koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod honzat » sob čer 20, 2009 22:39

mě se ventilátor spíná ve 102 stupních, ale za jízdy mám teplotu kolem 90 stupnů-podle počítače, ručička nevykazuje pokaždé stejnou hodnotu jako počítač.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod rudo. » ned čer 21, 2009 10:47

Podľa toho čo som načítal na RU klube, tak ventilátor ti zapína správne, ale ideálna teplota podľa počítača (tvrdia, že len tá je smerodajná a presná) je 90-95 stupňov. Teplota sa na dlhej trase nemá skoro vôbec meniť. Podstatnejšia zmena teploty nastane len v kolónach a občas na križovatke a to počas leta. Inak v zime na severe RU sa táto Lada nestačí nahrievať na bežnú prevádzkovú teplotu.

Niekto tu už spomínal, že vyvažoval vrtuľu na chladiči. Ako sa to dá? Veľmi by ma to zaujímalo.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod plavec » ned čer 21, 2009 17:33

rudo. píše:Teplota sa na dlhej trase nemá skoro vôbec meniť. Podstatnejšia zmena teploty nastane len v kolónach a občas na križovatke a to počas leta

A při jízdě do strmého dlouhého kopce.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Vláďa B » ned čer 21, 2009 18:50

rudo. píše:Niekto tu už spomínal, že vyvažoval vrtuľu na chladiči. Ako sa to dá? Veľmi by ma to zaujímalo.

Asi bych to dělal stejně jako když v práci vyvažuji kola na pásovou pilu. Je zapotřebí mít naprosto přesně vyrovnané dvě kolejničky. Vrtuli umístit na hřídelku a položit na lože. Těžší strana se vždy přetočí dolů. Pak už stačí ubírat materiál dokud vyvažované těleso nezůstane v té poloze do které ho umístím.
Vláďa B
 
Příspěvky: 124
Registrován: ned led 18, 2009 19:27
Bydliště: Bohdíkov 44

Příspěvekod rudo. » ned črc 05, 2009 13:45

Vďaka Láďo za radu, no nedokázal som to vyvážiť.
No keď som sa bezradne na tú vrtuľu pozeral, niečo ma napadlo.
Rozmiestnenie štyroch listov je akokeby to boli uši na zajacovi a tak som do medzier dorobil ešte dve uši z plechu aby to bolo súmerne na pohľad vyvážené. Na moje veľké prekvapenie, ono to funguje, chod vrtule je skoro bez vybrácií a s väčším účinkom. Len nenapíšte, že kto by sa stým patlal a pod. Mám to aj nafotené.
Ku teplote motora: vymenil som termostat za nový a je pokoj. Tí RU majú pravdu, ktorí tvrdia, že teplota motora je stále 90 stupńov a to pevne a zmení sa to len v zápchach. Najazdil som asi 200 km a neviem čo je prehrievanie a zopínanie ventilátora. Vyslovene mám pocit, že som trápil pred tým motor aj keď voda nevrela, 95 stupńov a viac je veľa treba to riešiť na rozdiel od názoru niektorých RU, ktorí tvrdia,že to riešiť netreba.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Dusan » ned črc 05, 2009 15:33

LE aby si nemusel davat pre d ventilator ...sietku z drotu...ked ti ta vrtula odleti do chladica....
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod rudo. » ned črc 05, 2009 20:26

Aháá, to som nevedel, ešte že si mi poradil. Ďakujem za radu.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod r520 » stř srp 12, 2009 07:28

tak výměna termostatu pomohla. akorát dřív byla teplota hodně pod 90 a teď je tesně nad 90. mám dodělaný ruční spouštění větráku....

stalo se mi, že auto začalo "skákat" při rozjezdu, netáhlo, občas jelo na tři válce. vyměnil jsem kabely, svíčky a nic. pak jsme si všimli, že se povolila kovová svěrka hadice sání. a zas je vše ok. :D docela mě to vylekalo.

akorát mi teď velmi lehce svítí pořád kontrolka baterie. když nastartuju, svítí silně a hned se jakoby vypne. ale za tmy je vidět, že svítí tak se třetinovou intenzitou.

auto v klidu startuje, jezdí, baterie je "pod vodou". může to být jen chyba kontrolky?
Rudá Střela, jarní spotřeba mezi 6,0-7,0 L/100km
Uživatelský avatar
r520
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 09, 2008 20:36
Bydliště: budějovice

Příspěvekod Cory » stř srp 12, 2009 07:34

skor chyba diod?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod FOMA » stř srp 12, 2009 15:47

taky to vidím na diody(pmocné-budící)jedna z nich je vadná nebo,,ukopnutá,,auto se tváří,že dobíjí no sice i dobíjí ale nedostaneš z toho plný výkon.
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod r520 » čtv srp 13, 2009 12:20

to foma: takže je potřeba něco opravit?
Rudá Střela, jarní spotřeba mezi 6,0-7,0 L/100km
Uživatelský avatar
r520
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 09, 2008 20:36
Bydliště: budějovice

Příspěvekod Wolf » čtv srp 13, 2009 12:44

r520 píše:...akorát mi teď velmi lehce svítí pořád kontrolka baterie. když nastartuju, svítí silně a hned se jakoby vypne. ale za tmy je vidět, že svítí tak se třetinovou intenzitou...

podobnou závadu jsem měl před léty ještě v záruce a vyměnili mi celý alternátor
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod plavec » čtv srp 13, 2009 16:39

r520 píše:to foma: takže je potřeba něco opravit?
Vyndej alternátor a zanes jej k eletrikáři, on už si poradí.Zřejmě bude přiletovávat nové diody, či tak něco. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod FOMA » čtv srp 13, 2009 18:36

r520 píše:to foma: takže je potřeba něco opravit?

ano,diodový blok,takže alt.ven a rozebrat,pokud tomu sám nehovíš tak to zanes nějakému autoelektrikáři,bývá to docela běžná závada u 9ti diodových altíků :)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Fišer Jiří » čtv srp 13, 2009 20:23

Ano mohu potvrdit ,je to diodovým blokem,rodičům též prosvěcovala kontrolka dobíjení.Už nevím kolik to stálo myslím kolem 1000Kč.Když tak pročítám příspěvky,tak se objevují stejné závady desítkové řady.Už jenom zapisovat km,v kterých se ta závada objevila a už se na to může člověk připravit. :)
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
 
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron