Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod tavri » pát dub 07, 2006 20:25

Stěrače už zase stírají, a dokonce se vracejí přesně do kraje, oproti původnímu továrnímu seřízení. Komu se nevrací stěrače přesně, není to doběhákem, jak jsem si původně myslel, ale seřízením té první "kličky" hned na motorku. Btw. je to dost pracný to tam zpátky zamontovat... Tak doufám, že teď se to už nepodělá.
Jiri: celý ten vehement jsem nafotil, je to zajímavé řešení... nevím, jaký systém je v jiných autech. Princip tedy je: Motorek točí stále jedním směrem jednu otočku a zbytek hejbluje vpřed a vzad.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod rudo. » sob dub 15, 2006 21:17

Zdravím všetkych, včera som bol v Uzhorode. Išiel som tam hlavne koli RU elektronom. Nakoniec som usudil, ze su drahe, lebo som uz niečo nakupil a nezostalo mi tolko penazí. Takze, UA nepredavaju len zadne podlozky pod tlmice, ale aj predne, čo mi radil predavač, ze ked sa menia predne treba aj vymeniť aj zadne, možno to hovoril koli svojmu zisku, ale nie som si isty. Pre istotu som kupil vsetky, cena to dovolila. Predavač sa ma pýtal na auto, či som spokojny. Odpovedal som pravdu, že jedny auto chvalia a druhy nadavaju. Predavač mi povedal, že aj on ma desiatku a najazdil 100 000 km a spomenul nejaku drobnu zavadu. Povedal som mu, že každe auto je original. On na to, že s autami zaobchadzaju velmi zle a ze s dobrym pristupom mi problemy nehrozia, čo potvrdila aj jeho manželka. Dufam, ze pisem k teme. Vzdy ked som niekoho zatial v Presove vymakol pri svojom aute tak som sa s nim dal do reči, že ako je spokojny s autom. Vysledok= jeden neštastny dedko, jeden nad mieru spokojny po 100 000 km dve zavady blbosti, jeden nespokojny s kombi koli nosnosti a hrdzi, dvakrat mal problem s volnobehom-mal 80000 km. Nosnost sa rieši nielen podložkami, ale aj pružinami. A vobec, ak mi niečo vadi, tak to zmenim. A ty Skalouši, čo nepišeš. Ze maš nabytu penaženku to mi je jasne. Čo nechodiš do Mělnice? Preto ťa spominam, že už som aj niečo na opravu použil mimo presny technologicky postup, ale pretože si zatiaľ nemozem dovolit peniaze rozhadzovať, tak ani nemam prave koli tvojim "chytrim" vyjadreniam to tu spominať. A ked sa nechceš zabiť, tak uber plyn. Auto je sice velmi vykonne, ale pokiaľ tam nenatrepeš športové pružiny a kolesa, tak na na svoj motor nie je až tak stabilne. Prajem všetkym phodove velkonočne sviatky. Rudo.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Skalouš » úte dub 18, 2006 06:04

Podložky pod zadní tlumiče v "originál" autě pro Rusko (možná i pro Ukrajinu) nejsou, neb jsou tam seriově montovány o cca 5-7cm delší pružiny a tlumiče. Pro Evropu vymysleli, aby to lépe sedělo, pružiny kratší.... a posléze podložky. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » úte dub 18, 2006 07:22

Nevim jak jine se davaji pruziny do aut pro rusky trh , docela dost jsem drive prolezal rusky internet a vsecky mozny prodejce a katalogy.
O delsich original pruzinach nic nevim, jen vim ze tam lidi cpou pruziny z jinych aut, pokud mozno s "progresivnim" prubehem
A v Rusku jsem videl dost nalozenych novych lad (stacilo kdyz v ni sedeli 4 lidi) jak couraji zadek po zemi.
Odmitam tim dohady o upravach pro evropsky trh. jsou to stejna auta jako jezdi v Rusku.
jen s tim, ze se v rusku da koupit spoustu veci na "upravy a tuzing i tuning"

[ Added: út duben 18, 2006 9:26 am ]
tavri to je machanizmus ... vim to je ze pri rychlem chodu steracu maji sterace vetsi rozkmit. bouchaji do toho plastovyho deklu a ten pravy utika ze skla pres sloupek.
V Melniku mi kdysi rekli ze je tam proste vule a muselo by se to cely vymenit.
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod rudo. » úte dub 18, 2006 07:40

Ja nič neodmietam, najprv si to overím a až tak spravím úsudok. Takže hneď ma na padá, že v Užhorode sa ma pýtala predavačka, že či okrem podložiek nechcem aj pružiny. Povedal som, že až na budúce a že mi stačia len podložky. Takže nabudúce, keď na to nezabudnem, tak si to overím. Rudo.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod tavri » úte dub 18, 2006 08:37

Při cestě na Krym jsem viděl naloženou čtyřčlennou rodinku ve 2112 a vůbec všechna ruská auta 211x měla zvednutý zadek. Jedinej pitomec, kterej tahal prdel po zemi, jsem byl já. A pak po návratu do Čech jsem volal do Koněvovky, že chci ty ruský pružiny nebo jestli ty moje nejsou unavený a pán mi povídal, že žádné takové nejsou a řeší se to podložkama. Prý to ale skoro nikdo nekupuje a prodali asi jen dva páry. (podzim 2004) Tak asi takhle to celé začalo :-) Ono kdyby si ty podložky vystavili hned pod vitrínu místo jiných ležáků, hned by měli odbyt a koupil si to alespoň každej druhej.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Skalouš » úte dub 18, 2006 09:36

Informaci o kratších pružinách mám od CS Auto někdy z roku 2002.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » úte dub 18, 2006 09:46

ja jsem si ty podlozky nechal namontovat na Melniku, dost se divili odkud o tom vim. Uprimne receno ty podlozky nejsou zadana veda, fakt by se to dalo delat z jeklu.
Co se tyce pruzin mozna je nedela lada ale nejaky jiny vyrobce. drive jsem o tom nic dalsiho nezjistil.
Me osobne zvednuty zadek staci, zvedat predek mi neprijde moc symsluplny na to po jakejch cestach a jak jezdim.
Myslim ze zvednutim predku bych zvetsil jen tendenci k naklaneni a mozna i tu ztratu kontaktu vnitrniho kola s vozovkou v zatackach.

BTW behem mesice mi praskly zarovky v prednich svetech (potkavaci H1) a ten buzerujici panel mi to neoznamil...
ty zarovky byly Osram silverstar, vydrzely jen pul roku :-(
nedavno kdyz odesla jedna parkovaci tak to signalizoval normalne...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod tavri » úte dub 18, 2006 09:55

Já už to auto taky ničím vylepšovat nebudu. Dostane olej a nový gumy, prostě jen to, co potřebuje a samozřejmě odstraním tu nějakou sem tam vyskytnuvší se závadu.
Ty žárovky OSRAM SILVER mám od října 2004, jsou stále O.K., svítí jak mají, t.j. stále, hodně a dobře. Svítím i přes den.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Skalouš » úte dub 18, 2006 10:10

Předek nemaj vejš ani v Rusku. To nechali stejné.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » úte dub 18, 2006 13:42

U Ivanů na fóru to taky řešili... http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t= ... highlight=
téma: подъем "задка" ВАЗ 2112
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod rudo. » úte dub 18, 2006 16:37

Všetci máte pravdu :hello1: . Túto vetu som raz už písal. Ak mi niečo vadí, tak to zmením. Tavri, tá stránka naozaj veľa vysvetľuje. Takže ak vieme po RU, zbytočne sa tu o tých pružinách a o zdvíhaní auta rozpisovať. Ináč podla mňa ruský Ivan je až neskutočne vynaliezavy, :hello1: v jeho zlých vlastnostiach sa vrtať nebudem, veď zatiaľ ani nemám dôvod. :hello2:

[ Added: út duben 18, 2006 5:14 pm ]
Po namontovaní podložiek pod zadné tlmiče ste okrem svetiel nastavovali, alebo vám nastavili brzdový regulátor tlaku? :help: Všimli ste si horších jazdných vlastností? :help: :hello2:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod tavri » úte dub 18, 2006 19:21

Ten brzdový regulátor tlaku jsem dodnes pořádně nepochopil. Má jakousi souvislost se zatížením vozu. Divný vehement kdesi vzadu u nápravy... Nechal jsem si jen seřídit světla. Do zatáček se to ve vysokých rychlostech řítí takovým divným smykem. Zvýšilo se těžiště, je jasné, že to má vliv na jízdní vlastnosti, které se určitě trošku zhoršily, ale ony nebyly dokonalé ani před tím :happy11: Je to zvednuté jen o 40 mm.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod JmJ » úte dub 18, 2006 20:00

tavri píše:Ten brzdový regulátor tlaku jsem dodnes pořádně nepochopil. Má jakousi souvislost se zatížením vozu. Divný vehement kdesi vzadu u nápravy... Nechal jsem si jen seřídit světla. Do zatáček se to ve vysokých rychlostech řítí takovým divným smykem. Zvýšilo se těžiště, je jasné, že to má vliv na jízdní vlastnosti, které se určitě trošku zhoršily, ale ony nebyly dokonalé ani před tím :happy11: Je to zvednuté jen o 40 mm.


divny vehement ma za ucel to, aby si pri brzdeni nezablokoval zadni kola. kdyz je auto nezatizene, tak zadek je lehky a kdyby jsi stejnou silou brzdil predni i zadni kola, tak by se zadek snadno zablokoval, kdezto predek zatizeny motorem a tebou, by do bloku nesel a vyslekem by asi byly apartni hodiny.

kdyz auto v zadu zatizis, tak ten regulator pusti vic brzdne sily na zadni napravu. to je cela finta.

ted by jen zajimalo, jestli u aut s ABS se tohle nechava na tom ABS, nebo se to take resi tim regulatorem.

inac esli sem opakoval to co vis, a zajimala te presna funkce te veci, jak pracuje uvnitr, tak se omlouvam.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod rudo. » úte dub 18, 2006 20:24

Zaujímalo by ma podľa čoho sa nastavuje ten regulátor a ako sa nastavuje. :help: :hello2: Múdru knihu mi pred nosom v Užhorode vypredali. Rudo.

[ Added: út duben 18, 2006 8:31 pm ]
Je nutné niečo na tom regulátori niečo meniť? Zmení sa niečo ak zadok ide o 5 cm hore na podložkách? Myslím tým len zmenu týkajúcu sa regulátora? :help: :hello2:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron