Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Wolf » úte úno 13, 2007 11:53

Ne, ne, ani to. Kazda svicka ma svoji civku, ktera je nasazena primo na ni ve stinenem pouzdre. Vyhodou je nulova prodleva, zadne plazive a prechodove proudy, nevyhodou dost velka cena. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Jarda » úte úno 13, 2007 21:29

zelvotron píše:Skalouš:Zřejmě tam bude nějaká integrovaná zapalovací lišta přímo na svíčkách, něco jako v posledních Felíciích 1,3 a ve Fábiích s motorem Škoda 1,4 OHV.
Jenže i tyto měly 2 cívky na 4 svíčky - sice umístěné blízko, ale propojené VN kabely. To jen na první pohled vypadá, že jsou ty cívky přímo na svíčkách. Nejsou.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod tavri » stř úno 14, 2007 06:14

Hmm, to se schválně kouknu do Feldy 1.3 MPI. Cívku na svíčce má i sousedův Fiat Stilo 1.6 16V (r.v. 2002 - najeto 60 tis. km.). Už mu jedna v Polsku odešla. Dokuckal se do Náchoda do servisu a z Hradce mu ji přivezli. Za 3 hodiny měl opraveno a mohl se vrátit domů (2500 Kč). U Lady bychom měli asi smůlu. Ale odtahovka bere každý auto :lol:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » stř úno 14, 2007 09:43

Jarda píše:Jenže i tyto měly 2 cívky na 4 svíčky - sice umístěné blízko, ale propojené VN kabely. To jen na první pohled vypadá, že jsou ty cívky přímo na svíčkách. Nejsou.


No já taky netvrdil že tam jsou cívky přímo na svíčkách. Koneckonců sem to viděl asi třikrát a nijak detailně sem to nezkoumal :D . Nicméně to asi vyjde nastejno, protože pochybuju že by se ty kabely v tý liště daly nějak rozumně vyměnit, protože třeba na Fábii 1,4ohv v Blatný taky nic nenabízej.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » stř úno 14, 2007 10:04

Pratele ja jsem tim svym puvodnim prispevkem nechtel rozpoutat nejaky slovni souboj. Mel slouzit pouze k rozveseleni. Ono je to nakonec jedno, hlavne, ze to haze jiskru. Kdysi jsme si nedovedli predstavit vicevalcovy ottuv motor bez rozdelovace (pominu-li NDR) a dnes jsou hold na ustupu i vysokonapetove kabely. Cest jejich pamatce :) . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod zelvotron » stř úno 14, 2007 10:11

Wolf píše:Pratele ja jsem tim svym puvodnim prispevkem nechtel rozpoutat nejaky slovni souboj.

No však já taky ne :D :D :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » stř úno 14, 2007 10:27

Vyměňoval jste už někdo palivový filtr? Obcházím auto jak mlsnej kocour a nevím, co bych na něm spravil, když se nic nechce podělat :lol:
Přílohy
Cam000203.JPG
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » stř úno 14, 2007 10:43

tavri píše:Obcházím auto jak mlsnej kocour a nevím, co bych na něm spravil, když se nic nechce podělat :lol:


Co takhle přijet do Prahy, nějakou práci na autě bych určitě našel :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » stř úno 14, 2007 11:42

tavri píše:Vyměňoval jste už někdo palivový filtr?...

Ja ano, i kdyz jsem nemusel. Mel jsem hlucnejsi palivove cerpadlo a tak jsem zkousel i nesmyslne veci. Pomohla az jeho vymena :) . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Jarda » čtv úno 15, 2007 21:57

tavri píše:Vyměňoval jste už někdo palivový filtr? Obcházím auto jak mlsnej kocour a nevím, co bych na něm spravil, když se nic nechce podělat :lol:
Ještě ne, ale už leta se na to chystám a od loňska ho mám koupený. Teprve minulý týden, když jsem vyměňoval pakny, jsem si všiml, kde vlastně je. :) Asi bude muset ještě počkat na lepší počasí. Zato brzda u LP kola nepočká - trvale přibržďuje. No a pak mě čeká výměna těsnění mezi 1. dílem výfuku a katem. Na nudu si tedy stěžovat nemohu. Jo a ještě musím doladit pásy, při odvíjení se zasekávají.
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod radek mb » sob úno 17, 2007 22:29

Ano,je to tu.První vážnější porucha.Zatáhl jsem ruční brzdu.Auto tak stálo asi hodinu.Potom jsem jel ale ze zadního bubnu se začali ozývat podivné zvuky.Dření.Ignoroval jsem to chvíli,ale když to začlo brutálně drhnout a čekal jsem ,že se to začne sypat,jsem měl obavy zda dojedu domu 10 km.Vypadá to,že se něco uvnitř bubnu urvalo a při jízdě to tam drhne a různě se to tam seká.Co to může být?Můj ruský kemo po netu si myslí,že se urval nějakej vehement od lanovodu ruční brzdy.
Moje otázka zní:je system zadních brzd stejný jako u krabic?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod rudo. » ned úno 18, 2007 09:07

Ahoj, Radek, keď mi nevynadáš :) , tak ti k tomu niečo napíšem. Zadné brzdy, ako som tu už spomínal som robil sám doma v garáži. Nie je to žiadna veda, ako nie je žiadna veda, ako všetko čo už vieme robiť. V prvom rade, zadná brzda je originál so Samary, takže cena súčiastok by tomu mala aj odpovedať. Brzdový valček je z 05 použitom aj na Samare. Neviem do akej miery je to zhodné s krabicou, ale principiálne by sa to nemalo veľmi líšiť. Ručná brzda má byť utiahnutá najviac na piatom zube, a zhruba tam ju aj treba nastaviť. Čo sa ti tam rozsypalo a aké škody spôsobilo? Toto si netrúfam zhodnotiť. Pri demontáži môže byť največší problém so stiahnutím zadného bubna. Tu treba dávať najväščí pozor. Ak ide ľahko, ostatné by už mala byť hračka. Hlavne si nerob starosti, lebo tá zadná brzda je len Samara. Tak neviem ako to chceš riešiť, kľudne sa pýtaj, rád ti napíšem viac.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod radek mb » ned úno 18, 2007 10:02

Rudo díky,jen jsem měl obavy,aby tam nebyl nějaký velký rozdíl v tom základnim systému,jak je to dělaný.Dneska to rozdělám a uvidim.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod rudo. » ned úno 18, 2007 10:12

Radek, hlavne dávaj pozor, aby si nerozbil brzdový bubon.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod radek mb » ned úno 18, 2007 12:43

šlo to sundat v pohodě,závada byla pouze v tom ,že se odlepilo brzdová obložení z paken adělalo to tam bordel.Takže koupit nové obložení a vyměnit. :(
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků