčky záběr přichází opravdu v 3500ot/min.Klasika prostě táhla od spodu,ale 2111 je zase příjemná v rychlostech 120-140km-h(motor si jen bzučí a je tam příjemných 3000-3500ot/min 8) je to prostě jen o zvyku.

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 16:04
od zelvotron
Ono je to víceméně vlastnost všech čtyřventilových motorů, u některejch je to výraznější, u jinejch zase míň. Amyslím že motor 2112 je v tomhle tak nějak průměr.

No s tím palivoměrem, pokud stojí auto nakloněný vlevo a čumákem do kopce, tak rozdíl může bejt i skoro 1/4 nádrže. A ručička fakt pak nahoru nevyleze okamžitě co se vjede s autem na rovinu, ale až po pár minutách/kilometrech.

Jo ty nacvakávací krytky bych měl mít náhradní. Na světla Bosch bez čočky.

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 16:29
od Maysner
zelvotron píše:Ono je to víceméně vlastnost všech čtyřventilových motorů, u některejch je to výraznější, u jinejch zase míň. Amyslím že motor 2112 je v tomhle tak nějak průměr.


u ctyrvalcu asi jo. ale co jsem vypozoroval u sestivalcu BMW. tak tam R6 24V jede hodne dobre odspodu, oproti R6 12V, kterymu se vic libi otacky

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 14:42
od r520
tak jsem se po delší době přihlásil, abych přispěl do svého tématu...

stav mé 2110 je nyní takový, že se s ní rok nejezdí. Mám služební auto, naši mají nové auto s tažným. Zkusil jsem jí teď rozchodit, ale asi je něco s elektrikou, protože po napojení baterie kontakt (teď nevím jestli plus nebo mínus) začne jiskřit. To samé to udělá, když jsem zkusil start z jiné baterie. Začalo to pěkně hřát kabely až se tavily...

Takže něco zkratuje... Kromě toho stav z loňska: přestal jít centrál, stahování oken, stále nesvítí palubka a motor i přes výměnu termostatu dost hřeje, na volnoběh vaří...

Jinak motor má 72 000 km, skvěle výkonej, báječně úspornej. Kastle nerezne a kromě provozních skrábanců atd. je auto ve vizuálně dobrém stavu.

Otázka zní: nepotřebuju ho, netuším kolik by stála oprava... jestli má vůbec smysl. Je to auto vůbec i po opravě prodejný a za kolik? Případně, prodat někam na náhradní díly? Zas komu.....

Skoro mi je toho auta líto. Měl jsem ho prodat hned, když jsem dostal služebák a nenechat to jen tak zchátrat...

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 16:05
od mirozv
r520 Len tak mimochodom. Polaritu káblov si dodržal. Inak si asi s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou poslal usmerňovacie diódy v altíku na návštevu do mauzólea. Ak je polarita správne tak len skontrolovať káble, či si na nich nepochutili nejaké zveratká a nie je niekde skrat. Nesvieti palubka chápem správne, že neide podsvietenie, ale budíky ukazujú? Centrál a okná pozrel by som najprv poistky. K otázke predajnosti. Každý tovar má svojho kupcu. Skôr by som to videl asi na ND.

PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2011 16:17
od zelvotron
Pokud by to bylo pojízdný, tak by se to třeba za těch 15 až 20 tis. prodat dalo i s drobnýma nefunkčtnostma (okýnko, centrál ap.), předpoklad platná stk.

V současným stavu je to dosti neprodejný, leda to odtáhnout k mistru Plavcovi, sedana ještě nemá :lol:

Baterka - tak obráceně jí snad nezapojil, vždyť kolíky + a - mají i odlišnej průměr. Není někde prodřenej + kabel od baterky ke startéru, altíku nebo k pojistkovce? Zkus změřit odpor mezi plus svorkou a kostrou.