Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod pilotek » úte bře 21, 2006 19:04

Martina:Tá dielenská príručka má 201 strán.Ak niekto bude niečo potrebovať,nie je problém.
2110
pilotek
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 04, 2005 19:38
Bydliště: KOSICE

Příspěvekod rudo. » stř bře 22, 2006 20:08

Zdravim vsetkych, aj tych najmudrejsich, ale aj tych menej. :lol: Pilotek, tvoju ochotu si cenim. Morcakova aktivita je tiez super. Tavriho zdokonalenie v rustine je mi doverne zname. Lada slape ako hodinky a dokaze to v pohode na 5,5 l. :wink: Tie kostky tam musim zatial tiez dat. :shock: Inac je to ruska raketa. :D Prajem vsetkym lahku pravu nohu. :roll:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Jura Baran » čtv bře 23, 2006 07:50

rudo: Inac je to ruska raketa. :D

Konečně zase jednou objektivní komentář. :twisted:
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvekod Skalouš » čtv bře 23, 2006 08:28

Naprosto souhlasím, jen že za těch 5,5l/100km musím jezdit po dálnici do 130km/h. A to mě pak stojí ještě cca 300kč/100km v kubánskejch doutníkách. :-) Nutno ještě podotknout, že Lada topí tak dobře, že ty doutníčky mohu vychutnávat i v zimě při dvou otevřených oknech a není mi u toho zima.
Jinak při průměrné rychlosti okolo 150-160km/h po dálnici a s polovinou kilometrů najetých po Praze jezdim za 8,5l/100km.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod martina » čtv bře 23, 2006 15:28

no, tak koukám, že zase budeme za exoty, ale nám to za 5,5 nikdy nejelo, na dálnice přes 130 okamžitých velmi zřídka, po městě si vezme poctivě 9 litrů. a těžkou pravou nohou to snad nebude, stará 21061 měla spotřebu velmi rozumnou. nejnižší dosažená spotřeba při rychlosti 120 na dálnici na delší trase 6 litrů. jinak běžnej průměr přes sedm litrů. naše auto se chová prostě úplně papírově, co se spotřeby týká.
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod Jiri » čtv bře 23, 2006 16:11

Martino, to neřeš:-) rozdíl 0,5 litru to je o ničem....
hlavně když to jezdí.....
:)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod martina » pát bře 24, 2006 13:00

jirko, s tím souhlasím. já to taky nijak neřeším, pokud to jezdí, je to pohoda. na bezin zatím mám, extrém to rozhodně není, tak co řešit.
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod Skalouš » ned bře 26, 2006 08:43

Právě se mi oběvila díra u spojky mez předposledním a posledním dílem výfuku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Potřebuju dneska jet 250km a bojím se, abych to pod autem nějak nenamotal, kdyby to upadlo úplně....
Zatím se to projevuje jen tuningovým zvukem....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Brandy » ned bře 26, 2006 09:11

Skalouš píše:Právě se mi oběvila díra u spojky mez předposledním a posledním dílem výfuku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Potřebuju dneska jet 250km a bojím se, abych to pod autem nějak nenamotal, kdyby to upadlo úplně....
Zatím se to projevuje jen tuningovým zvukem....

No pokud je to jen mala dira a neni to na upadnuti, tak muzes jet bez problemu. Pokud uz je to tak prorezly, ze to drzi pohromade jen silou vule, tak bych s tim nikam nejezdil. Musis to vizualne posoudit. :wink:
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » ned bře 26, 2006 09:23

Mě se pod to nechce, risknu to. Z boku je výfuk prasklý vedle spojky, extra rezatě to nevypadá. Prasklina, ovšem může kdykoli oddělit oba díly v místě vedle spojky. Jde mi o to, zda někdo neví, jak jsou oba díly připevněné k autu a jestli se s tím dá jet i po oddělení obou dílů....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » ned bře 26, 2006 11:16

Ja prihodim jen spekulaci:

co jsem zatim videl (Zigul, Felda, Laguna, Citroen), tak vyfuk ma 3 dily, prvni je chyceny na motor, druhy je chyceny ke karoserii/motoru v jeho predni casti a posledni dil je pruzne uchycen ke karoserii v zadni casti vozu. pokud vyfuk praskne ve spojeni 2. a 3. dilu, tak 2. dil zustava "plandat", ale vozovky se nedotyka, 3. dil muze zacit strachat o vozovku, takze je lepsi ten posledni dil predem oddelat a jezdit bez nej.

kolegovi upadl poslendi dil vyfuku cestou na dovolenou na slovensko. v cilovem miste sme to urvali a jezdil celou dobu bez posledniho dilu a 2 dil jen tak volne visel.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6482
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Skalouš » ned bře 26, 2006 11:25

Nedalo mi to a podíval jsem se pod to. Navíc mě ještě uklidnil Jiří, který už to měl.
Děkuji fšem.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » ned bře 26, 2006 13:40

Přehnil total po 5km od baráku. Úspěšná demontáž posledního dílu. Tuningovej zvuk. Pokračuji v cestě.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » ned bře 26, 2006 15:12

Skalouš píše:Přehnil total po 5km od baráku. Úspěšná demontáž posledního dílu. Tuningovej zvuk. Pokračuji v cestě.

:lol: :thumbleft:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6482
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod tavri » ned bře 26, 2006 18:31

No dnešek je vůbec super, na té nové čtyřproudovce u Jičína se mi v největším lijáku podělaly stěrače, normálně se překřížily. Spolujezdci s mobilem si ten Lada surpise hnedka fotili :-D Já se snažil poslepu vrátit do pravého pruhu a dát je od sebe. Naštěstí mi fungoval ten stěrač na mé straně. Patrně došlo k rozlomení těch unášecích vehementů od motorku stěračů. Za doprovodu silných ťukavých zvuků a s jedním stěračem jsem úspěšně dojel. 8)
Skalouš: Pro ty případy jako máš ty, vozím kus drátu a jiné harampádí, jako za starých časů s trabim a Tavrií, pro ty ostatní případy mám asistenční kartu ABA 8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků