Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

ten plastový předek před předním oknem musí pryč jsou tam pod krytkama šrouby, ale je to možná ještě přilepené. Topení
Franta
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Topení

Příspěvek od Jura Baran »

Tipoval bych na radiator topení. Na Samaře (2109 r. v. 93) odešel po 5 letech. Na chvíli se to spravilo tím, no nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje takovej ten instantní vodní kámen na opravy netěsností chladící soustavy, ale pak to bylo stejně v háji, protože ten instantní humus začal ucpávat hadice topení. Radiátor musel stejně ven a to byla "sranda", protože musí ven celá přístrojovka a radiátor neby :oops: l taky z nejlevnějších.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Už se mi povolila spousta pásek na hadicích. Ty, co jsou vidět, jsem vyměnil za české a pohoda, takže první, po čem jdu jsou pásky.
Bude-li to radiátor, hodím to na Mělník. Ale kdyby to byla ta páska, tak mi připadá zbytečné ztratit s tím 2x půl dne cestováním...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Ahoj Skalousi mel jsem v kvetnu podobny problem. Nakonec to vyresila vymena hadice co vede k topeni. (v melniku)
Problem lady spociva v tom ze dost hadice je bez textilni vlozky a tim padem se tlakem docela nafukuji (tlak je tam docela velkej) a pak tu hadici prorizne ta sponka. HAdice ke kterym se trochu muze jsem uz taky menil sam, nebo zkracoval po te co je spona prorizla.
NA porve to nepoznali a vymenili vicko..tohle dela ze zacatku jen teply motor, studeny to netece ani natlakovany.
Nejen ze musi ven ten plastovej vehement, ale i sani, hlavni brzdovej valec, posilovac,... proste pakarna. Rikali ze to delali od 9rano do 15. hod a tomu verim.
DAlsi problem je ze v melniku tam daji original hadici ktera nema textilni vlozku (takze za chvili to bude znova) a protoze hadice jsou tam 2 a stoji snad 20kc kus tak jsem rikal at vymeni preventivne obe.. pry ne, ta druha byla ok.
s praci je to na cca 1000kc...
mam ted dojem ze se mi za chvili prihlasi ta druha "djeste dobra od topeni ..za poslednich 1000km ubylo tak pul litru kapaliny..
ach jo......jak me to auto sere.
ySam na vymenu tehle hadic nemam cas a davat to jinam nez do melnika nechci, kdyz nekdo nevi jak to rozebrat tak na tom stravi mladi a bude nasranej a s chuti to pak taky odflakene.
Pry nove modely od 2004 maji delsi trubky topeni a tak se k hadicim muze bez silene demontaze vseho okolo.
zaplatpanbuh ze tahle lada nema ventil topeni:-)
radiatory topeni pry docela drzi ale stoji nekolik tisic + prace..atd...

preju rychlou a levnou opravu:-))))
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Kácím na to, jede to do Mělníka. Další tři roky to mít nebudu, takže tam ůžou dát, jaké hadice chtěj.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

kdyz porovnam hadice ktere pouziva tady casto zatracovany koncern vw s tema co sou v lade... no comment... lada pouziva vetsinou rovne hadice bez textilni vlozky, vyjimkou jsou jen ty "tluste" k chladici a termostatu.
Vsude jinde byva zvykem pouzivat na chlazeni tvarovane hadice s vlozkou.. tim tvarovanim se predejde jejich mechanickemu namahani a prosoupani o nektere jine dily. Skoda 1000 -120 na tom byla stejne jen s tim malym rozdilem ze pracovni teplota nebyla vetsi nez 100st.C.tim padem de facto skoro bez tlaku....
btw u lady je spinani ventilatoru reseno pres pocitac a rele.. takze pri 107 st c sepne.. kdyz uz je ve hre pocitac tak je otazka jednoho vykonoveho prvku ktery umi pri nizsich teplotach regulovat rychlost vetraku a predejde se castemu natlakovani systemu.. to vsecko je o spolehlivosti...
Kdo nejezdi po meste tak tyhle problemy nema....
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ja ma dojem ze kvuli praskle hadicce ke srtici klapce (praha-brno a zpet) jsem asi pripekl simerinky v hlave.. budu je muset nechat v melniku vymenit...:-(
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Pánové, vždycky říkám, zlatá ZAZ Tavria. Asi se budu muset Ukrajincům omluvit, jak jsem na ně nadával. Ale použité materiály a hlavně kvalita zpracování byla nepochybně lepší. Tam byly i ty Jirim zmiňované hadice s textilní vložkou. Sponky byly kvalitní atd. A celkově to auto bylo lépe a důmyslněji postaveno. Ale s odstupem času stejně říkám že to na Ladu nemá, ani na Samaru, která je nepochybně lepší a bytelnější. Prostě něco jako třídveřový Favorit s některými neduhy Olcita.
Naproti tomu Lada 211x je fajn, jen kdyby to nebylo tak odfláklé a ty materiály, gumy co hned zpuchřej a plasty co se zkřivěj, možná křivě sestaveno už z výroby? :? Prostě auto na export si představuju jinak.
Jiri: Ty sponky jsem měnil zatím dvě. Jednu u termostatu a druhou dole u benzínové nádrže. Ty ruský sponky jsou hrozný v tom, že se nedají dotáhnout, při dalším pokusu o dotažení dojde k ustřižení závitu, však víš... :wink:
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

elektrika - zadni dvere

Příspěvek od Jiri »

Pratele,
uz zase ( po 3/4 roce) se urvaly draty ktere vedou elektriku do 5 dveri (kombik). Bude to uz nekolikere nastavovani tech dratu..... snad to zase chvili vydrzi), hadicka k ostrikovaci to taky moc dlouho nevydrzela...
MAte nekdo podobne zkusenosti?.. ja ty dvere pouzivam denne...
J
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

u mě zatím klid a taky to používám skoro denně. I když je pravdou, žer u kombíku to bude asi víc namáhané.Jaký, že to máš rok výroby, Jiří?
Franta
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Rok vyroby je 2001, nekdy z pocatku roku.
No az to rozeberu tak uvidim, skoda ze nemam k dispozici silikonove kabliky, jsou podstane ohebnejsi a v zime se to neda srovnavat..btw.
Ja myslism ze to opravdu je moc zavisle na konkretni konstrukci a taky na tom kolik zmekcovadla prislo do dratu...
je si ted vzpominam ze od "minule opravy to bude necele 4 mesice
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Hadička k ostřiku mi taky praskla, dráty zatím ne. (r.v.2002)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

jo jo...pul kralovstvi za jemnou silikonovou licnu, nejlip tak v 5 barvach..
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Mám nový radiátor, černý plast pod předním oknem a dvě hadice.
Sk.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

za kolik?
Franta
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“