chodievam cesta:terén 60:40, mám to normálne na benzín, spotrebu mám na ceste kombinovane 9.62l/100km. Ale je to merané hned na prvú plnú nádrž, tak počítam že teraz ked sa to trocha zajazdilo by spotreba mohla byť aj menšia. Tak odhadom okolo 9l.
Ale jazdím fakt s ľahkou nohou, moja cestovná rýchlosť je cca 80 - do 90Km/h,
O zástavbe LPG zataiľ neuvažujem, neoplatilo by sa mi to, bývam na východe SR a tankujem v zahraničí (
nechcem priamo napísať že na UA ) benzín mám do 20SK/L....ale za iných okolností by som dal LPG pod kufor.
Moje pocity....ak si vieš vychutnať pohodovú jazdu, tak pohoda. Ako dá sa ísť aj tých 120+, ale to je už cítiť, že to je už ten strop, vlastne tak do 100-110 je to komfort(na nivu).
Spotreba v teréne je kapitola sama o sebe, ale to nepovažujem za podstatné, veď v teréne ide o prejdenie, o to dostať sa kam chcem. Spotreba sa tu ani veľmi merať nedá, lebo to záleží od konkrétnych podmienok v konkrétnom teréne. A priechodnosť? Kde vyšlo upravené Pajero V6 3.5L, tam som sa vyškrabal s Nivou aj ja, a v obratnosti má Niva tiež trošku navrch.
A tak ako napísal chomjak, hrdza je viac-menej produktom (ne)dbalosti o auto, aj niekedy človek robí čo može, aj tak to hrdzavie...
A že ju treba "dostať do ruky" možem tiež potvrdiť. Zo začiatku mi priadala, kôli tej prednej kapote neohrabaná ako nejaká loď alebo čo, zastavoval som napr. 1,5 metra pred miestom, kde by bolo optimálne zastaviť, ale teraz sa s ňou viem napasovať na centimeter...
A mimochodom, keď som to dotiahol prvýkrát domov, sused sa hned musel posadiť, a bol som prekvapený keď chválil ako dobre, voľne sa v tom sedí, a aký je z toho dobrý výhľad, a že sa s tým musí výborne cúvať, bol som prekvapený že to chváli práve on, taký "nóbl" človek....