Stránka 1 z 1

Majitelé řady 2110/1/2 1,5i 8V

PříspěvekNapsal: stř srp 22, 2012 15:02
od Turbo Žigi
Zdravím klubáci , měl bych prosbu na majitelé Lad řady 2110/1/2 s motorem 1.5i 8V . V mém projektu turbo žigi ( viewtopic.php?f=56&t=6032&start=300&hilit=turbo+%C5%BEigi )jsem pokročil o něco dále. Sehnal jsem jsi elektriku a komponenty z již zmiňovaného motoru 1,5 i 8V ale mám menší problém , imobilizér mám vyrušený v řídící jednotce ale nejde mi čerpadlo a vstřiky .Software mám samořjemně upravený na 1,7i . Potřeboval bych svou řídící jednotku vyzkoušet , pokud by byl někdo ochotný, v autě . Potřebuji odzkoušet její funkčnost . Řídící jednotka je GM a číslo 2111-1411020-10 . Snad jsem tento topic zařadil zprávně ....

Re: Majitelé řady 2110/1/2 1,5i 8V

PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2012 10:45
od tavri
dotaz na všechny fundované:
Pokud moje Lada podstoupí tento test, jsou nějaká rizika, že po zamontování mojí ŘJ zpátky nebude fungovat? Něco se pokazí, přešteluje apod.?

Re: Majitelé řady 2110/1/2 1,5i 8V

PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2012 10:04
od zelvotron
Asi takhle, teoreticky by se nic stát nemělo, ale prakticky ti to nikdo nezaručí.

Jesi to chápu správně, tak žigiho jednotka se dá na vyzkoušení do tvýho auta, osobně alenvím jak se s tím popere tvůj imobilizér, sice v jeho řj je vyrušenej, ale imo ovládá i čerpadlo atd... Podle mě to s jeho jednotkou stejně nebude fungovat, pokud se tvůj imobilizér neuvede do servisního režimu.

Re: Majitelé řady 2110/1/2 1,5i 8V

PříspěvekNapsal: sob říj 20, 2012 18:35
od tavri
Pokus proveden. Je to jak píšeš, nebylo slyšet zavrčení čerpadla a nešlo to spustit, jinak u mě se nic nestalo.